girly1988

Lampe til værelse....

8 indlæg i dette emne

Ja piger hvilken lampe vil i anbefale til loftet? En der ikke er for dyr og som giver et godt lys...det er ikke som hyggebelysning jeg søger...men en der giver nok lys til man kan pusle baby ;-) indtil videre har vi bare en lampe i vindueskarmen vi tænder...meeen det er nu ikke så fixt at se på ;-)

Sådan en rund rispapirslampe er det noget værd ? Har set nogle fine på www.lekmer.dk som ikke er vildt dyre....

Kom med jeres bud eller vis hvad i har...for skal ha bestilt en nu nemlig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når vi er færdige med det nye værelse, vil der være en plafond-lampe i loftet, en lyskæde og en globus med lys i. 

Jeg synes de giver et rart lys over det hele, de hænger ikke i vejen, og er tilpas diskrete 

De koster 25-200 kr i Ikea

lock-plafond-hvid__18922_PE100923_S4.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en loftlampe fra ikea - den fra børnenes ikea med skyer i hvid. Den giver et super lys

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har købt en rund ris papirs lampe blå med hvide prikker fra lekmer.dk dog er den noget større end det lige så ud på billedet...manden hænger den op idag så må vi se om den dur eller hvad ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt denne fra Ikea - den er billig, og giver et fint lys i hele rummet uden at være for kraftigt. Og så er jeg glad for, at den ikke hænger ned fra loftet, men virker diskret - så meget som den nu kan;)

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/90176047/

Edit: Jeg skal lære, at læse det sidte indlæg;) Jeg håber ai bliver glade for lampen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en loftlampe fra ikea - den fra børnenes ikea med skyer i hvid. Den giver et super lys

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en loftlampe fra ikea - den fra børnenes ikea med skyer i hvid. Den giver et super lys

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER