jullemulle84

mavebilleder??

7 indlæg i dette emne

er her nogen der er begyndt eller vil begynde at tage mavebilleder? jeg tog mavebilleder i min sidste graviditet ca fra 10'ende uge og så indtil slut.. man kunne tydeligt se maven voksede i de tidlige uger fordi jeg før 2 graviditet var åleslank med en helt og aldeles flad mave..

 

denne gang er jeg lidt øv, for jeg ville gerne tage billeder, men det eneste kameraet ville kunne fange er min delle på maven øv øv, så jeg må desværre nok vente en del uger endnu før jeg begynder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, jeg har forsøgt, men har åbenbart slet ikke motorik til at tage mavebilleder selv. Rammer altid væggen eller låret, eller maven fra total underlig vinkel i stedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte allerede for 4 uger siden og tager dem altid op +0, så startede 8+0... dog er jeg så tyk at der ikke rigtig er så meget at se endnu, men vi bestemte at vi skulle starte så tidligt at vi ikke missede når det kunne ses ;) jeg har manden til at tage billedet hver eneste fredag morgen...

Men at det ikke kan ses på billederne endnu, betyder ikke at det ikke kan mærkes på tøjet, for det kan det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi er heller ikke begyndt endnu.. Men altså jeg ligner en der er i uge 20 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke begyndt (9+?) men man kan heller ikke se noget. (bortset fra en blød mave fra sidste graviditet :blink)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager hver uge, når en ny uge begnder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste tager billeder af mig hver 4. uge med det samme tøj på (bh og trusser) og det samme sted. Vi startede ved 4+0, 8+0 osv. Jeg synes, at det er SÅ hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER