Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Jeps, 11 dage og 9 dage, så tænker en uge denne gang :)

Haha, ja det må det være :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes godt nok jeg er ved at være træt af at være gravid, kan ikke helt overskue det længere...

 

Håber virkelig de vælger at sætte i gang i morgen, frem for på torsdag, synes der er SÅ lang tid til torsdag!!!

 

Har nok egentlig bare en graviditets-øv-dag!!

 

Har sendt bud efter min moder, som underholdning, og vil nu bage pandekager, og se om humøret kan blive en anelse bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige nu rundet det første døgn uden at vi har været på hospitalet.... Tiltrængt.... Men min krop er godt nok i hyper-mode og Leonora er i hopla...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er stædige, er de! 

 

Spændende hvad JM siger. Er det så i dag, du skal af sted? :)

Jeg skal afsted på onsdag hvor de kører en strimmel og ultralyd scanning. Men har på fornemmelsen at jeg får lov til at går tiden ud til næste uge og først der snakker vi om igangsættelse! Nå. Det føles bare ikke som om der er meget mere plads derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok jeg er ved at være træt af at være gravid, kan ikke helt overskue det længere...

 

Håber virkelig de vælger at sætte i gang i morgen, frem for på torsdag, synes der er SÅ lang tid til torsdag!!!

 

Har nok egentlig bare en graviditets-øv-dag!!

 

Har sendt bud efter min moder, som underholdning, og vil nu bage pandekager, og se om humøret kan blive en anelse bedre

:kram2 :kram2

Føler mig dig. Jeg håber også for dig at de vil sætte dig i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted på onsdag hvor de kører en strimmel og ultralyd scanning. Men har på fornemmelsen at jeg får lov til at går tiden ud til næste uge og først der snakker vi om igangsættelse! Nå. Det føles bare ikke som om der er meget mere plads derinde.

 

Jeg håber for dig, at de vil sætte i gang i løbet af denne uge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok jeg er ved at være træt af at være gravid, kan ikke helt overskue det længere...

 

Håber virkelig de vælger at sætte i gang i morgen, frem for på torsdag, synes der er SÅ lang tid til torsdag!!!

 

Har nok egentlig bare en graviditets-øv-dag!!

 

Har sendt bud efter min moder, som underholdning, og vil nu bage pandekager, og se om humøret kan blive en anelse bedre

 

Pandekager kan gøre meget i hvert fald :D Torsdag virker også lidt som om, det er en evighed væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Føler mig dig. Jeg håber også for dig at de vil sætte dig i gang.

 

Tak for  :kram2

 

Pandekager kan gøre meget i hvert fald :D Torsdag virker også lidt som om, det er en evighed væk!

 

Spiste også 7! pandekager  :blink

Jeps, min mor var heldigvis sød at komme forbi, og manden har taget fri i morgen, for at tage med mig til igangsættelses samtale. 

Kan virkelig ikke overskue at skulle gå til torsdag, det er helt uoverskueligt inde i mit hoved  :wacko

 

Jeg satser meget på at de er villige til at sætte i gang i morgen, jeg kan virkelig ikke mere nu   :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Spiste også 7! pandekager  :blink

Jeps, min mor var heldigvis sød at komme forbi, og manden har taget fri i morgen, for at tage med mig til igangsættelses samtale. 

Kan virkelig ikke overskue at skulle gå til torsdag, det er helt uoverskueligt inde i mit hoved  :wacko

 

Jeg satser meget på at de er villige til at sætte i gang i morgen, jeg kan virkelig ikke mere nu   :(

Det kan jeg altså også lige pt. Tror faktisk, at jeg fik deromkring i går, da manden lavede til mig :D :rolleyes

 

Så må du lige tale med lidt store bogstaver. Det duer jo ikke, at det går ud over dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg altså også lige pt. Tror faktisk, at jeg fik deromkring i går, da manden lavede til mig :D :rolleyes

 

Så må du lige tale med lidt store bogstaver. Det duer jo ikke, at det går ud over dig :kram2

 

:D Gravide kvinder og mad altså  :D

Har tænkt mig at gøre forsøget, er ikke altid lige god til at råbe op  :wacko

Men nu har jeg manden med som støtte, så mon ikke det går det hele, vil i hvert fald forsøge at få en god nats søvn, og så tage dagen i orgen med oprejst pande  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Gravide kvinder og mad altså  :D

Har tænkt mig at gøre forsøget, er ikke altid lige god til at råbe op  :wacko

Men nu har jeg manden med som støtte, så mon ikke det går det hele, vil i hvert fald forsøge at få en god nats søvn, og så tage dagen i orgen med oprejst pande  :)

 

Så må I jo sørge for, at din mand kan tale din sag, hvis du føler, at du selv går i stå. Tit tror jeg, at de lytter lige så meget, når det er partneren der kan fortælle, hvordan han oplever situationen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber for dig, at de vil sætte i gang i løbet af denne uge :kram2

Mange tak søde.. Håber også at der sker noget med dig snart :rolleyes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DÅRLIG aften og nat. ADVARSEL ynkelig tekst på vej...

 

Besøgte en veninde, faldt ned af hendes trappe udenfor, fordi der var mørkt og vådt. Slog benet så det gør virkelig ondt at gå. GUDSKELOV fik jeg skærmet maven. Kom hjem og var ked af det og følte mig dum. Vælter te ud over vores ipad. og ja alt går bare galt. så giver jeg mig bare til at tude... HORMONER ALTSÅ.... kan så ikke sove så det sker først kl. 3. vågner kl. 5 og kan ikke sove fordi benet gør ondt og fordi jeg har kvalme... Hele tiden har jeg bare i baghovedet, bare jeg ikke går i fødsel nu hvor jeg næsten ikke kan gå eller stå (eller sovet)... og at det hele bare er uoverskueligt og jeg bare er ked af det. øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DÅRLIG aften og nat. ADVARSEL ynkelig tekst på vej...

 

Besøgte en veninde, faldt ned af hendes trappe udenfor, fordi der var mørkt og vådt. Slog benet så det gør virkelig ondt at gå. GUDSKELOV fik jeg skærmet maven. Kom hjem og var ked af det og følte mig dum. Vælter te ud over vores ipad. og ja alt går bare galt. så giver jeg mig bare til at tude... HORMONER ALTSÅ.... kan så ikke sove så det sker først kl. 3. vågner kl. 5 og kan ikke sove fordi benet gør ondt og fordi jeg har kvalme... Hele tiden har jeg bare i baghovedet, bare jeg ikke går i fødsel nu hvor jeg næsten ikke kan gå eller stå (eller sovet)... og at det hele bare er uoverskueligt og jeg bare er ked af det. øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv :boo :boo :boo

 

Du trænger vist til sådan en her  :kram

 

Det var da virkelig også noget rigtig ØV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trænger vist til sådan en her  :kram

 

Det var da virkelig også noget rigtig ØV!

tak lige hvad jeg trængte til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DÅRLIG aften og nat. ADVARSEL ynkelig tekst på vej...

Besøgte en veninde, faldt ned af hendes trappe udenfor, fordi der var mørkt og vådt. Slog benet så det gør virkelig ondt at gå. GUDSKELOV fik jeg skærmet maven. Kom hjem og var ked af det og følte mig dum. Vælter te ud over vores ipad. og ja alt går bare galt. så giver jeg mig bare til at tude... HORMONER ALTSÅ.... kan så ikke sove så det sker først kl. 3. vågner kl. 5 og kan ikke sove fordi benet gør ondt og fordi jeg har kvalme... Hele tiden har jeg bare i baghovedet, bare jeg ikke går i fødsel nu hvor jeg næsten ikke kan gå eller stå (eller sovet)... og at det hele bare er uoverskueligt og jeg bare er ked af det. øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv :boo :boo :boo

Føj en aften og nat :( Stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 11.55 har jeg fået tid til overtidsvurdering... Håber håber håber de er villige til at sætte i gang i dag  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DÅRLIG aften og nat. ADVARSEL ynkelig tekst på vej...

Besøgte en veninde, faldt ned af hendes trappe udenfor, fordi der var mørkt og vådt. Slog benet så det gør virkelig ondt at gå. GUDSKELOV fik jeg skærmet maven. Kom hjem og var ked af det og følte mig dum. Vælter te ud over vores ipad. og ja alt går bare galt. så giver jeg mig bare til at tude... HORMONER ALTSÅ.... kan så ikke sove så det sker først kl. 3. vågner kl. 5 og kan ikke sove fordi benet gør ondt og fordi jeg har kvalme... Hele tiden har jeg bare i baghovedet, bare jeg ikke går i fødsel nu hvor jeg næsten ikke kan gå eller stå (eller sovet)... og at det hele bare er uoverskueligt og jeg bare er ked af det. øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv :boo :boo :boo

Årh, det var da også bare en masse trælse ting lige oven i hinanden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 11.55 har jeg fået tid til overtidsvurdering... Håber håber håber de er villige til at sætte i gang i dag :boo

Jeg krydser! Husk nu at være ærlig med hvordan du har det! Så er de nok mere villige til at sætte dig i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, mine veer gik i sig selv igen, da jeg faldt i søvn. Her til morgen er min slimprop til gengæld gået. Så må vi se, om det betyder noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, mine veer gik i sig selv igen, da jeg faldt i søvn. Her til morgen er min slimprop til gengæld gået. Så må vi se, om det betyder noget :)

Ihhhh det er sååååå irriterende når man lige tror at der er gang i noget.... Har sagt til Sune at vi snart bliver hjemme til han kan se hovedet for jeg gider sgu ikke kører frem og tilbage i en uendelighed uden der sker en skid.... Ja jeg var en smule frustreret da veerne gik i gang igen igen igen i går aftes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh det er sååååå irriterende når man lige tror at der er gang i noget.... Har sagt til Sune at vi snart bliver hjemme til han kan se hovedet for jeg gider sgu ikke kører frem og tilbage i en uendelighed uden der sker en skid.... Ja jeg var en smule frustreret da veerne gik i gang igen igen igen i går aftes

 

Jeg kan virkelig godt forstå, du er ved at være træt af det :kram2 Er der slet ikke tale om evt. at sætte dig i gang? Det kan jo ikke passe, at du skal føde med en fuldstændig udmattet krop.

 

Efter jeg er stået op kunne det godt virke som om, der er kommet lidt gang i noget igen, men indtil videre er det kun fortil smerterne sidder og det er på ingen måde regelmæssigt. Så jeg er bare ret afventende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan virkelig godt forstå, du er ved at være træt af det :kram2 Er der slet ikke tale om evt. at sætte dig i gang? Det kan jo ikke passe, at du skal føde med en fuldstændig udmattet krop.

 

Efter jeg er stået op kunne det godt virke som om, der er kommet lidt gang i noget igen, men indtil videre er det kun fortil smerterne sidder og det er på ingen måde regelmæssigt. Så jeg er bare ret afventende :)

Jeg skal til JM i morgen og så må jeg lige banke i bordet.... Som udgangspunkt synes jeg jo at babyer skal komme ud når de er klar til det, men min krop er bare så smadret efterhånden og alt den frem og tilbage fra hospitalet tærrer mentalt, ikke fordi de ikke er super søde derinde for det er de, men det hele føles efterhånden lidt håbløst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til JM i morgen og så må jeg lige banke i bordet.... Som udgangspunkt synes jeg jo at babyer skal komme ud når de er klar til det, men min krop er bare så smadret efterhånden og alt den frem og tilbage fra hospitalet tærrer mentalt, ikke fordi de ikke er super søde derinde for det er de, men det hele føles efterhånden lidt håbløst

 

Jeg kan godt følge dig. For ja, jeg er da ikke i tvivl om, at havde du haft en normal graviditet sad du gladeligt ligesom mig her i overtid og tolkede på alting i forhold til, hvornår bebsen nu ville dukke op. Men du har bare ikke en normal graviditet, og det virker som om, at den bliver mere og mere krævende for dig, jo længere du kommer hen. Det er jo lige så vigtigt, at du kan overskue det hele - en glad mor er uden tvivl lige så vigtigt som en glad baby. Og sådan som hun mosler rundt derinde er jeg ikke i tvivl om, at hun vil have det fint med at komme ud nu. Du er jo også i normal fødselsperiode :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DÅRLIG aften og nat. ADVARSEL ynkelig tekst på vej...

 

Besøgte en veninde, faldt ned af hendes trappe udenfor, fordi der var mørkt og vådt. Slog benet så det gør virkelig ondt at gå. GUDSKELOV fik jeg skærmet maven. Kom hjem og var ked af det og følte mig dum. Vælter te ud over vores ipad. og ja alt går bare galt. så giver jeg mig bare til at tude... HORMONER ALTSÅ.... kan så ikke sove så det sker først kl. 3. vågner kl. 5 og kan ikke sove fordi benet gør ondt og fordi jeg har kvalme... Hele tiden har jeg bare i baghovedet, bare jeg ikke går i fødsel nu hvor jeg næsten ikke kan gå eller stå (eller sovet)... og at det hele bare er uoverskueligt og jeg bare er ked af det. øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv :boo :boo :boo

Øv altså! Hader den slags dag hvor alt går galt..

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER