Antonsmor82

2.gangsmor.

3 indlæg i dette emne

Hold da op hvor er det anderledes at skulle forholde sig til et nyt lille barn, for denne gang er Anton der jo osse, Vores dejlige lille dreng på 2 år, han vil være 2 1/2 når den lille kommer. Har bare så mange tanker omkring det. Men nok mest af alt er jeg bange for at han vil føle sig svigtet og tage afstand til mig. Aj er osse bange for om jeg kan overskue det hele. Er fuldstændig amazed over folk der har mere end et barn pt :0 ! På en måde er det jo synd at Anton er så lille når han får bror/søster, så kan han ikke glæde sig og forstå og på den anden side får han jo verdens bedste lege kammerat med få år imellem, så få at han højest sandsynligt ikke vil kunne huske at han var alene.

Og mellem alle disse store og næsten uoverskuelige tanker, glæder jeg mig vildt til at holde mit lille barn i armene, amme, blære mig med at verdens 9 vidunder er født :) glæder mig til den kæmpe kærlighed jeg uundgåeligt ved kommer.

Og lige nu glæder jeg mig til NF den 2. Åh håber sådan alt er ok.

Kram og glædelig bagjul. Håber den er veloverstået for jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg havde de samme tanker da jeg ventede minifisen, der er 7 år mellem den ældste på nu snart 11 og minifisen på snart 4, jeg var så bange for den store ville føle jeg svigtede hende, når nu hun altid har haft mig alene.. Men jeg kan sige dig, til trods for den store har ADHD og den store aldersforskel er der ingen problemer i at have to, jeg synes kærligheden og alt andet bliver fordelt ligeligt og nærmest automatisk mellem dem.. De har dog ikke det tætte forhold de to tøser, men det forventede jeg heller ikke :-)

Nu venter jeg nummer 3 og satser på at inkludere de to andre tøser så meget som de nu gider, og så tror jeg det kommer helt af sig selv

Kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter nr.2 nu, og der bliver kun ca 20 mdr imellem den lille ny og storesøster. Jeg har gjort mig lidt af de samme tanker som dig, mest af alt frygter jeg om Carla vil blive ked af det og jeg ikke har tid nok til at trøste.

-men min mand har 2 store drenge på 7&9, og når jeg ser på dem så ved jeg at det er en kæmpe gave for dem at have hinanden og følges ad. Så blegner bekymringerne lidt.

 

ih du skal snart til nf :) Jeg skal først afsted d. 13 jan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER