Señora Hansen

MME i grød/mad

6 indlæg i dette emne

Min baby er snart 6 mdr. og skal for alvor til at starte med mad ved siden af amning. Jeg vil putte mme i maden for at han får de nødvendige vitaminer. Jeg har kigget på HiPP, da jeg godt kunne tænke mig at det er økologisk mme. Men den fra 6-12 fås vist kun som tilskudsblanding, og den kan jeg vel ikke bruge? Det skal da være mme ikke?

Og hvis jeg så ikke kan bruge den, kender I til andre øko mærker mme?

 

På forhånd mange tak for hjælpen I dejlige mødre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, nej - tilskudsblanding fra 6 mdr. er helt ok! Jeg tror jeg brugte alm. MME lidt længere bare fordi.... Men ellers har jeg købt MME 2. Jeg synes også, det skal være øko og har været glad for Arla Baby & Me. Hipp er også helt fint - pulveret er bare meget mere let og fluffy end arlas og dermed lidt mere besværligt at få blandet. Men altså, det er jo detaljer... Ænglamark har også udmærket øko MME - de har bare sort set haft udsolgt af det siden i sommer. Ved ikke hvorfor...

 

Og ellers har jeg også bare rigtig tit brugt en sjat sødmælk i grød og mos....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det ka du godt bruge. Han er jo fyldt 6 mdr, så du kan sagtens tilsætte det i maden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for hjælpen :loveshower Holder mig til HiPP så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man laver grød/mos kan man så godt blande lidt MME i? Er det som pulver form eller som opblandet version.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man laver grød/mos kan man så godt blande lidt MME i? Er det som pulver form eller som opblandet version.

Det kommer helt an på opskriften ;) man koger altid på vand men det er forskelligt om man skal komme pulver i svarende til det vand du har brugt eller om der skal tilsættes færdig blandet mme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER