NSEllekilde

Testhold uge 4+5+6 (32 T- 9 G- 18 M - 2 ?- 3 V )

233 indlæg i dette emne

Å nej, har haft noget som miner om æg slim i dag.

Forventer først ægløsning i næste uge og håber virkelig ikke den er på vej nu.

Sexede sidst lørdag aften og ser først min mand igen fredag sen aften :-(

De sidste par Cyklus har jeg fået Positiv ægløsningstest 2 dage efter slim,

Dvs. Hvis det rent faktisk er ægslim, er der nok ægløsning torsdag, hvilket er den værste dag i forhold chancer for okt. baby.

Havde først regnet med at begynde at teste for ægløsning i denne cyklus på torsdag, men jeg skal da helt sikkert begynde at teste i aften i stedet.

Hmm øv, men altså alle cyklusser er forskellige.. Men umiddelbart -for at være positiv- så er der da okay chancer idet man siger at sædcellerne godt kan leve i op til 7 dage...

 

MEN når det så er sagt så skal du jo huske at der går mellem 24-48 timer fra positiv æl-test til at du rent faktisk har ægløsning, så jeg vil da sige at den falder helt perfekt! Hvis du får en positiv æl-test torsdag, så falder æl ca fredag eller lørdag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne på d. 24 :)

Det er med lidt blandende følelser denne måned.. For det første så tror jeg ikke vi fik sexet nok...

For det andet så starter jeg eksamen d. 23. som varer helt til d. 30... Hvis jeg får en positiv test så bliver det sgu ikke noget god opgave :lol

Og nå ja, mit emne til denne kæmpe eksamensopgave er fosterdiagnostik illustreret ved Down syndrom.. Fantastisk valg af emne! Virkelig fantastisk, lad mig se på noget mere graviditet og baby'er (her mangler jeg en smiley der banker hovedet ind i væggen) :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm øv, men altså alle cyklusser er forskellige.. Men umiddelbart -for at være positiv- så er der da okay chancer idet man siger at sædcellerne godt kan leve i op til 7 dage...

MEN når det så er sagt så skal du jo huske at der går mellem 24-48 timer fra positiv æl-test til at du rent faktisk har ægløsning, så jeg vil da sige at den falder helt perfekt! Hvis du får en positiv æl-test torsdag, så falder æl ca fredag eller lørdag :kram2

7 dage, så lang tid har jeg godt nok ikke hørt om før, synes der står op til 3-5 dage afhængigt af hvor jeg læser.

Det var ikke testen men selve ægløsningen som jeg ville forvente torsdag morgen, hvis det er ægslim.

Men du har ret i af cyklus ikke behøver at ligne de andre jeg har haft. Og vi kan jo godt have været heldige.

Lige nu krydser jeg stadig fingre for at min krop spiller mig et pus og den venter til weekenden med ægløsningen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 dage, så lang tid har jeg godt nok ikke hørt om før, synes der står op til 3-5 dage afhængigt af hvor jeg læser.

Det var ikke testen men selve ægløsningen som jeg ville forvente torsdag morgen, hvis det er ægslim.

Men du har ret i af cyklus ikke behøver at ligne de andre jeg har haft. Og vi kan jo godt have været heldige.

Lige nu krydser jeg stadig fingre for at min krop spiller mig et pus og den venter til weekenden med ægløsningen....

Åh okay, så er det bare mig som har misforstået det :-)

 

Jeg håber i er heldige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 24 :)

Det er med lidt blandende følelser denne måned.. For det første så tror jeg ikke vi fik sexet nok...

For det andet så starter jeg eksamen d. 23. som varer helt til d. 30... Hvis jeg får en positiv test så bliver det sgu ikke noget god opgave :lol

Og nå ja, mit emne til denne kæmpe eksamensopgave er fosterdiagnostik illustreret ved Down syndrom.. Fantastisk valg af emne! Virkelig fantastisk, lad mig se på noget mere graviditet og baby'er (her mangler jeg en smiley der banker hovedet ind i væggen) :box

Fedt emne!

 

Jeg sætter dig på :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ved at blive lidt spændt på om mens dukker op i næste uge.

Vi sexede 2 dage før ægløsning (tror jeg) så regner jo ikke med noget, men i de sidste fire dage har jeg haft kvalme on and off.

I lørdags brækkede jeg mig efter frokost, søndag havde jeg kvalme det meste af dagen, efter frokost i går havde jeg brækfornemmelser - det samme i dag og nu har jeg lige brækket mig efter aftensmad. Undskyld for detaljerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor spændende Sass! Sex to dage for æl er da fint, så ligger banditterne på lur klar til æl. Håber for dig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok ved at blive lidt spændt på om mens dukker op i næste uge.

Vi sexede 2 dage før ægløsning (tror jeg) så regner jo ikke med noget, men i de sidste fire dage har jeg haft kvalme on and off.

I lørdags brækkede jeg mig efter frokost, søndag havde jeg kvalme det meste af dagen, efter frokost i går havde jeg brækfornemmelser - det samme i dag og nu har jeg lige brækket mig efter aftensmad. Undskyld for detaljerne!

Ej hvor lyder det lovende! Håber virkelig at den er der nu :Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hvor er I søde!

Glemte at tilføje at jeg havde en trykken i lænden i går (sådan mens agtigt) men det kommer en uge før jeg plejer at have mens, så måske det skyldes at mens er rundt om hjørnet - i november var min cyklus nemlig kun på 26 dage, som jeg er på i morgen i denne cyklus (den plejer at være på 31-32 dage). Hmm...

Jeg håber at den er der på trods af at jeg starter nyt arbejde på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine ægløsningstest har heldigvis været negative de sidste par dage så det var falsk alarm :-)

Jubii, så kan vi forhåbenligt nå at give den gas inden og under næste ægløsning, så der kan komme en lille oktober bebs til os ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester d. 8/2 og jeg har bestemt at den er positiv.  :rolleyes   

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester d. 8/2 og jeg har bestemt at den er positiv.  :rolleyes   

Du er på -jeg håber for dig at den er positiv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er på -jeg håber for dig at den er positiv :D

tak..  :kram2 og lige over..  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom ÆL - eller i hvert fald den pos æl-test og vi giver den gas her i weekenden. Tog også en tur i går :hump Og jeg er altså ligeglad med om det ser dumt ud eller er fjollet at gøre men jeg smækker måsen i vejret bagefter i den her cyklus - i bedste fald virker det og det skader i hvert fald ikke  :D Testdag bliver jo så d. 30 istedet.

 

Vi har snakket lidt om måske at prøve akupunktur hvis jeg ikke snart bliver gravid, der ligger en rigtig dygtig klinik i en lille naboby. Andre der har prøvet det eller overvejer det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med?

Jeg har i dag fået lagt et æg retur... testdag er den 30/1

 

Hep hep hep :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med?

Jeg har i dag fået lagt et æg retur... testdag er den 30/1

 

Hep hep hep :loveshower

Ja selvfølgelig må du det :kram2

 

Spændende! Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hvor er I søde!

Glemte at tilføje at jeg havde en trykken i lænden i går (sådan mens agtigt) men det kommer en uge før jeg plejer at have mens, så måske det skyldes at mens er rundt om hjørnet - i november var min cyklus nemlig kun på 26 dage, som jeg er på i morgen i denne cyklus (den plejer at være på 31-32 dage). Hmm...

Jeg håber at den er der på trods af at jeg starter nyt arbejde på fredag.

Jeg er SÅ spændt på den 21. !

Det er bare VORES dag - skal vi ikke blive enige om det? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer ÆL heri i weekenden, fik en knaldrød positiv ÆL test i dag - Så jeg kan være med her.... Jeg vil meget gerne på den 2 februar:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det her var jo ikke planen, men min mens er rigtig startet op idag, så jeg er ude inden vi egentlig begyndte. Men hepper på jer piger :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det her var jo ikke planen, men min mens er rigtig startet op idag, så jeg er ude inden vi egentlig begyndte. Men hepper på jer piger :yay

Ej øv :-( Er du okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du sætte mig på d. 6/2? Jeg prøver at teste der, hvis jeg ikke har fået mens inden :-)

 

Krydser fingre for alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på den 28. Håber den er der denne gang, da det er første cyklus hvor jeg er overbevist om, at kroppen nu er udrenset for 10 års brug af p-piller. Det har også kun taget 9-10 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne på også men hvordan ved jeg hvilken dag er test dag? Er det den dag man forventer periode eller et par dage efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ spændt på den 21. !

Det er bare VORES dag - skal vi ikke blive enige om det? :loveshower

Jo det er og skal blive vores dag (selvom jeg har mistet troen på at mens udebliver)

Hepper ekstra meget på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er og skal blive vores dag (selvom jeg har mistet troen på at mens udebliver)

Hepper ekstra meget på dig!

Jeg har nu heller ikke så meget troen på det :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER