Guest

Sove ude!?

15 indlæg i dette emne

Er det kun mig der synes det er røv svært hvor meget de skal have på ud og sove, og hvad de skal sove i?

Nu da det blev frost har vi brugt begge dyner!

I går tog jeg så lammeskinnet fra gyngestolen og lagde i - men så her til eftermiddag var hun godt varm da vi tog hende op så der var det nok lige rigeligt med lammeskind, ulddragt og to dyner! Men i formiddags virkede det til at være fint!

Arhh jeg synes det er svært!

Hvad gør I andre, har alle bare voksiposer i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det kun mig der synes det er røv svært hvor meget de skal have på ud og sove, og hvad de skal sove i?

Nu da det blev frost har vi brugt begge dyner!

I går tog jeg så lammeskinnet fra gyngestolen og lagde i - men så her til eftermiddag var hun godt varm da vi tog hende op så der var det nok lige rigeligt med lammeskind, ulddragt og to dyner! Men i formiddags virkede det til at være fint!

Arhh jeg synes det er svært!

Hvad gør I andre, har alle bare voksiposer i dag?

Immanuel ligger med tøj på i en hjemmestrikket ulddragt med en dyne over :) indtil videre har det været fint, men han er også varm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det C ca spæd og sov i liften henover vinteren havde hun en køredragt og dyne på, det var nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sover Noah ikke ude længere, men sidste år sov han i en fleecedragt med hue og vanter i en sovepose med dyne ovenpå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv lægger på et uldtæppe med tøj på i en bamsedragt fra h&m med en dyne over sig og det synes jeg virker fint :) men jo det er svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har alm tøj, en cardigan eller fleecetrøje, hue og vanter på. Han sover i en voksi med vinterdyne i.

Indenunder hans alm tøj har han uld/silke body på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigga sov i dag i;

Alm tøj

Striktrøje

Flyverdragt

Luffer

Uldstrømper

Elefanthue

Kørepose (ikke uld)

Juniordyne

Overlæder til klapvogn

+ lammeskind i bunden af klapvognen

Det er relativt meget, men vigga havde perfekt temperatur og sov over 4 timer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T og A sover med uld topmadras til at isolerer bunden af barnevognen.

A har uld køredragt på, og T har en fleecedragt på. De har begge tykke termovanter, elefanthuer og hjemmesko på ude i barnevognen. Og almindeligt tøj på indenunder. Yderst har de hver en ulddyne og et tykt tæppe på. I dag havde de begge perfekt temperatur da de kom ind, men de havde så også sovet inde i min fars værksted, hvor der er ca. 5 grader varmere end udenfor.

I morgen når de skal sove ude får de hver en tynd ekstra trøje på hvis det er lige så koldt som det har været de sidste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E har alm tøj på + fleecedragt med fødder og hænder i + hjelm. Og han sover i en slee bee pose. Han virker fint varmt undtagen lidt kolde kinder. Har lige købt en elefanthue i uld jeg vil til at bruge på kolde dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Lucas var helt lille sov han i ulddragt, uldhue og uldvanter med dyne over. Det var helt perfekt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu sover Laura i fleecedragt (bamsedragt fra h og m) ovenpå alm tøj plus strikket hue og så har hun dyne og tæppe over.

Mere behøver hun ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg putter Laura i en bamsedragt fleece med vanter og hue så har jeg de sidste par dage lagt en dyne i bunden af liften, og så har hun dyne og tæppe på, hun er dejligt varm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det!

Jeg har i dag nøjes med en dyne, i ulddragt og på lammeskin, så må vi se når vi tager hende op!

Hun har self vanter og hue på også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger alm tøj..og så en duniduo...uldluffer samt en strikket hue...vi har fået et dejligt tæppe i julegave som jeg tænker at ligge over på de kolde dage her...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har været dejlig varm de to gange hun har sovet ude i dag :)

Så en dyne er fint selv om det er -6 grader, der var +1 i barnevognen i følge babyalarmen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER