enirt and

Emmaljunga kombivogn

6 indlæg i dette emne

Hej erfarne damer:)

Når man køber en emmaljunga kombivogn. Får man så både barnevognsdel og klapvognsdel med, med det samme når den bliver leveret i butikken? Altså skal klapvognsdelen købes seperat ?

Hilsen en førstegangsgravid der kigger på vogn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker, du køber klapvognen og så barnevognsdelen som ekstraudstyr, hvis jeg da har forstået ret hvad du mener :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, du køber klapvognen og så barnevognsdelen som ekstraudstyr, hvis jeg da har forstået ret hvad du mener :)

De har en "pakke" eksempelvis mondial duo combi til 8500kr. Jeg ved at barnevognsdelen og stellet er med, så skal jeg vel købe den sidste del selv?

Det er en jungle for mig ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg købte min Duo Edge (Emmaljunga) fik jeg både barnevognsdelen og klapvognsdelen med det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har en "pakke" eksempelvis mondial duo combi til 8500kr. Jeg ved at barnevognsdelen og stellet er med, så skal jeg vel købe den sidste del selv?

Det er en jungle for mig ☺️

Jeg tror jeg tænkte på sådan en nitro city som jeg selv har. Der kan man klipse klapvognsdelen af og sådan en liftagtig ting på som kan bruges indtil ca 6 mdr. Jeg synes det er smart og det er den løsning jeg ville vælge hvis jeg skulle gøre det igen ;-) men ned i babysam med dig og se på nogle vogne og hør (kritisk) hvad de har at sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i babysam og kikke på duo edge (og besluttet mig for, at det er den jeg skal have)

 

Jeg skal have den i stof, nok den som hedder dallas) da læderet ikke er helt lige så godt om sommeren når det er varmt for baby, så er dem af stof mere åndbare... plus de er billigere.. 

Duo egde er en mindre vogn hvor du går en barnevogn som er handy og lækker, som barnet kan ligge i i ca 1 år. Derefter kan man skifte over til klapvognsdelen som følger med. 

Selve kalechen klikker man bare af og sætter over på klapvognsdelen, som har et stofovertræk man sætter ud over fusserne, hvis det er lidt koldt. Barnet kan sagtens sove i klapvognsdelen også, hvis der er behov for en lille lur :P

 

Det er en vogn med mange lækre små funktioner og finesser,  :kuller

 

Ved ikke lige hvad mere jeg skal sige, men spørg hvis det er - ved vist en del om den model  :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER