Posted December 24, 2014 Glædelig jul til alle jer kommende og nybagte mødre :) er der mon andre end mig der stadig venter på den store julegave ? Jeg har termin om 4 dage og synes godt snart han må komme ud :) bare ikke lige idag men det er der heller ingen tegn på :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 24, 2014 Glædelig jul....jeg hører egentlig til januar-terminen, men skal have kejsersnit her om 6 dage og jeg synes faktisk godt den store gave kunne komme NU. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 24, 2014 Rigtig glædelig jul - håber I snart får jeres små mirakler ud til jer - her sover lillepigen, som allerede er 22 dage gammel :blink :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 24, 2014 Glædelig jul! :jul5: Håber I snart får jeres babyer ud! Min 14 dage gamle pige vælger så lige i dag til ikke at gide sove sin lange eftermiddagslur <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 25, 2014 Glædelig jul til alle jer december-mødre! Jeg hører egentlig også til i januargruppen, men skal have kejsersnit på mandag d 29., så vil da også lige præsentere mig her. Jeg venter mit tredje barn. Har en pige på 9 og en pige på 22 måneder i forvejen. Vh Guddi. Share this post Link to post Share on other sites