fynboen

Jeg vil gerne melde mig på banen igen :(

16 indlæg i dette emne

Ja, jeg vil gerne melde mig ind i det her forum igen..

Jeg var gravid i 8 uge, men har døjet med blødninger under hele graviditeten, så kom til en scanning...

Scanningen viste så at der ikke var noget foster... :(

Rigitg trist meddelse at få, men hvad kan man gøre..

I morgen står den så på udskrabning... ØV ØV ØV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram åh nej.... hvis der ikke var noget foster hvorfor skal du så have udskrabning? Har selv haft en MA for 2½ måned siden :( så ved hvordan du har det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram åh nej.... hvis der ikke var noget foster hvorfor skal du så have udskrabning? Har selv haft en MA for 2½ måned siden :( så ved hvordan du har det :kram

Jeg skal have en udskrabning for at finde ud af hvad det skyldes der ikke var noget foster.

De sagde det kunne være noget der hedder MOLA, og det skal de undersøge det for... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have en udskrabning for at finde ud af hvad det skyldes der ikke var noget foster.

De sagde det kunne være noget der hedder MOLA, og det skal de undersøge det for... :(

Okay :( så skal du vel i fuld narkose?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :( så skal du vel i fuld narkose?

Ja det skal jeg... :( og det har jeg aldrig prøvet før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg selv en udskrabning og var i fuld narkose og tiden op til er meget hård, og jeg var meget nervøs, men selve narkosen og indgrebet var ikke særlig slemt... Jeg blev positivt overrasket (hvis man kan det) :unsure... Efterfølgende havde jeg lidt menstruationslignende smerter, men ikke noget der var slemt og det var helt væk inden dagen var omme.... Men du må endelig skrive (evt. PM) hvis du har spørgsmål eller bare har behov for at tale/skrive...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu fik jeg selv en udskrabning og var i fuld narkose og tiden op til er meget hård, og jeg var meget nervøs, men selve narkosen og indgrebet var ikke særlig slemt... Jeg blev positivt overrasket (hvis man kan det) :unsure... Efterfølgende havde jeg lidt menstruationslignende smerter, men ikke noget der var slemt og det var helt væk inden dagen var omme.... Men du må endelig skrive (evt. PM) hvis du har spørgsmål eller bare har behov for at tale/skrive...

Jeg frygter faktisk mest narkosen... er sku lidt nervøs for den...

Men det andet er jeg ret afklaret med... er nået frem til den konklusion at der har ikke være liv i maven, ville have været meget værre psykisk fårdere for mig, hvis jeg havde foretaget en abort...

Især ligeefter man er kommet ud af depression :(

Det fedeste ved den her side er den forståelse der er herinde...

Tusind tak, skal nok skrive hvis der er noget... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram her fra ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram her fra ss

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Du skal også lige havet et kram herfra. Håber det hele går som det skal

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, så sender bare en masse :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle...

Tusind tak for jeres søde beskeder herinde... :glad

Jeg vil gerne opdaterer jer lidt om hvordan det er gået... :)

Jeg skulle møde fastende på sygehuset kl 07.30, så måtte ikke spise noget fra kl. 02.00 i nat. Måtte ikke ryge og drikke vand siden kl. 06.00 i morges... Så har været pænt sulten hele dagen... :(

De havde sagt til mig at de ikke vidste hva tid jeg kom ned til "operation", men håbede selvfølgelig jeg kom til tidligt...

Dagen har været rigtig lang, kom først til "operation" kl 16.15 i eftermiddag... :(

Kæresten har været ved mig det meste af dagen, men han var desværre nødt til at køre hjem 14.30, da knægten skulle hentes i børnehaven.

Det har været en rigtig hård dag, har aldrig grædt så meget tror jeg. Der er godt nok kommet nogen tårer ud. Hormonerne pipler rundt i kroppen og tanken om det hele, det er noget som rammer psyken...

Jeg kom heldigvis rimelig hurtigt op fra "operation", så var allerede tilbage på stuen 17.30 igen...

Så var det tid til at få noget mad og noget at drikke...

Blev hentet af kæresten og knægten 19.30 og nu står den på ren afslapning på sofaen...

Har ikke specielt ondt, men er total træt...

Får svar på prøven på mandag, så er spændt på hvad den siger... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Dejligt at kæresten måtte være hos dig - det måtte min mand ikke pga. der ikke var plads til, at pårørende kunne vente, men jeg var heldigvis klar til at tage hjem igen kl. 11... :o surt at du skulle vente så lang tid og derfor ikke måtte spise hele dagen :( Men dejligt, at det er overstået...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Dejligt at kæresten måtte være hos dig - det måtte min mand ikke pga. der ikke var plads til, at pårørende kunne vente, men jeg var heldigvis klar til at tage hjem igen kl. 11... :o surt at du skulle vente så lang tid og derfor ikke måtte spise hele dagen :( Men dejligt, at det er overstået...

Lå heldigvis på ene stue, så der var ingen problemer i det...

Ja det har været en rigtig lang dag, men nu er det overstået, så nu tager vi en dag af gangen og så må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER