NSEllekilde

Testhold uge 4+5+6 (32 T- 9 G- 18 M - 2 ?- 3 V )

233 indlæg i dette emne

Men er det ikke først overstået når du har fået din mens? <3

Jo men tvivler nu, når der både er mens tegn og negativ test... Otrivellen giver jo falsk positiv såvidt jeg har forstået, så den må jo være ude af kroppen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv hvor ærgerligt og specielt når I skal vente så længe. Håber I finder på gode og rare ting at fylde dagene op med, så marts pludselig er der.

Tak for det.. Ja det gælder bare om at fokusere på noget andet ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test men endnu ingen tegn på mens, så håber stadig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hertil morgen fået mørk udflåd som ligner start på mens. Havde ægløsning i fredags (23/1) så håber inderligt at det er implationsblødning og ikke mens der er på vej ellers bliver det en meget kort lutealfase.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hertil morgen fået mørk udflåd som ligner start på mens. Havde ægløsning i fredags (23/1) så håber inderligt at det er implationsblødning og ikke mens der er på vej ellers bliver det en meget kort lutealfase.

ah, mon dog. Har du prøvet at få mens så tæt på ægløsning før? Jeg tror, det er det er en implationsblødning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, var lige så glad, da jeg havde mega ømme bryster og en rigtig god fornemmelse. Men så igår aftes, er mine bryster så småt ved at blive normale igen. Ih altså.... totalt øv og er allerede nu skuffet. Min erfaring er helt hundrede, at ømheden og hævelsen aftager op til mens, når jeg ikke er gravid. Øv øv øv! Så nu har jeg været i et blåt humør hele dagen og føler mig samtidig lidt fjollet over at blive trist over mindre ømhed i bryster. Fjollet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt på d. 7/2 :) Selvom jeg ikke er helt sikker på, at jeg kan holde mig i skindet så længe :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ah, mon dog. Har du prøvet at få mens så tæt på ægløsning før? Jeg tror, det er det er en implationsblødning.

Ja det har jeg prøvet før.

Første Cyklus efter jeg smed p- pillerne gik der kun 7 dage. I Cyklus 2 gik der 8-9 dage og i min sidste Cyklus 9-10 dage. Krydser nu fingre for at det er implationsblødning. Går og er helt spændt på i morgen og fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, var lige så glad, da jeg havde mega ømme bryster og en rigtig god fornemmelse. Men så igår aftes, er mine bryster så småt ved at blive normale igen. Ih altså.... totalt øv og er allerede nu skuffet. Min erfaring er helt hundrede, at ømheden og hævelsen aftager op til mens, når jeg ikke er gravid. Øv øv øv! Så nu har jeg været i et blåt humør hele dagen og føler mig samtidig lidt fjollet over at blive trist over mindre ømhed i bryster. Fjollet!

Øv øv, men intet er vel sikkert før mens dukker op

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv, men intet er vel sikkert før mens dukker op

Nej, det har du ret i. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg prøvet før.

Første Cyklus efter jeg smed p- pillerne gik der kun 7 dage. I Cyklus 2 gik der 8-9 dage og i min sidste Cyklus 9-10 dage. Krydser nu fingre for at det er implationsblødning. Går og er helt spændt på i morgen og fredag.

Så statistikken er, der går lidt længere for hver gang. Så kunne det jo godt være ægget, der indrettede sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods pletblødninger og mens tegn har jeg idag testet svagt positiv jeg kan nærmest ikke fatte det og min mand er meget afventede og tør vist ikke tro på det, han siger han først vil glæde sig om noget tid!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods pletblødninger og mens tegn har jeg idag testet svagt positiv jeg kan nærmest ikke fatte det og min mand er meget afventede og tør vist ikke tro på det, han siger han først vil glæde sig om noget tid!!!

Næhhhh stort tillykke, jeg håber at den sætter sig godt fast den lille haletudse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods pletblødninger og mens tegn har jeg idag testet svagt positiv jeg kan nærmest ikke fatte det og min mand er meget afventede og tør vist ikke tro på det, han siger han først vil glæde sig om noget tid!!!

Vil du have en "gravid" ud fra dit navn?

 

Og Tillykke!!! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods pletblødninger og mens tegn har jeg idag testet svagt positiv jeg kan nærmest ikke fatte det og min mand er meget afventede og tør vist ikke tro på det, han siger han først vil glæde sig om noget tid!!!

Det var da fantastisk nyt. Tillykke til jer. Hvor langt henne er du så nu, hvor du testede positiv? Det er jo et meget godt eksempel på, hvorfor man ikke skal teste for tidligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trods pletblødninger og mens tegn har jeg idag testet svagt positiv jeg kan nærmest ikke fatte det og min mand er meget afventede og tør vist ikke tro på det, han siger han først vil glæde sig om noget tid!!!

 

Tillykke! Håber den sætter sig godt fast og bliver der! Kan godt forstå det er svært at tro på det endnu, men håber den er der for jer. Og så kan du måske komme over til mig i oktober terminsgruppen!? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude... Fik mens i går :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må nok erkende at det mens som er dukket op og ikke en implationsblødning som jeg håbede, øv øv.

Er helt trist hertil morgen. Og ekstra trist over at mens kom så tidligt (når den nu skulle komme), så jeg igen er nede på en lutealfase på 6 dage :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må nok erkende at det mens som er dukket op og ikke en implationsblødning som jeg håbede, øv øv.

Er helt trist hertil morgen. Og ekstra trist over at mens kom så tidligt (når den nu skulle komme), så jeg igen er nede på en lutealfase på 6 dage :-(

ØV ØV :kram2  håber at det lykkes næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens 8 dage efter æl :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens i dag. Havde lige nået at håbe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg har testet positiv her til morgen. Tør dog ikke helt tro på det endnu. Er kun 3+3 og havde en bio i sidste måned. Der kunne jeg dog ikke teste positiv på det her tidspunkt, og da jeg testede positiv 4+1, var stregen mindre tydelig end den jeg har fået idag. Det er lovende, synes jeg, men som sagt så skal jeg i hvert fald på den anden side af mens, for at tro på det. Er spændt og ret nervøs. Håber...

 

Her forleden skrev jeg et "brokke"-indlæg om, at ømheden i mine bryster var ved at forsvinde og at det var tegn på menstruation. Jeg trækker alt i land og erkender, at jeg overhovedet ikke (eller kun lidt) kan tolke mine symptomer. Og undskyld for det.

 

Øv med alle jer, der har fået mens. Jeg ønsker  for jer at det sker i næste måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til jer alle som har fået mens :(. Føler med jer, man bliver bare SÅ skuffet efter noget tid når man har prøvet !!

Har endnu ikke test dag endnu, men jeg er virkelig nervøs denne gang - kender i det ??

Stort tillykke til jer som har testet positivt !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, mens er så småt ved at starte her også, så jeg regner med at det går igang for alvor i morgen. Så er der jo ikke andet at gøre end at prøve igen. Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, jeg har testet positiv her til morgen. Tør dog ikke helt tro på det endnu. Er kun 3+3 og havde en bio i sidste måned. Der kunne jeg dog ikke teste positiv på det her tidspunkt, og da jeg testede positiv 4+1, var stregen mindre tydelig end den jeg har fået idag. Det er lovende, synes jeg, men som sagt så skal jeg i hvert fald på den anden side af mens, for at tro på det. Er spændt og ret nervøs. Håber...

Her forleden skrev jeg et "brokke"-indlæg om, at ømheden i mine bryster var ved at forsvinde og at det var tegn på menstruation. Jeg trækker alt i land og erkender, at jeg overhovedet ikke (eller kun lidt) kan tolke mine symptomer. Og undskyld for det.

Øv med alle jer, der har fået mens. Jeg ønsker for jer at det sker i næste måned.

Tillykke, håber den bliver siddende denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER