tsecret

Når mens kommer

12 indlæg i dette emne

For alle os der ikke lige bliver gravide i første forsøg...

Hvordan tager i det når mens kommer, men i egentlig havde håbet den blev væk?

Jeg har ikke været så god til det, især ikke i efteråret og vinteren. Den første cyklus gjorde det mig ikke noget, så blev sommerferien jo bare det sjovere, når nu jeg ikke skulle være så forsigtig osv. Men bagefter var jeg bare 100% klar, og så blev jeg vildt skuffet og havde svært ved at se nogle fordele overhovedet.

Nu nærmer foråret sig igen (kan man godt nok ikke se udenfor, men...). Og så kan jeg godt mærke, at jeg kan se fordele ved begge dele igen. Vi vil snart ud og rejse igen, og så kan man jo vælge en anden slags ferie når man ikke er gravid end ellers.

Så egentlig tror jeg at denne cyklus er den jeg har det bedst ved siden opstarten af projekt baby, fordi hele min verden ikke kredser omkring det lige pt.

Kender i godt det, med at i nogle perioder er det nemmere at kapere at mens kommer end i andre perioder?

Hilsen en som stadig håber enormt meget på to streger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I allerførste cyklus efter jeg havde smidt p-pillerne var jeg ret skuffet, selvom det jo ville være helt utroligt, hvis vi skulle have heldet med os i første forsøg :) Efterfølgende har det været meget forskelligt, jeg kan godt mærke, at jeg bliver enormt skuffet, også tumler jeg lidt rundt med en masse skræktanker - kan jeg nu få børn mm. Også er jeg tilbage på hesten igen :)

Vi har nu heller ikke forsøgt så længe, smed p-pillerne 2. november, så jeg forholder mig stadig til, at det virkelig ville være heldigt, hvis det lykkedes så hurtigt. Men jeg håber inderligt, at vi snart har heldet med os :wub Ellers tror jeg godt nok, at jeg begynder at blive mere hys ;) Jeg vil have vores baby i år - nu er beslutningen jo taget, så er ventetiden da helt uudholdelig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er lidt forskelligt. Første og anden gang gjorde det ikke så meget, for tænkte at det ville være utroligt hvis det gik så hurtigt. Sidste gang blev jeg lidt trist, for troede lidt den var der. De næste to gange er det tæt på jul, så der tror jeg ikke det ville gøre så meget hvis den ikke er der. Men samtidig jo længere tid der går, des mere nervøs bliver jeg for at jeg har pco

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt. De måneder hvor jeg har testet positiv for ÆL, er jeg blevet enormt skuffet over menses ankomst, men da den kom i går, blev jeg enormt glad, men det er os fordi denne cyklus endte på over 50 dage. Så de cyklusser bliver jeg glad for at se mens, når nu testene kun vil vise én streg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første par gange gjorde det ikke så meget, at mens dukkede op og lykken var stor, da der i oktober var 2 streger efter 4 cyklusser.. Men den blev så ikke siddende.. Har så haft et par måneder, hvor jeg godt var klar over at kroppen skulle finde sig selv og har haft det ok med mens, men denne måned blev jeg vildt skuffet.. Nok også fordi 2 i min omgangskreds har offentliggjort, de er gravide, så det ville bare have været så dejligt, hvis det endelig var vores tur igen..

Krydser fingre for at det snart lykkes for os alle!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang jeg fik min mens blev jeg lidt skuffet og ked af det... Men de andre gange har jeg ikke haft problemer ved at få mens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg aldrig rigtig haft en normal cyklus med spænding op til test hver måned, så jeg har ikke prøvet det så mange gange.

Men den her gang, hvor jeg begyndte at bløde efter første IUI, blev jeg rigtig ked af det. Mest af alt fordi jeg ikke kan lade være med at tænke om det nogensinde vil ske, at jeg bliver gravid. Hvis bare jeg vidste det nok skulle ske på et eller andet tidspunkt, så ville det være meget nemmere, for så ville jeg ikke have noget imod at vente ½ år mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I allerførste cyklus efter jeg havde smidt p-pillerne var jeg ret skuffet, selvom det jo ville være helt utroligt, hvis vi skulle have heldet med os i første forsøg :) Efterfølgende har det været meget forskelligt, jeg kan godt mærke, at jeg bliver enormt skuffet, også tumler jeg lidt rundt med en masse skræktanker - kan jeg nu få børn mm. Også er jeg tilbage på hesten igen :)

Præcis :)

Vi har nu heller ikke forsøgt så længe, smed p-pillerne 2. november, så jeg forholder mig stadig til, at det virkelig ville være heldigt, hvis det lykkedes så hurtigt. Men jeg håber inderligt, at vi snart har heldet med os :wub Ellers tror jeg godt nok, at jeg begynder at blive mere hys ;) Jeg vil have vores baby i år - nu er beslutningen jo taget, så er ventetiden da helt uudholdelig :rolleyes

Det lyder som om vi er startet ca. samtidig...

og BOY!! hvor vil vi gerne at det også snart sker...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu ville jeg gøre meget for en rigtig MENSTRUATION....

Det lyder måske mærkeligt men når der i det mindste kommer noget kan man finde ud af sin krop og teste for æl...

Jeg har ikke fået en RIGTIG menstruation siden november...

Og så kommer alle tankerne... Hvad sker der i min krop.?? Hvorfor bliver jeg ikke gravid.?? Fejler jeg mon noget.?? Hvorfor kan jeg ikke teste for æl.? Hvorfor kan jeg pludselig ikke mærke min æl.??

Det er sååååå frustrerende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har haft det nogenlunde de fleste gange, men må indrømme at sidste måned blev jeg ret skuffet...jeg havde virkelig følsen af at nu var den der, jeg smed p-pillerne i maj måned men vi begyndte først at gå efter det rigtigt i november...jeg er så også så heldig at en af mine bedste veninder lige har meddelt at hun venter sig,er selvfølgelig glad på hendes vejne, men for hulen da,fik også følsen af hvorfor hende først...hun har flere gange sagt at hun slet ikke ville have børn... syntes det er lidt unfair men sådan er livet jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu ville jeg gøre meget for en rigtig MENSTRUATION....

Det lyder måske mærkeligt men når der i det mindste kommer noget kan man finde ud af sin krop og teste for æl...

Jeg har ikke fået en RIGTIG menstruation siden november...

Og så kommer alle tankerne... Hvad sker der i min krop.?? Hvorfor bliver jeg ikke gravid.?? Fejler jeg mon noget.?? Hvorfor kan jeg ikke teste for æl.? Hvorfor kan jeg pludselig ikke mærke min æl.??

Det er sååååå frustrerende...

Hvor er det træls, kan sagtens følge dig- hellere at mens kommmer, så man ved, hvad man har at forholde sig til.

:kram2 og håber at du snart får en rigtig mens :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som om vi er startet ca. samtidig...

og BOY!! hvor vil vi gerne at det også snart sker...

Ej.. Jeg havde lige overset, at det var dig, som havde postet denne også Baadsgaardgirl :badgirl

Kunne godt lige se det i din tråd - håber som sagt, at din mens snart viser sig fra en sød side :kram :goodluck

Det ville være SÅ dejligt, snart at stå med II :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER