Linomus

Brok og ynk tråd!!!

98 indlæg i dette emne

Øv :kram2

Jeg forstår dig så godt, det er godt nok strenge når der er 2 i forvejen!! Og så 4 dage over termin, du må være godt brugt :kram2

Jeg håber på snarlig fødsel, eller at tiden flyver til på mandag, så du kan sende børnene ud af døren :kiss

Tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, nu stopper det altså!!

I går aftes begyndte jeg at få lidt små ondt i halsen. I løbet af natten er det så blevet værre, jeg har stadig mega hovedpine og kvalme, og der er tilkommet smerter i samtlige led plus feber. Har kastet op i nat, hvilket har resulteret i mavesmerter også.. :(

Stop så, blev der sagt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Avvvv mit bækken. Det begyndt at gøre ondt i går i højre balle/højre siden af bæknet og her til morgen kunne jeg knap nok gå på wc pga smerter. Tror bare jeg blir i sengen i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, nu stopper det altså!!

I går aftes begyndte jeg at få lidt små ondt i halsen. I løbet af natten er det så blevet værre, jeg har stadig mega hovedpine og kvalme, og der er tilkommet smerter i samtlige led plus feber. Har kastet op i nat, hvilket har resulteret i mavesmerter også.. :(

Stop så, blev der sagt!

Tror du det er influenza ? Eller må du hellere lige være OBs på om det kunne være svangerskabsforgiftning.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror du det er influenza ? Eller må du hellere lige være OBs på om det kunne være svangerskabsforgiftning.. :kram

Ringede til lægen i morges, som følte sig overbevist om at det er endnu en gang influenza. Det havde jeg også satset på. Det har også hjulpet med 1g. pamol, og det ville det vel ikke, hvis det var svangerskabsforgiftning, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringede til lægen i morges, som følte sig overbevist om at det er endnu en gang influenza. Det havde jeg også satset på. Det har også hjulpet med 1g. pamol, og det ville det vel ikke, hvis det var svangerskabsforgiftning, tænker jeg.

Nåh, okay godt nok :) Eller ja ikke godt, men du ved.. Det er da bedre end svangerskabsforgiftning  :blink

Synes da efterhånden du har taget din tørn af graviditetsgener.. 

 

Håber du snart er rask igen  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh, okay godt nok :) Eller ja ikke godt, men du ved.. Det er da bedre end svangerskabsforgiftning :blink

Synes da efterhånden du har taget din tørn af graviditetsgener..

Håber du snart er rask igen :kram2

Synes også snart det er ved at være nok altså :unsure

Håber det går hurtigt over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er virkelig træt af at være 4 dage over termin og ikke have født endnu. Nu gider jeg bare ikke mere! Og så er jeg træt af at min mor ikke kan håndtere børnene i længere tid af gangen, men hele tiden ringer og spørger om hvornår hun må komme med dem. Og hvorfor skal der absolut være vinterferie, så den ældste ikke skal i skole og alle andre er på ferie så de ikke kan passe børnene? Og hvorfor skal min svigermor absolut tage en tur til Japan lige samtidig med min termin og have møj travlt resten af måneden når hun kommer hjem, så hun ikke kan tage hjælpe? Tror ikke jeg kommer til at føde før jeg får noget ro!

Hvor må det bare være træls! Jeg gider heller ikke mere, for man bliver også bare så begrænset i forhold til, hvad man kan foretage sig med de to små, der også gerne vil have moropmærksomhed ;-)

Er der sket noget mere? Krydser fingre for, at du ikke behøver vente længere, men at fødsel starter nu, hvis den altså ikke allerede er startet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også snart det er ved at være nok altså :unsure

Håber det går hurtigt over.

Rigtig god bedring, Emilie. Hvor er det surt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god bedring, Emilie. Hvor er det surt :-(

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort knus til jer alle sammen. :-) jeg føler med jer.

Her går jeg så småt og har lidt svært ved pludselig ikke længere at være gravid... Maven er væk, bevægelserne er væk. Det er bare mærkeligt... Har jo brugt de sidste otte måneder på at vænne mig til det hele og vupti efter en dag er det væk og i stedet har jeg en lille pige uden for maven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg fanme træt af kun at sove HØJST 3-4 timer pr. nat! Det kan ikke være sundt!!!! Jeg begriber ikke, hvorfor min krop mener, det skal være sådan her. Der er 10 dage til termin, og jeg er efterhånden så udmattet og frustreret, at jeg har lyst til at opgive det hele.

Og så FATTER jeg ikke, G ikke kan forstå, hun ikke liiiiiiiiiiiige skal rense min computer! Jeg har bedt hende om ikke at gøre det 1.000 gange, og hun gør det fanme alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg fanme træt af kun at sove HØJST 3-4 timer pr. nat! Det kan ikke være sundt!!!! Jeg begriber ikke, hvorfor min krop mener, det skal være sådan her. Der er 10 dage til termin, og jeg er efterhånden så udmattet og frustreret, at jeg har lyst til at opgive det hele.

Og så FATTER jeg ikke, G ikke kan forstå, hun ikke liiiiiiiiiiiige skal rense min computer! Jeg har bedt hende om ikke at gøre det 1.000 gange, og hun gør det fanme alligevel!

Øv øv.. Det skal åbenbart bare være besværligt til sidst....

Hvorfor må hun ikke rense din computer? Men jeg kan da godt forstå det irriterer dig, når du har sagt nej så mange gange....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg fanme træt af kun at sove HØJST 3-4 timer pr. nat! Det kan ikke være sundt!!!! Jeg begriber ikke, hvorfor min krop mener, det skal være sådan her. Der er 10 dage til termin, og jeg er efterhånden så udmattet og frustreret, at jeg har lyst til at opgive det hele.

Og så FATTER jeg ikke, G ikke kan forstå, hun ikke liiiiiiiiiiiige skal rense min computer! Jeg har bedt hende om ikke at gøre det 1.000 gange, og hun gør det fanme alligevel!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for knuser, piger :-).

Malene, det er fordi, det roder rundt i mine ting, den starter langsommere op næste gang den tændes og jeg er en sur kælling ;-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for knuser, piger :-).

Malene, det er fordi, det roder rundt i mine ting, den starter langsommere op næste gang den tændes og jeg er en sur kælling ;-).

Haha. Du er da ikke en sur *ælling når det forværrer tingene..så er det da bare forståeligt! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså.. Nu er det min tur til at ynke lidt.. Vågnede i nat kl 4, troede virkelig det var nu! Fik noget jeg gættede på var spæde veer, det gjorde virkelig ondt og skulle koncentrere mig meget om at trække vejret. Det gik ikke væk selvom jeg rykkede på mig eller lign, så jeg stod op da kl var halv 6. Så spiste jeg lidt morgenmad, så forsvandt det for en tid. 6.30 kom det på retur igen, meget. Og jeg måtte igen gå meget langsomt. Manden spurgte flere gange om han skulle blive hjemme , om jeg gik i fødsel o.lign. Jeg trak bare på skulderne. Jeg lagde mig på sofaen fordi jeg blev overmandet af sådan en træthed. Sov lidt, min mormor ringede kl 9. For at høre hvordan det gik. Der var det næsten væk igen. Hun sagde at når jeg havde mærket det jeg beskrev der ville hun næsten æde sin gamle hat på han er på vej, enten senere Idag eller i morgen.

Men havde jo også de mens smerter konstant igår. Hun ville krydse sine fingre for at jeg fik lov at føde på en så flot og solskinsrig dag. Hun er nu så dejlig.

Men jeg er egentlig ikke træt af at være over termin, jeg er mere træt af at nå og glæde mig

Og tænke "er det nu? Ja det er sgu nu... Nej så er det nok ikke nu alligevel" .. :(

Alle skriver og ringer hele tiden.. Hvorfor vil han ikke ud? Kan min krop virkelig ikke selv gå i gang? :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså.. Nu er det min tur til at ynke lidt.. Vågnede i nat kl 4, troede virkelig det var nu! Fik noget jeg gættede på var spæde veer, det gjorde virkelig ondt og skulle koncentrere mig meget om at trække vejret. Det gik ikke væk selvom jeg rykkede på mig eller lign, så jeg stod op da kl var halv 6. Så spiste jeg lidt morgenmad, så forsvandt det for en tid. 6.30 kom det på retur igen, meget. Og jeg måtte igen gå meget langsomt. Manden spurgte flere gange om han skulle blive hjemme , om jeg gik i fødsel o.lign. Jeg trak bare på skulderne. Jeg lagde mig på sofaen fordi jeg blev overmandet af sådan en træthed. Sov lidt, min mormor ringede kl 9. For at høre hvordan det gik. Der var det næsten væk igen. Hun sagde at når jeg havde mærket det jeg beskrev der ville hun næsten æde sin gamle hat på han er på vej, enten senere Idag eller i morgen.

Men havde jo også de mens smerter konstant igår. Hun ville krydse sine fingre for at jeg fik lov at føde på en så flot og solskinsrig dag. Hun er nu så dejlig.

Men jeg er egentlig ikke træt af at være over termin, jeg er mere træt af at nå og glæde mig

Og tænke "er det nu? Ja det er sgu nu... Nej så er det nok ikke nu alligevel" .. :(

Alle skriver og ringer hele tiden.. Hvorfor vil han ikke ud? Kan min krop virkelig ikke selv gå i gang? :/

 

Den der din mormor siger, med at hun vil ønske at du føder på sådan en flot dag som i dag, det kan jeg lige se for mig at min egen farmor kunne have sagt....  Hvad med at lade være med at svare på folks beskeder eller skriv et standart svar ud at i melder ud når bebsen er kommet til verden, for det kan os være med til at sætte dig under press at hver gang du hører en sms eller lign. så tænker du åh nej ikke igen.... jeg har stadig et par uger til termin og min farmor har den sidste uge spurgt på sms er der sket noget. jeg svarer hende meget kort hver gang og bliver sådan lidt halv sur/ireteret hver gang hun skriver. jeg har det sådan vi skal nok melde ud når der er sket noget.... min farmor er så overbevist om at jeg føder mellem d. 12 og d. 16 i denne måned ud fra  hvornår jeg var til NF.... nu må se om hun får ret, men kæmpe kram til dig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså.. Nu er det min tur til at ynke lidt.. Vågnede i nat kl 4, troede virkelig det var nu! Fik noget jeg gættede på var spæde veer, det gjorde virkelig ondt og skulle koncentrere mig meget om at trække vejret. Det gik ikke væk selvom jeg rykkede på mig eller lign, så jeg stod op da kl var halv 6. Så spiste jeg lidt morgenmad, så forsvandt det for en tid. 6.30 kom det på retur igen, meget. Og jeg måtte igen gå meget langsomt. Manden spurgte flere gange om han skulle blive hjemme , om jeg gik i fødsel o.lign. Jeg trak bare på skulderne. Jeg lagde mig på sofaen fordi jeg blev overmandet af sådan en træthed. Sov lidt, min mormor ringede kl 9. For at høre hvordan det gik. Der var det næsten væk igen. Hun sagde at når jeg havde mærket det jeg beskrev der ville hun næsten æde sin gamle hat på han er på vej, enten senere Idag eller i morgen.

Men havde jo også de mens smerter konstant igår. Hun ville krydse sine fingre for at jeg fik lov at føde på en så flot og solskinsrig dag. Hun er nu så dejlig.

Men jeg er egentlig ikke træt af at være over termin, jeg er mere træt af at nå og glæde mig

Og tænke "er det nu? Ja det er sgu nu... Nej så er det nok ikke nu alligevel" .. :(

Alle skriver og ringer hele tiden.. Hvorfor vil han ikke ud? Kan min krop virkelig ikke selv gå i gang? :/

Øv bøv, hvor kan jeg godt forstå dig! Tror nu alligevel, at din krop gør klar, når du har haft så ondt i et par dage. Håber for dig, at der sker noget i løbet af dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså.. Nu er det min tur til at ynke lidt.. Vågnede i nat kl 4, troede virkelig det var nu! Fik noget jeg gættede på var spæde veer, det gjorde virkelig ondt og skulle koncentrere mig meget om at trække vejret. Det gik ikke væk selvom jeg rykkede på mig eller lign, så jeg stod op da kl var halv 6. Så spiste jeg lidt morgenmad, så forsvandt det for en tid. 6.30 kom det på retur igen, meget. Og jeg måtte igen gå meget langsomt. Manden spurgte flere gange om han skulle blive hjemme , om jeg gik i fødsel o.lign. Jeg trak bare på skulderne. Jeg lagde mig på sofaen fordi jeg blev overmandet af sådan en træthed. Sov lidt, min mormor ringede kl 9. For at høre hvordan det gik. Der var det næsten væk igen. Hun sagde at når jeg havde mærket det jeg beskrev der ville hun næsten æde sin gamle hat på han er på vej, enten senere Idag eller i morgen.

Men havde jo også de mens smerter konstant igår. Hun ville krydse sine fingre for at jeg fik lov at føde på en så flot og solskinsrig dag. Hun er nu så dejlig.

Men jeg er egentlig ikke træt af at være over termin, jeg er mere træt af at nå og glæde mig

Og tænke "er det nu? Ja det er sgu nu... Nej så er det nok ikke nu alligevel" .. :(

Alle skriver og ringer hele tiden.. Hvorfor vil han ikke ud? Kan min krop virkelig ikke selv gå i gang? :/

 

Han vil jo bare ikke ud fordi at han har det så rart derinde og hygger sig sådan :) Du har bare gjort det alt for behageligt for ham :).

 

 

Ej han skal nok komme, og lyder da som om at du havde veer, så de kommer nok tilbage igen inden alt for længe så han kan komme ud :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde piger! .. Tak. Ja, han skal jo nok komme før eller siden. Kan bare ikke rigtig blive klog på om jeg skal ringe til FG og høre om det er helt normalt og jeg bare skal vente på der sker noget yderligere, eller jeg måske skulle til tjek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde piger! .. Tak. Ja, han skal jo nok komme før eller siden. Kan bare ikke rigtig blive klog på om jeg skal ringe til FG og høre om det er helt normalt og jeg bare skal vente på der sker noget yderligere, eller jeg måske skulle til tjek.

Jeg tror, jeg ville ringe. Der er jo ved at ske noget i hvert fald, og hvis de så lige vil tjekke dig, kan du måske få svar på, hvor langt i forløbet, du er, og hvad du kan forvente her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER