roselein

Scanninger

32 indlæg i dette emne

Var til en akut scanning i torsdags fordi jeg var begyndt at bløde. Blev meget forskrækket og min læge sende mig til scanning, men hun mente ikke jeg skulle være bekymret da ca. 20% bløder i løbet af graviditeten uden der er noget galt. 

 

Det hele så heldigvis fint ud og vi så et lille hjerte slå :biglove Lægen sagde at størrelsen svarede til jeg var 10+1 (10+2 ifølge mine egne beregninger), så alt skulle gerne være ok :)

 

Skal til nf scanning d. 27. januar, så håber alt er fint der, så det ikke skal være en hemmelighed mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var til en akut scanning i torsdags fordi jeg var begyndt at bløde. Blev meget forskrækket og min læge sende mig til scanning, men hun mente ikke jeg skulle være bekymret da ca. 20% bløder i løbet af graviditeten uden der er noget galt. 

 

Det hele så heldigvis fint ud og vi så et lille hjerte slå :biglove Lægen sagde at størrelsen svarede til jeg var 10+1 (10+2 ifølge mine egne beregninger), så alt skulle gerne være ok :)

 

Skal til nf scanning d. 27. januar, så håber alt er fint der, så det ikke skal være en hemmelighed mere :)

 

Er endnu ikke kommet ud for en blødning, men lægen har "advaret" om, at det jo sker og tit er ganske ufarligt. :) Dejligt at der ikke er noget galt! Glæder mig selv til at se et hjerte slå for første gang.

 

Held og lykke med scanningen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok der er lang tid til at vi skal til MD som vi skal til den 21 marts.

Vi får først kønnet at vide der, og kan bare mærke at jeg har behov for snart at fortælle Ida, om det er en bror eller en søster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal d. 30 og jeg synes godt nok også der er lang tid til. Vi har også valgt ikke at tage en kønsscanning, så det er længe at vente.

Og her er storesøster endda ikke gammel nok til at jeg kan bruge hende som "undskyldning"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal d. 30 og jeg synes godt nok også der er lang tid til. Vi har også valgt ikke at tage en kønsscanning, så det er længe at vente.

Og her er storesøster endda ikke gammel nok til at jeg kan bruge hende som "undskyldning"

Ida elsker at mor har baby i maven og soørger hele tiden til hvad baby hedder. Men det er ikke nemt at komme med et navn, når vi ikke kender kønnet eller kan få vores lister kortet ned. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan jeg godt se.

Åh hvem der dog bare havde lister med navne at vælge fra. Synes ikke rigtig jeg kan finde nogle navne der passer lige pt og manden gider ikke diskutere det før hi kender køn.

Synes godt nok det er svært den her gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan jeg godt se.

Åh hvem der dog bare havde lister med navne at vælge fra. Synes ikke rigtig jeg kan finde nogle navne der passer lige pt og manden gider ikke diskutere det før hi kender køn.

Synes godt nok det er svært den her gang

Det er også svære med navn den her gang synes jeg. Den her gang kan mig og manden overhovedet slet ikke blive nogenlunde enige indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER