Rjs

Indlagt

10 indlæg i dette emne

Var en tur ved lægevagten i går da jeg kastede blod op efter fire uger med nærmest kun op kast. Blev indlagt med det samme og fik drop med det samme da de mente jeg også var ved at dehydrer. Men det er hårdt at være væk hjemme fra med hund, mand og barn. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var en tur ved lægevagten i går da jeg kastede blod op efter fire uger med nærmest kun op kast. Blev indlagt med det samme og fik drop med det samme da de mente jeg også var ved at dehydrer. Men det er hårdt at være væk hjemme fra med hund, mand og barn. :-(

:kram

Det lyder hårdt.

Da jeg var til scanning i går, sagde lægen også at jeg skulle være obs på dehydrering, når jeg har det så skidt. De har så en kvalmeklink på sygehuset hvor man kan melde sig, hvis det bliver nødvendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Det lyder hårdt.

Da jeg var til scanning i går, sagde lægen også at jeg skulle være obs på dehydrering, når jeg har det så skidt. De har så en kvalmeklink på sygehuset hvor man kan melde sig, hvis det bliver nødvendigt

Jeg har været ved egen læge nogen gange som bare sagde gå hjem og læg dig på sofaen og slap af og hvis du ikke kan drikke vand så drik cola. Ja hurra det hjælper også på kvalme og opkast også dehydrering :-) men nu er jeg i gode hænder og de er så søde alle sammen så der er dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan går det? Er du stadig indlagt? Vil bare ønske dig rigtig god bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det? Er du stadig indlagt? Vil bare ønske dig rigtig god bedring!

Jeg har fået love til at komme hjem i dag på orlov og hvis det ikke går så skal jeg der ned igen, men ellers skal jeg afsted mandag morgen til chek og undersøgelse også måske have medicin og mere væske. Jeg har det bedre men min puls ligger på 96 og skal være under 80 så jeg må ikke løfte på noget heller ikke min søn så det er rimelige hårdt også er jeg så svimmel konstant, men jeg håber snart det bliver bedre

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig.

Hvordan er det gået med at være hjemme indtil nu?

 

Rigtig god bedring, jeg håber de kan hjælpe dig godt så du kan få en rolig og stabil graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels dig.

Hvordan er det gået med at være hjemme indtil nu?

Rigtig god bedring, jeg håber de kan hjælpe dig godt så du kan få en rolig og stabil graviditet.

Jeg har ikke fået det bedre af at være hjemme, jeg stresser mig selv helt vildt over at jeg ikke kan ta mig af min søn, da jeg ikke må løfte og tumle med ham og jeg kan nærmest kun ligge ned, har i dag kastet op og kastet op så ringede til sygehuset som sagde at da det var sent på aften synes de det var bedst jeg kom i morgen som aftalt også skulle vi finde ud af hvad der skulle ske. Håber bare der er positive svar på blodprøverne :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel

Hvordan står det til nu?

Jeg håber virkelig du har haft en rolig jul sammen med familien.

Kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel

Hvordan står det til nu?

Jeg håber virkelig du har haft en rolig jul sammen med familien.

Kram til dig

Blev indlagt fra mandag af igen og kom hjem juleaftensdag, fejret jul på sofaen mens de andre sad ved bordet og hyggede så det var trist at ligge der.

Blodprøverne var ikke særlig prositive, mit stofskifte bliver ved med at stige så nu får jeg medicin og skal så med max 14 dages mellem rum ind til tjek for at være sikker på alt går som det skal og at den lille har det godt.

Blev scannet i tirsdag og alt var som det skulle være, men nf er den 2 januar så det er jeg spændt på.

De sagde i mandags at de var nød til at gøre mig opmærksom på at hvis jeg ikke overlevede overlevede baby heller ikke. Puha blev meget utilpas, men kan godt forstå hvad de mener, men det var ikke så behageligt at få afvide :-(.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER