Barbamama

Molo flyverdragte til halv pris

21 indlæg i dette emne

På Bahne.dk :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På Bahne.dk :balloons

Uh Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, så blev der shoppet til Albert :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk, tak for tippet! :yay

Så er Lucas' flyverdragt til næste år i hus - så håber jeg bare han kan passe den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke overvejelser gør I jer ift at vælge flyverdragt som skal passe til næste år? Jeg synes det er svært...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke overvejelser gør I jer ift at vælge flyverdragt som skal passe til næste år? Jeg synes det er svært...

Jeg har tænkt, at når str 2 år passede min 2-årige, så passer str 3 år nok min til den tid 3-årige :D Total sats :lolhit Men går det helt galt, så kommer der jo en ny, som måske kan passe den i fremtiden, og ellers tænker jeg ikke at en ubrugt molo i regnbuefarver bliver svær at sælge videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke overvejelser gør I jer ift at vælge flyverdragt som skal passe til næste år? Jeg synes det er svært...

Jeg har købt en str større end de bruger nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en str større end de bruger nu

Ej nu bliver jeg i tvivl om jeg så har købt for stort til T :unsure

Hendes nuværende molo flyverdragt er en str 80, og den er rigeligt stor til hende endnu. Men den nye jeg lige bestilte igår købte jeg i en str 92 :unsure jeg synes bare ikke at det kan passe hvis min, til den tid, knap 3 årige kun skal have en str 86 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu bliver jeg i tvivl om jeg så har købt for stort til T :unsure

Hendes nuværende molo flyverdragt er en str 80, og den er rigeligt stor til hende endnu. Men den nye jeg lige bestilte igår købte jeg i en str 92 :unsure jeg synes bare ikke at det kan passe hvis min, til den tid, knap 3 årige kun skal have en str 86 :unsure

Jeg tænker at 92 nok passe hende fint næste år. Det kan jo være hun pludselig tager et ordentligt ryk. Og så gør det ikk så meget hvis den er lidt for stor - heller det, end at den stumper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt akkurat som dig Mette, at når str 2 år passet min 2 årige, så må str 3 år vel passe min 3 årige :P en ja, det er et sats, men en ubrugt molo plejer sagtens at kunne sælges videre, uden for stort tab når den er købt til halv pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har ikke hoppet nogle størrelser over i flyverdragter. Og hun bruger faktisk stadig hendes str 92 (ticket to heaven) selvom hun er rykket i str 98 i tøj. Hun er 3,5 år nu.

Så jeg regner ikke med at købe ny denne vinter - jeg satser på at hun i hvert fald kan bruge hendes str 98 til januar udsalget næste år, måske hele næste vinter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu bliver jeg i tvivl om jeg så har købt for stort til T :unsure

Hendes nuværende molo flyverdragt er en str 80, og den er rigeligt stor til hende endnu. Men den nye jeg lige bestilte igår købte jeg i en str 92 :unsure jeg synes bare ikke at det kan passe hvis min, til den tid, knap 3 årige kun skal have en str 86 :unsure

Pixie måler på 93,5, og hun burde jo vokse lidt inden næste vinter.

Men det er jo forskelligt hvor hurtigt de vokser. Freja var fx ret lille, så der brugte hun 80 i knap 2 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for info! Nu er der købt flyverdragt, selv om jeg er lidt i tvivl om den bliver for stor næste år. Hmm. Jaja, så må den ligge i skabet lidt længere:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu bliver jeg i tvivl om jeg så har købt for stort til T :unsure

Hendes nuværende molo flyverdragt er en str 80, og den er rigeligt stor til hende endnu. Men den nye jeg lige bestilte igår købte jeg i en str 92 :unsure jeg synes bare ikke at det kan passe hvis min, til den tid, knap 3 årige kun skal have en str 86 :unsure

David brugte str 80 i Molo sidste år, nu bruger han 92 :) Så jeg tror ikke du skal være så bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koeber I Pyxis eller Polaris til jeres tumlinger? Hvis nu jeg skal koebe en back up til Noah, hvias Reima ikke duer... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Polaris til næste år, og han bruger en pyxis nu. Jeg er glad for pyxis, men valgte Polaris til næste år, ud fra det med, at han bedre kan tage den på selv, når der kun er en lynlås :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Polaris til næste år, og han bruger en pyxis nu. Jeg er glad for pyxis, men valgte Polaris til næste år, ud fra det med, at han bedre kan tage den på selv, når der kun er en lynlås :)

:ditto

Jeg er meget glad for pyxis, og han er super god til selv at tage den på, men tænker at når han går i børnehave næste vinter, så er det nok fint kun med én lynlås.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet... øv de er udsolgt i mange af størrelserne, ved ikke om jeg tør købe en 104 til Silje, tror måske hun vokser ud af den :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woop! Så har jeg også købt en molo polaris til Theodor! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Polaris til næste år, og han bruger en pyxis nu. Jeg er glad for pyxis, men valgte Polaris til næste år, ud fra det med, at han bedre kan tage den på selv, når der kun er en lynlås :)

Jeg købte pyxis da vi er glade for den Vi har i år. Hun er jo også lidt bred, og starter forhåbentlig først i børnehave til næste år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oev, det koster 300p kr i forsendelse til Italien, saa gaar pointen ligesom af... Men har godt nok ogsaa lige koebt en Reima til Noah :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER