Haarup

Datoer der bare skal komme og gå.

15 indlæg i dette emne

Er der andre end mig, der har nogle datoer der bare ikke kan komme hurtigt nok. Eller der bare SKAL overståes?

Jeg nogle stykker.

Uge 7 (der døde babyen sidst) :loveshower veloverstået.

Uge 10 (der blev det opdaget at baby var død) :loveshower veloverstået

D. 12/1 - glæder mig vildt til NF. :loveshower fantastisk lille krudtugle

D. 31/1 - (fik en MA for et år siden) :loveshower veloverstået

D. 16/3 - glæder mig vildt til MD :loveshower perfekt lille baby. Lige efter kurven.

D. 29/4 - Uge 28+0 (der blev jeg indlagt med svangerskabsforgiftning og truede med fødsel) :boo indlagt med svangerskabsforgiftning.

D. 26/5 - Uge 31+6 (der blev min søn født) :loveshower på trods af en tur på Skejby, er dagen godt overstået.

D. 29/5 - Uge 32+2 (sidste arbejdsdag) :boo blev den 24/4 -uge 27+2 i stedet for. Min fødselsdag. Nå men så havde jeg da kage med på sidste arbejdsdag.

D. 3/6 - Uge 33+0 (barsel begynder officelt)

D 1/7 - Uge 37+0 (igangsættelse)

Ved godt mine er meget dystre. Men de datoer/uger fylder meget i min graviditet. Og ved jeg kan sætte precise datoer på efter NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke rigtig nogen, men glæder mig lidt til nf d. 13/1.

Ved sidste graviditet fik jeg ret tidligt vand i kroppen, og blev stor, så denne gang er jeg ret glad for at det indtil nu ikke kan ses.

Det er måske min eneste "ting". Jeg vil gerne nå minimum til nf før det ses og min til md før jeg får gener.

-men altså det er jo småting.

Jeg kan godt forstå at dine datoer fylder. Det er nogle hårde oplevelser du har været igennem.

Men denne gang så er den der hele vejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige opdateret min liste med tre nye datoer, disse glæder jeg mig dog rigtig meget til, iforhold til de første.

Det er vildt at det nu er lige om lidt at baby kommer. Og dejligt at være halvvejs gennem datolisten. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, mine vigtige datoer (udover dem, der er passeret) er:

19. april: 3D scanning

13. maj: Barsel

17. juni: 37+0 (Der er kun 2 måneder til! :o)

8. juli: termin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor træls! Hvad gør man i sådan en situation? Skal du være indlagt indtil baby er født eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

:kram

Håber på det bedste for dig. Godt de har fulgt dig tæt, så det blev opdaget i god tid.

Hvor længe skal du være indlagt og hvad med baby, fødsel mm?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numse :boo :numse :boo :numse :boo :numse :boo

Røv røv røv.

Ramte 28+0 og indlagt igen med svangerskabsforgiftning. Ligesom sidste gang. :boo :boo :boo

Hader den dag (28+0)

Det er jeg rigtig ked af at høre! Øv :( Men hvad skal der så ske fremrettet? 

Krammer herfra :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre Haarup. Hvordan går det med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kommet hjem igen. DEJLIGT!

Var indlagt i 3 dage, og tror lidt at jeg kom hjem fordi det var bededagsferie. Men fint for mig, for det eneste de ville få styr på til sidst var mit blodtryk, og det havde sin egen vilje og mening om tingene. :p

Så nu er jeg kommet hjem. Har fået en hel sportstaske med hjem, med forskelligt udstyr, så jeg selv kan lave de test/prøver som de ellers lavede der nede, som fx blodtryk og stiks urin for protein. Der ud over har jeg også fået en bærbar ctg med hjem, men den skal jeg ikke bruge endnu, da baby drillede den dag jeg skulle lære at bruge den (eller der var for meget fosterfedt).

Og alle de test og prøvesvar jeg selv tar, sender jeg til dem på en iPad, som læge/jordmor så tjekker hver dag.

Jeg har jo før haft svangerskabsforgiftning, i min sidste graviditet. Der var jeg indlagt i 4 uger, før han blev født. Der havde jeg det i svær grad.

Denne gang er det i meget mild grad. (Indtil videre)

Og planen er indtil videre at jeg ikke for lov at være gravid længre end 37+0. Hvor jeg senest vil blive sat igang.

Jeg er sygemældt indtil barsel, hvilket vil sige en mdr.

Jeg skal til scanning på fredag igen, og igen snakke med en læge og høre videre planlægning. Og forhåbelig er der kommet styr på blodtryk og blodtryksmedicin dorcering inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii er kommet godt forbi 31+6. Den dag jeg virkelig har frygtet.

På trods af en tur på Skejby, fordi jeg havde det skidt, så er dagen overstået, og jeg har stadig en baby i maven. :kuller

Så nu kan jeg for første gang sige at jeg er i uge 32+0. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii er kommet godt forbi 31+6. Den dag jeg virkelig har frygtet.

På trods af en tur på Skejby, fordi jeg havde det skidt, så er dagen overstået, og jeg har stadig en baby i maven. :kuller

Så nu kan jeg for første gang sige at jeg er i uge 32+0. :loveshower

Fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii er kommet godt forbi 31+6. Den dag jeg virkelig har frygtet.

På trods af en tur på Skejby, fordi jeg havde det skidt, så er dagen overstået, og jeg har stadig en baby i maven. :kuller

Så nu kan jeg for første gang sige at jeg er i uge 32+0. :loveshower

Så skønt  :loveshower  Og rigtig meget tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii er kommet godt forbi 31+6. Den dag jeg virkelig har frygtet.

På trods af en tur på Skejby, fordi jeg havde det skidt, så er dagen overstået, og jeg har stadig en baby i maven. :kuller

Så nu kan jeg for første gang sige at jeg er i uge 32+0. :loveshower

Fantastisk :loveShower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER