Amber

Hvordan vender baby?

181 indlæg i dette emne

Hahahahahah!!!! Den kan jeg godt se jeg selv bad om.. haha!!!

Men godt at hovedet vender nedad..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:D :D :D Det må man sørme da godt nok håbe :lolhit :lolhit

 

Sorry, men kunne ikke lade være med at grine højlydt :D :P

Hahahahaha! Jeg havde slet ikke læst det på den måde, før du kommenterede det. Hvor godt... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk rigtig rart at høre. Så ved jeg i hvert fald, at det ikke er kotume at forsøge at hjælpe fødslen igang så tidligt, hvilket gør det lidt nemmere at sige nej tak i første omgang :) Ugen efter ville det jo i så fald være noget andet, da jeg så vil være gået otte dage over tid. Så kan jeg jo overveje igen, hvis hun endnu ikke er kommet ud ;)

Jeg fik tilbudt hindeløsning da jeg var 38+3 og jm var ved at undersøge mig for at se om jeg var moden. Der var jeg 1 cm åben. Jeg takkede nej da jeg gerne lige ville vente lidt med at føde. Ugen efter da jeg var 40+3 takkede jeg dog ja, da jeg virkelig ikke kunne klare flere dage i uvished. Der var jeg 2 cm åben. Min jm forklarede at hun ved at massere området frigiver nogle hormoner som fremmer processen. Det kan slet ikke udføres hvis kroppen ikke er moden, så jeg ser det ikke som igangsættelse. Det er jo kroppens egne hormoner. Jeg fødte lidt over halvandet døgn efter hindeløsningen. Det gik ret stærkt da det først startede. Ved ikke om det skyldes hindeløsningen, men under alle omstændigheder var min krop meget klar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik tilbudt hindeløsning da jeg var 38+3 og jm var ved at undersøge mig for at se om jeg var moden. Der var jeg 1 cm åben. Jeg takkede nej da jeg gerne lige ville vente lidt med at føde. Ugen efter da jeg var 40+3 takkede jeg dog ja, da jeg virkelig ikke kunne klare flere dage i uvished. Der var jeg 2 cm åben. Min jm forklarede at hun ved at massere området frigiver nogle hormoner som fremmer processen. Det kan slet ikke udføres hvis kroppen ikke er moden, så jeg ser det ikke som igangsættelse. Det er jo kroppens egne hormoner. Jeg fødte lidt over halvandet døgn efter hindeløsningen. Det gik ret stærkt da det først startede. Ved ikke om det skyldes hindeløsningen, men under alle omstændigheder var min krop meget klar

 

Jeg kan godt forstå, du var blevet træt af at vente, og det er rart også at høre en positv oplevelse af hindeløsning  :)

Det der med, at det går stærkt, når man har fået en hindeløsning, har jeg også hørt andre steder fra, og det kan godt skræmme mig lidt, da det allerede gik meget stærkt, da jeg fik min datter, og jeg kunne slet ikke følge med... Så jeg håber på lidt bedre tid denne gang, hvilket også kan få mig til at holde lidt igen med at takke ja  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå, du var blevet træt af at vente, og det er rart også at høre en positv oplevelse af hindeløsning :)

Det der med, at det går stærkt, når man har fået en hindeløsning, har jeg også hørt andre steder fra, og det kan godt skræmme mig lidt, da det allerede gik meget stærkt, da jeg fik min datter, og jeg kunne slet ikke følge med... Så jeg håber på lidt bedre tid denne gang, hvilket også kan få mig til at holde lidt igen med at takke ja :wacko

Det kan jeg sagtens følge, og ved jo faktisk heller ikke om hindeløsningen var medfølgende årsag til at det gik så stærkt. Det er ikke altid ønskværdigt at det går stærkt, og det er meget stressende når man også har andre børn at tænke på. Da jeg fik lavet hindeløsningen havde jeg en forventning om at det så ville gå igang samme dag, hvor vi så fik børnene passet. Desværre skete det jo først dagen efter hvor børne var kommet hjem igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg sagtens følge, og ved jo faktisk heller ikke om hindeløsningen var medfølgende årsag til at det gik så stærkt. Det er ikke altid ønskværdigt at det går stærkt, og det er meget stressende når man også har andre børn at tænke på. Da jeg fik lavet hindeløsningen havde jeg en forventning om at det så ville gå igang samme dag, hvor vi så fik børnene passet. Desværre skete det jo først dagen efter hvor børne var kommet hjem igen...

 

Ja, det er altså ikke helt nemt, når man har børn i forvejen. Vi har også to og har lavet div. planer for afhentning osv alt efter, hvornår det sker ;) Så måske er det bare et spinkelt håb, at hvis jeg lader det hele gå "naturligt", bliver der forhåbentlig lidt bedre tid til det hele... inkl. epiduralblokaden, som jeg meget gerne vil have. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER