Wonderskruk

Ny og forvirret

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

jeg er ny herinde og ville lige sige Hej! :D

Jeg har dog nogle spørgsmål som jeg tænker I herinde, må være erfarne nok til at svare på.

Sagen er den, at jeg burde få min menstruation torsdag d. 18 december. Den udebliver og det er nu lørdag.. I mandags ringede jeg til lægen, da det er uholdbart.

Hun siger jeg bør vente en uge og tage en test til. Og ellers bare vente på min menstruation..

Nu har jeg taget endnu en test. (Kunne ikke lige vente) som igen var negativ. Dog.. jeg har meget ondt i mine brystvorter og også lidt i selve brysterne. Jeg er svimmel, træt som aldrig før og tisser konstant.

Kender nogen af Jer til dette og har nogle kyndige råd?

For det her er ulideligt!! :/

På forhånd tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :)

Er det første cyklus efter stop med p-piler. Hvis ja kan du ikke regne med normal cyklus... Desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke planlagt, skulle jeg måske lige indskyde. Jeg har ikke smidt dem som i HELT. bare den almindelige slut på blisterpakken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville følge din læges råd, men der er grænser for hvor længe, du bør gå og vente på mens. Hvor længe du skal vente, må være op til dig.

Mht til symptomerne, som klar sætter kriller i hovedet på dig, så kan det være alt og ingen ting. ÆL, graviditet, tilfældigheder eller måske andre hormonelle løjer.

Jeg har dog selv oplevet en patient, som var gravid, men aldrig kunne lave en positiv gravidittestet på urin. Der er jo sjældent regler uden undtagelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg stoppede med p piller udeblev min mens også. Ringede til lægen omkring dag 45 og fik at vide at jeg skulle være tålmodig. Fik min mens på dag 60.

Næste cyklus ringede jeg omkring dag 72 og 90 mener jeg og fik samme besked. Fik min mens på dag 127.

Næste cyklus fik jeg mens på dag 66. Havde der opgivet at få hjælp af egen læge.

Derefter røg jeg en tur på skadestuen med smerter og fik der konstateret pco og røg videre i systemet.

Det kan godt bare være fordi din krop lige skal finde ud af at styre hormonbalancen selv igen, men det kan også være tegn på noget andet..

Hvis det fortsætter ville jeg kræve at blive undersøgt (blodprøver + ul scanning) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er i tvivl, så tag da en test, det kan lægen da ikke bestemme :D

Da vi begyndte på pb købte jeg et lager hjem af test fra eBay, jeg tror at på 2 mdr tog jeg over 50 test. Det var selvfølgelig sjovest når de blev positive, men jeg kunne også lide spændingen i at vente på svaret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER