Mit-store-ønske

Behandlingsforsøg i januar?

47 indlæg i dette emne

Er der mon nogen herinde det skal insemineres/ ha lagt æg op her i januar og som vil følges igennem den lange ventetid?

Jeg skal ha lagt et fryseæg op. Er begyndt på østradiol i dag - regner med ÆO bliver midt i januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre ikke, men held og lykke med projektet og ventetiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg begynder først lang protokol i begyndelsen af feb.. held og lykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Didda og Tusnelda!

Tusnelda, det kan være vi kan følges i februar....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med lang behandling (ICSI).

 

Jeg er lige begyndt på Gonapeptyl i går.

Skal til skanning den 16, hvor jeg så begynder på Gonal-f og afhængig af hvordan ægblærerne vokser har jeg ÆU i slutningen af januar, med efterfølgende ÆO i slut januar/start februar. 

 

Så vi kommer til at følges nogenlunde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Didda og Tusnelda!

Tusnelda, det kan være vi kan følges i februar.... Er det din første IVF ?

det er min sidste icsi og så tænker vi inseminationer med sæddonor hvis det ikke lykkes igen igen  :rolleyes hvad er grunden til at i skal behandles ? ja vi skal da følges  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bermuda:

 

Spændende!

Kender ikke Gonapeptyl - men gætter på at det er en form for nedregulering? Jeg plejer at tage Synerella  næsespray.

 

Hepper på dig!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda:

 

Vi har været i behandling siden december 2012, hvilket skyldes at jeg har PCO. Har haft succes alle 3 gange med lang protokol, hvor jeg både har fået æg retur og 2-3 æg på frys. Det er vores sidste forsøg i det offentlige vi skal igennem nu - har et fryseæg tilbage. Æggene ser altid fine ud ved ÆO, men æggene vil ikke sætte sig fast... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda:

 

Vi har været i behandling siden december 2012, hvilket skyldes at jeg har PCO. Har haft succes alle 3 gange med lang protokol, hvor jeg både har fået æg retur og 2-3 æg på frys. Det er vores sidste forsøg i det offentlige vi skal igennem nu - har et fryseæg tilbage. Æggene ser altid fine ud ved ÆO, men æggene vil ikke sætte sig fast... :chin:

ja den historie genkender jeg med fine æg der ikke vil sætte sig fast  :blink hvis du læser tråden "halvgammel mor ivf behandling søger solstrålehistorier så er vi nogle stykker der kæmper og nogle det er lykkes for  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min mens kommer om 2-3 uger så skal vi forhåbentlig i gang med endnu et fryseforsøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bermuda:

 

Spændende!

Kender ikke Gonapeptyl - men gætter på at det er en form for nedregulering? Jeg plejer at tage Synerella  næsespray.

 

Hepper på dig!! :loveshower

 

Ja, det er nedregulering. Ville ønske de havde givet recept på næsespray til mig i stedet for Gonapeptyl - jeg skal stikke mig selv en gang om dagen og kan ikke lide nåle. Du kan nok selv regne ud hvor godt det går  :unsure

 

Men ja, det er spændende og jeg er glad for at være kommet i gang (selvom det selvfølgeligt også er vildt hårdt og følsomt og jeg hellere ville være det foruden, men når nu det ikke kan være anderledes, har det givet mig fornyet håb endelig at være kommet i gang :) )

 

Jeg hepper også på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg afventer mens i slutningen af januar, og skal derefter insemineres.. Dette er første gang, og de ville prøve uden diverse homoner først. Så det er vi meget spændte på.. Held og lykke til jer andre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver da spændene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der mon nogen herinde det skal insemineres/ ha lagt æg op her i januar og som vil følges igennem den lange ventetid?

Jeg skal ha lagt et fryseæg op. Er begyndt på østradiol i dag - regner med ÆO bliver midt i januar.

Jeg har lige fået mens idag og starter på hormon progynon imorgen og - hvis alt går vel (som det plejer) skal jeg have æg op omkring den 28/1...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået mens idag og starter på hormon progynon imorgen og - hvis alt går vel (som det plejer) skal jeg have æg op omkring den 28/1...

 

Hvor spændende! Krydser fingre :) :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende! Krydser fingre :) :bd :bd

Tak :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre! :bd Lad os alle havne i en terminsgruppe sammen :gravid

Jeg skal scannes på tirsdag, hvor jeg nok også får dato for ÆO...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre! :bd Lad os alle havne i en terminsgruppe sammen :gravid

Jeg skal scannes på tirsdag, hvor jeg nok også får dato for ÆO...

Uh, hvor spændende!

Ja, det kunne være så hyggeligt med en samlet terminsgruppe :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliver det pludselig mere virkelig med en potentiel dato for ÆO... :Yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind og scannes idag for at se hvor jeg er i min cyklus, går ud fra jeg når at få et igloæg op her i januar også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende Meretek81. Hvordan gik det?

 

Jeg blev scannet i dag og fik at vide at ÆO bliver på fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal scannes igen på fredag og så håber vi at vi får en dato til oplægning der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej☺️

Jeg skal insemineres på fredag den 16.

Blev scannet idag og ægget målte 17, så i aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og så må det godt blive fredag...

Det er vores første forsøg med donor, da min mand er steril...

Held og lykke til jer alle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej☺️

Jeg skal insemineres på fredag den 16.

Blev scannet idag og ægget målte 17, så i aften skal jeg tage ægløsningssprøjten og så må det godt blive fredag...

Det er vores første forsøg med donor, da min mand er steril...

Held og lykke til jer alle...

Held og lykke! Forhåbentlig går alt planmæssigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER