Guldpigen

Scanninger og lægebesøg

207 indlæg i dette emne

Så har jeg været til 3. Jm besøg. Sikke en oplevelse.

Baby havde fin hjertelyd og blev skønnet til 2500 g, hvilket er li i midten af normalområdet. Jm mener forsat, at han kommer til at veje i midten af normalområdet ved fødslen og det er jeg så glad for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som nævnt i gravid smalltalk, så har jeg været afsted til vækstscanning i dag.

Bebsen blev pga de mål jordemoderen kunne tage, vurderet til minus 14%. Men hun sagde at den altså ikke så lille ud på scanningen og vi er da heller ikke nervøse, da det samme gjorde sig gældende i min første graviditet, dog er denne bebs vurderet lidt mindre end storsøster var, men jordemoderen mente fint at det kun være målene der drillede.

Men altså i følge scanning, vejer bettefisen 2453g, hvor vi kan se i mine papirer at storsøster blev vurderet til ca. 2600g på samme tid.

Men pga de 14% skal vi nu vente og se om lægerne vurdere at jeg skal til en ny scanning om 14 dage, men det forventer jeg ikke.

Pulsen lå og svingede omkring de 150, hvilket jo også er super fint og til min store store lettelse har den stadig hovedet nedad, så ingen vending :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er jeg endelig hjemme efter en lang dag på odense sygehus, med flere scanninger, og en renden frem og tilbage til de forskellige afdelinger, med den endelige konklusion at lillebror stadig har hovedet oppe, så nu kan jeg bare gå og vente på et brev om hvornår jeg skal have kejsersnit :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er jeg endelig hjemme efter en lang dag på odense sygehus, med flere scanninger, og en renden frem og tilbage til de forskellige afdelinger, med den endelige konklusion at lillebror stadig har hovedet oppe, så nu kan jeg bare gå og vente på et brev om hvornår jeg skal have kejsersnit :-/

Hvordan har du det med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det med det?

jeg har det fint nok med det, jeg håbede bare at få en dato med det samme så vi kunne få planlagt ferie :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har det fint nok med det, jeg håbede bare at få en dato med det samme så vi kunne få planlagt ferie :-)

å

Okay :)

Når det er pga at han vender forkert, så vil jeg gætte på omkring 39+0 og så kommer det selvfølgelig derfra an på hvilke dage sygehuset laver PKS. I Kolding hvor jeg har tid, er det fx kun mandag og onsdag.

Men pænt irriterende, at du ikke bare kunne få en dato med det samme, så svært er det jo ikke, det er jo kun tidspunktet på dagen, man ofte ikke kan få, før dagen inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

å

Okay :)

Når det er pga at han vender forkert, så vil jeg gætte på omkring 39+0 og så kommer det selvfølgelig derfra an på hvilke dage sygehuset laver PKS. I Kolding hvor jeg har tid, er det fx kun mandag og onsdag.

Men pænt irriterende, at du ikke bare kunne få en dato med det samme, så svært er det jo ikke, det er jo kun tidspunktet på dagen, man ofte ikke kan få, før dagen inden.

Jeg fik allerede en dato sent i går aftes, og det bliver allerede d. 14. så vi kan lige akkurat nå vores ferie hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER