MamatilJ&M

Bobles - aldersgruppe?

8 indlæg i dette emne

Vi ved vi får 2 x 1000 kr af mine svigerforældre i barsel og dåbsgave. Og da vi fortalte vi havde købt nye autostole til Marius kunne jeg godt høre, hun mente at det skulle pengene være gået til... Men der er jo længe til juni. Marius' brugte vi netop på autostol, som jo også lillebror/søster får gavn af. Men tænkte hvis vi skulle bruge pengene på noget de begge kunne få fornøjelse af, så kunne bobles være en mulighed. Er mest hooked på kyllingen, elefanten og Myreslugeren. Marius bliver 3 til august. Så mit spørgsmål er, vil han kunne få fornøjelse af bobles til den tid?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja da - Lasse fik glæde af bobles allerede omkring 1 års alderen.

Nogle af dem egner sig også til at nakketræne baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da, bObles er virkelig alsidigt. Mine tvillinger har brugt det fra de var helt bittesmå og bruger det nu rigtig meget. Deres fætre på knap 5 og knap 7 har begge fået bObles (zoo vippe, lille myresluger, krokodille, bolde, vandrende pinde og lille flagermus) i forbindelse med julen og blev kæmpe glade for det og bruger det en hel del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke i tvivl om at den bette vil få fornøjelse af dem, det er mere om Marius kan nå at få fornøjelse af dem. Men det tyder det jo på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Bobles kan også bruges af voksne med stor fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Valdemar fik larven og elefanten i julegave sidste år, var hans kusine på 5 helt vild med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noahs bobles er også populært blandt fætre og nevøer. Både ham på 3 ham på 10 og alle dem ind i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tyder jo på bobles sagtens kan være en mulighed.

Tak for input piger :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER