Skumfidus2014

Forkølet baby:-(

5 indlæg i dette emne

Vi har en total forkølet lille baby på knap 5 uger:-( Hun har været stoppet i næsen næsten siden hun var 1 uge... men nu her fra i går (og især i nat) er hun blevet fuldstændig snot-forkølet - hun kan nærmest slet ikke trække vejret gennem næsen, så hun hoster og græder og sprutter selvfølgelig :-( Tror simpelthen ikke vi kan finde ud af det med varme/kulde og hvor meget tøj:-(

 

Øv hvor er det synd for vores lille pus!!!

 

Er der nogle gode råd??

 

Jeg har brugt saltvandsdråber, modermælk og næsesuger - og liftens hoved-ende er hævet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender kun alt for godt til konstant forkølet baby. Detbkan nemt være at han er blevet smittet med eb virus - så bebrejd ikke dig selv noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig med overstående.

Mht feber er babyers center der udvikler feber ikke færdig 5 uger gammelt og feber kan derfor indikerer noget værre end bare virus. Det er i hvert fald det børnelægerne siger til mig.

Hold øje med symptomer på rs virus. Disse kan Googles. Vi var indlagt fra 4-5 uger med Asger da det kan være nødvendigt med lidt hjælp til at få luft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ind i mellem kogt lidt vand og hold hende ind pver dampen (uden hun bliver kogt af det), det løsner ret godt op og så kan man suge dem lidt bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også snot-baby. Hun virker dog ikke så påvirket af det, til trods for de mega slimy snot-børger, jeg suger ud af snuden på hende! :o

Her drypper jeg en dråbe saltvand i næsen, ca midt i en amning, og så kan det virke indtil hun er færdig med at spise... og så suger jeg med næsesuger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER