somummy

Liv!

20 indlæg i dette emne

Endelig mærker jeg liv her 18+0. Og rigtig meget endda, den sparker bare igen og igen, også så manden kunne mærke det. Kunne også mærke nogle små blop i går inden jeg faldt i søvn, men var træt og i tvivl om det var drøm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er bare dejligt. Mærkede det første gang i går (19+6) da jeg sad på arbejdet. Tænkte, hvad pokker er nu det!? Så skete der ikke mere før om aftnen, men der kunne det mærkes on off i 1 time, også udenpå maven. I dag har der ikke været noget rigtigt, men til misdannelsesscanning i forgårs fik jeg at vide at moderkagen ligger forrest og at det kan afbløde slagene. Vi tager hvad vi kan få og nyder at det på nuværende tidspunkt ikke gør ondt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også mærket liv de sidste 4 dage, :) er en dejlig fornemmelse, men manden kan ikke mærke det endnu, hvilket selvfølgelig er lidt ærgerligt  :unsure er 18+3 i dag og kan mærke den lille hver dag flere gange :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UUhhj hvor er jeg misundelig! Håber det også snart bliver min tur.. Tillykke til jer som kan mærke det!!!  :biglove

 

Min JM snakkede om at der var "støj på linjen" da hun lyttede efter hjertelyd, så måske ligger min moderkage foran - hvilket jo gør man mærker mindre.. 

 

Men ØF hvor vil jeg også gerne snart mærke NOGET  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket liv siden MD i mandags. De var ret voldsomme og det tog lang tid. Nu er jeg mega nervøs. Hvis hun ikke har bevæget sig i aften sent som hun plejer så ringer jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er ikke altid lykken at kunne mærke noget. For hvad så når man ikke kan mærke noget...

Min moderkage ligger også forrest, men det er muligt at mærke noget alligevel. Men man skal jo lige vide hvad man skal mærke efter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag mærket liv udenpå for første gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag mærket liv udenpå for første gang :loveshower

Ej hvor skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige før jeg bliver forskrækket hver gang den lille bevæger sig :D Men nu gør det den nærmest flere gange dagligt, så mon ikke jeg snart vender mig til det :D (Glæder mig til jeg kan skifte den ud med han/hun :glad )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige før jeg bliver forskrækket hver gang den lille bevæger sig :D Men nu gør det den nærmest flere gange dagligt, så mon ikke jeg snart vender mig til det :D (Glæder mig til jeg kan skifte den ud med han/hun :glad )

Jeg synes, jeg har vænnet mig til det skræmmende hurtigt ;)

Hvornår afsløres kønnet? I venter til MD, ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, jeg har vænnet mig til det skræmmende hurtigt ;)

Hvornår afsløres kønnet? I venter til MD, ikke?

Ja, det gør vi. Så d. 27. januar håber jeg vi er blevet klogere. Skal både til MD og lægesamtale den dag, så det bliver en spændende dag :Glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør vi. Så d. 27. januar håber jeg vi er blevet klogere. Skal både til MD og lægesamtale den dag, så det bliver en spændende dag :Glad

Uh, der er ikke længe til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mærket liv siden MD i mandags. De var ret voldsomme og det tog lang tid. Nu er jeg mega nervøs. Hvis hun ikke har bevæget sig i aften sent som hun plejer så ringer jeg.

Du skal heller ikke mærke liv hver dag før i uge 24, så du behøver ikke bekymre dig tror jeg. Den kan sagtens have vendt sig så den sparker op i organerne, og der kan du ikke mærke det så meget endnu :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18+6 og masser af bump i maven i dag :loveshower Men har også ro til at mærke det idag. Jeg er helt alene hjemme. Det er nu rart med et par timer fri en sjældent gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU kan jeg også mærke noget!

I går boblede det nærmest hele dagen!!! og der har også været noget her til morgen.... 

 

:yiepie  :bunny  :bunny  :bunny  :bunny  :bunny 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt RikkeMY! er det ikke også en skøn følelse?  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU kan jeg også mærke noget!

I går boblede det nærmest hele dagen!!! og der har også været noget her til morgen....

:yiepie :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny

Ej, hvor fedt for dig :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke sparkene ret tydeligt nu, og kan også se små spjæt udenpå maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke sparkene ret tydeligt nu, og kan også se små spjæt udenpå maven :)

Jeg er SÅ misundelig! Min mand har vist ikke mærket liv endnu. Han var i tvivl om, han mærkede noget, så jeg tror ikke, han gjorde. Der er vist laaaaang vej til ligefrem at se det udenpå. Jeg har vist bare for tykt et fedtlag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER