LiKa

Vuggestue i vanløse?

7 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Nu er M snart 4 måneder og jeg er begyndt at se på vuggestuer.

Jeg føler mig dog lidt på bar bund og forvirret og ville derfor høre, om der er nogle der har erfaring med vuggestuerne i vanløse?

Er der nogle der virker mere engageret i børnene end andre?

Hvad har du lagt vægt på ved valg af vuggestue?

 

Hilsen en snot forvirret mor der bare gerne vil finde et super godt pasningssted til sit barn

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender ikke dem i Vanløse men tag ud og kig på dem og ser hvad din mavefornemmelse siger dig. Læs også deres pædagogiske planer på kommunens hjemmeside (der lægger de i hvert fald i Brøndby;)) og se hvad der passer på det du læger vægt på. Evt. I omvendt rækkefølge med at læse og besøg så du kan stille spørgsmål til det du har læst på besøgene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes bare der står meget det samme, der hvor der overhovedet står noget og har været ude at kigge nogle og har lidt flere aftale, så det var nok lige så meget hvis der var nogen der kendte nogle af stederne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender personligt ikke nogle af dem, men har en kollega som er meget glad for den som ligger på Hyltebjerg alle, ned mod søen. Deres søn går det, og de er meget tilfredse. Den er integreret med en børnehave, hvor halvdelen er skovbørnehave,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adventskirkens. Den er rigtig fin, men det allerbedste er, at du får plads i børnehaven bagefter, og det er uden at lyve, verdens bedste børnehave! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adventskirkens. Den er rigtig fin, men det allerbedste er, at du får plads i børnehaven bagefter, og det er uden at lyve, verdens bedste børnehave! :)

Tusinde tak. Hvad kan du godt lide ved den?

Jeg har faktisk en aftale med dem i næste uge om at kigge der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak. Hvad kan du godt lide ved den?

Jeg har faktisk en aftale med dem i næste uge om at kigge der

Jeg har hentet barn i vuggestuen i et lille års tid og kender den derigennem. De var søde og imødekommende, og drengen var altid glad der. Forældrene var også glade for stedet. Det er ikke en vuggestue som kan alt muligt særligt, men det er et rart sted.

Det bedste er børnehaven, hvor jeg er kommet i mange år. Deres pædagogik er fantastisk! De lærer børnene at blive selvstændige individer, og det er bare godt, hvis du spørger mig. De skal altid selv rydde op feks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER