Florastine

Test & ømme bryster??!!

9 indlæg i dette emne

Hej med jer.

2 spg:

Hvor tidligt har i kunne teste positivt?

Enten på stixs eller blodprøve.

Og hvordan har jeres bryster følt, når/hvis de har været ømme ved tidlig graviditet?

Mine er lidt ømme ved brystvorterne også ellers mest "på siderne" mod armhulen,- det føles næsten sådan lidt knudret der hvor de er ømme..

Er det noget i kan genkende?

(Forventet mens d. 4.1,- og håber på at den bliver væk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg testede positiv i 4+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne se en meeeeeeeeeeget svag streg muligvis en anelse over tid (men max er par minutter) da jeg var 3+2.

De ømme bryster har jeg først fået omkring uge 10-11-ish ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svag positiv 4+5 her på en valmed test. Det er halvanden uge siden og jeg har intet mærket til ømme bryster endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv ved 3+2, og mine første symptomer var netop stikkende bryster...

Det kom som sådan nogle jag hvor man bare tænkte... Wow... Hvad skete der lige der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede svagt positivt ved begge mine drenge omkring 3+3 og har aldrig rigtig haft ømme bryster.. Heller ikke andre symptomer, kun udebleven mens og en positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ku teste svag positiv 3+2 med den yngste. Den store er iui-baby og der testede jeg først 4+0.

Fik først ømme bryster senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede svagt positiv 3+6 - tror ikke jeg havde kunne teste positivt før det.

Brysterne kom ret hurtigt derefter - og så har de været meget on/off lige siden. Er 9+3 idag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testede svag positiv 4+3 og så tydelig at jeg turde tror på det 5+0 (efter jeg blev rykket til NF ville det så faktisk have været 4+6 og 5+3), og de ømme bryster kom faktisk mere eller mindre med det samme... først som en mild spænding i vævet rundt i hele brystet, og de blev væsentlig mere faste, nærmest som bolde der var ubehagelige at ligge på, når jeg lå på maven. senere er spændingerne blevet mindre, og selvom de stadig er faste er de ikke helt så meget "i vejen" som det første stykke tid... til gengæld er spændingerne blevet afløst af ufattelig kuldefølsomhed som resultere i bryster der gør vanvittig ondt ved den mindste kuldepåvirkning... de føles ganske enkelt som om der bliver stukket 20, på en gang brændende og frosne, syle ind gennem vorten og i en vifte ud i hele brystet, i hvert bryst... smerten er ulidelig og indimellem er jeg tæt på opkast, men har dog ikke gjort det endnu... min svigerinde var så fantastisk sød at give mig tre sæt vaskbare ammeindlæg som hun havde haft stor gavn af som kuldebeskytter, og på gåtur både i går og i dag har de vist deres værd, da frostvejret ikke har fået held til at få dem til at gøre ondt :) de hjælper dog ikke på den indre kulde der kommer når man fryser fingrene eller fødderne, men de nedsætter da smerterne en hel del :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER