Nea

Ingen bonusble?

10 indlæg i dette emne

Hej piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er noget med at ammebørn kan gå læææænge uden afføring. Også selvom de plejer. Husker ikke om det er en eller to uger der er ok. Det er i hvert fald længe.

Så jeg ville lige give det lidt tid hvis jeg var dig, især hvis hun ikke virker påvirket...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der "må" gå op til 14 dage mellem bonusbleer, når de udelukkende bliver ammet. Så du kan være ganske rolig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg hørt noget om... Men synes bare det virker underligt at hun lige pludselig ændrer sine blevaner, når nu vi ikke har ændret på hendes kost? Hmm men jeg er heller ikke super nervøs... endnu... Hvornår gør man noget ved det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke unormalt at der er 1-2 uger i mellem at et ammebarn har afføring. Den første måned skal barnet helst have afføring hver dag. Men herefter må der godt gå flere dage i mellem. Det skyldes at det er begrænset hvad der er af affaldsstoffer i modermælken som barnet skal skille sig af med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freja lavede samme nummer fra dag til dag også.

Hvis hun ikke ændrer adfærd/ virker til at have ondt, så ville jeg tage det stille og roligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv ændrer det også hele tiden. Nogen gange kan der går en uge imellem, andre gange er det hver dag. Jeg tror lidt der er en sammenhæng med hvad jeg spiser selv men har ikke lagt så mange tanker i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg hørt noget om... Men synes bare det virker underligt at hun lige pludselig ændrer sine blevaner, når nu vi ikke har ændret på hendes kost? Hmm men jeg er heller ikke super nervøs... endnu... Hvornår gør man noget ved det?

Hvis der ikke har været en bonusble efter 14 dage, kan du give en liiiile smule sukkervand, men min erfaring er, at der nok skal komme noget igennem inden.

Min datter lavede samme nummer. I perioder var det flere gange om dagen og andre gange gik der lidt over en uge uden bonus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare nyd det så længe det varer.

Leo var omvendt han sked ca. 8 gange om dagen da han var lille baby - seriøst. Så belastende  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER