Florastine

HCG niveau??

6 indlæg i dette emne

Godaften.

Er der nogen af jer, der ved hvad HCG niveauet skal være, før man kan konstatere en graviditet?

Og hvor tidligt efter befrugtningen kan man tage en blodprøve?

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alt over 2 eller 5 er jo positivt (mener laboratorierne skelner ved 2, hvad der skal til at lægerne kalder den positiv ved jeg faktisk ikke). Men jeg havde en der viste 15 men efter et par dage var den faldet til 8 og dermed var det jo en biokemisk graviditet. Men du kan jo godt have lige som mig en på 15 som vil forsætte med at udvikle sig. På 2 dage skal den fordoble sin værdi.

Hvor tidlig man kan se om man er gravid efter befrugtigning er jeg mere i tvivl om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal hen omkring forventet mens, før du er sikker på det.

Jeg fik i første graviditet taget blodprøve hvor de også målte HcG da jeg har været 3+1- den var mindre end 2! Men jeg testede så positiv på en GT 3 dage senere og bragende positiv 3 dage derfra, altså 1 uge efter blodprøven :) Jeg fik målt HcG.. Hmm.. 6+0 dengang, mener den var på 11xxx eller sådan noget i den stil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du skal hen omkring forventet mens, før du er sikker på det.

Jeg fik i første graviditet taget blodprøve hvor de også målte HcG da jeg har været 3+1- den var mindre end 2! Men jeg testede så positiv på en GT 3 dage senere og bragende positiv 3 dage derfra, altså 1 uge efter blodprøven :) Jeg fik målt HcG.. Hmm.. 6+0 dengang, mener den var på 11xxx eller sådan noget i den stil..

Tak for svar!

Kan godt høre det kan svinge meget!

Jeg har mulighed for at få taget en graviditets test på tirsdag (3+2) tror jeg kaster nu ud i det også har i baghovedet, at det ikke nødvendigvis er et entydigt svar!

Tak for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER