Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Laver lige en ny tråd!

Fister jeg syntes det er :super hvis bare du starter den op!

Lenna jeg er ret sikker på vi har haft en gravid med før der bare skulle gå i 0 så påvirker det jo heller ikke det samlede vægttab og det er jo en fin motivation

Jeg vil godt være med alligevel når nu min krop er dum! Har en alvorlig kostomlægning at tage hul på i januar!!! Og motion at gå i gang med!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også godt være med, men var det ikke Fister der meldte sig som administrator? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også godt være med, men var det ikke Fister der meldte sig som administrator? :)

Ha ha jo... Retter :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med igen til januar. For de sidste 10 kg skal der kæmpes for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med for NU skal hvalen blive til en sild :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ålrejt. Så skriver jeg jer på og I sender jeres vægt til mig hver tirsdag, og jeg skriver herinde hvor meget I har tabt (men ikke hvad I vejer, det er kun mig og mit regneark som ved det).

Hvad med at jeg laver en Facebook-gruppe som vi kan bruge til at motivere hinanden?

Jeg tænker at skrive:

Hver enkelt vægttab

Samlet vægttab pr uge for os alle

Samlet vægttab i alt for os alle

The Big drop = største tab på en uge i hele perioden.

Ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvis jeg må være med som gravid er jeg frisk så snart det jul/nytår er ovre :) skal bare ned på startvægten igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med :) trænger for vildt til at komme i gang igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm IN!!!!

Fandme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Jeg er på! Hvornår er første gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer at melde mig under fanerne, bare for at bevare motivationen. Mit problem er at jeg ALDRIG har skulle tænke over hvad jeg puttede i hovedet og har indtil jeg blev gravid vejet det samme siden jeg var 15.

Nu vejer jeg 13 kilo mere end jeg gjorde før jeg blev gravid og ideelt set burde jeg nok ligge et sted mellem før og nu. Det vil sige jeg skal vel tabe 5-8 kilo, men mest af alt vil jeg gerne bare strammes lidt op her og der.

Så altså, jeg ved ikke om et 'lille' vægttab også kvalificerer til at være med?

For jeg må nok indrømme at det er SVÆRT at tabe sig, når det aldrig har været et issue før :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, alle må være med. Selvfølgelig. Og MorAnja, hvis jeg kan tabe 8 kilo er jeg på min idealvægt, så der er da så sandelig også plads til mindre vægttab. Jeg er virkelig ligeglad om vi taler 0 kilo eller 100 kg om udgangspunkt er er 68 kg eller 150 - vi skal vel bare støtte hinanden og holde hinanden lidt igang.

 

Første gang - altså udgangspunktet - er på tirsdag, og hvis man ikke gider at tabe sig i løbet af nytårsaften og dag (som mig f.eks.) så er det bare fino. Jeg tænker bare, at det er fint at vi har fælles udgangspunkt, og så må man jo selv lægge det i det man vil. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke på facebook :-( men hiver motivation ud af jer herinde i stedet.

FANTASTISK du gider fister!!!

Uanset om man ønsker at tabe 5 kg eller 30 kg så er det SKØNT vi er så mange. (Tager det med kiloene lidt som det kommer - har dog en ønskevægt på 65 kg dvs jeg skal smide 30 kg. Som sagt jeg tager det som det kommer )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne melde mig :)

Og fister hvis du ikke vil mere efter januar kan jeg godt overtage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er MERE end fint fister og jeg er total med på facebook motivations gruppen!!! Jeg hedder Maja Rusbjerg Jensen på Face og det er jeg den eneste der gør ;)

Jeg skal i øvrigt "bare" tabe 4-5 kg så det er jo ikke meget men 100g nedad er OGSÅ et vægttab ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør ikke stille mig på vægten før tirsdag :o

Men går ud fra at jeg skal tabe mig 45-50 kg. sammenlagt, men jeg vil forsøge at tabe mig 20/25 kg. inden slutningen af Maj måned  :box 

 

Jeg hedder Jaqueline Futterup Svejgaard på facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Pia Adamsen Loft på Facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt Lone. Det er virkelig rart at have i baghovedet; nogen gange skal der ikke ret meget til for at min hverdag bliver for presset, så jeg er nødt til at tage mine forholdsregler. Møgstress. Men det er rigtigt fedt at vide, at taberdysten kan køre videre selv hvis jeg rammer en af de perioder. 

 

Majs, jeg har friendet dig på FB, fordi jeg ikke kan oprette gruppen uden at invitere en ven med det samme. Jeg linker herinde til gruppen, så snart jeg kan. Og Sija-baby, du få bare al opbakningen herinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt Lone. Det er virkelig rart at have i baghovedet; nogen gange skal der ikke ret meget til for at min hverdag bliver for presset, så jeg er nødt til at tage mine forholdsregler. Møgstress. Men det er rigtigt fedt at vide, at taberdysten kan køre videre selv hvis jeg rammer en af de perioder.

Majs, jeg har friendet dig på FB, fordi jeg ikke kan oprette gruppen uden at invitere en ven med det samme. Jeg linker herinde til gruppen, så snart jeg kan. Og Sija-baby, du få bare al opbakningen herinde :D

Jeg har accepteret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er et fint lille lineup vi har fået lavet her, og flere er meget velkomne!!!

 

Husk at i morgen er første vejningsdag, så det er nu du skal drikke det ekstra glas rødvin og spise en halv plade marabou, for inden næste tirsdag er du rendt ind i en række restriktioner...og vi er allesammen med dig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER