Tina80

tøj til de små

7 indlæg i dette emne

Det er ikke nemt eller billigt at finde præmature tøj. Så vi havde kun et sæt. Men manden fik købt 3 sæt mere i dag i str. 44 og 4 bodyere i str. 40. Så kan vi klare os lidt. iiKlybm.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er en lille smule i 38 og 44 på børnekluns.dk

Der er 25% ekstra rabat hvis man taster deres fødselsdagskode. Kan ikke lige huske den, men du kan finde den på deres facebookside :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke nemt eller billigt at finde præmature tøj. Så vi havde kun et sæt. Men manden fik købt 3 sæt mere i dag i str. 44 og 4 bodyere i str. 40. Så kan vi klare os lidt. iiKlybm.jpeg

Tina jeg har et par sæt i str 44 h&m Little one i hvid/grå nuancer jeg gerne sender til dig hvis du dækker porto.

Ingen huller eller pletter, men er købt brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina jeg har et par sæt i str 44 h&m Little one i hvid/grå nuancer jeg gerne sender til dig hvis du dækker porto.

Ingen huller eller pletter, men er købt brugt.

Det vil jeg da meget gerne. Bare sig hvor meget porto du skal bruge, for så kan jeg sende en porto kode eller betale iver mobil Pay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg da meget gerne. Bare sig hvor meget porto du skal bruge, for så kan jeg sende en porto kode eller betale iver mobil Pay

Jeg er det lige vejet og paket ind. Havde lagt det fra til mødrehjælpen... Jeg sendet dig lige en pm, senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tina

Opdagede lige at jeg også har 2 næsten nye sæt fra IdaT

Ae8gef5.jpg

Jeg har købt disse fra nye og tænker at jeg gerne vil have 150 for begge sæt. Ved ikke om du er interesseret i disse også?

Den turkisebody er med gule hvaler: wLE1I7T.jpg

Det var lidt svært at se på det første foto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Takker bare pænt Tak til det du tilbød

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER