MuttiT

UTÅLMODIG

11 indlæg i dette emne

Kender i det??? Kom nu ud lille babs og jeg er ikke en gang gået over tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår godt din utålmodighed! :kram2

Folk skal lukke med sådanne kommentarer :angry Eneste trøst er at de ikke tænker over, at man får mange fordi de sjovt nok ikke er de eneste - men det er stadig trættende.

Hepper på din baby snart finder ud :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig tænker de ikke over det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår til fulde din utålmodighed og irritation over åndssvage kommentare. Håber snart baby finder udgangen så du kan få den i dine arme og nyde ❤️

Hep hep kom så lille december baby - kom ud til din mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår også godt din utålmodighed! Jeg har termin 22/12, og selvom jeg jo ikke er gået tiden ud endnu, så er jeg alligevel utålmodig. Sidst fødte jeg 37+4, så regnede nok lidt med at jeg denne gang også ville føde lidt før. Det kommer så nok ikke til at ske, begynder jeg at indstille mig på. Det er nok mest det, at det er oveni julen, der generer mig, ellers ville jeg bedre kunne vente..for ja vi nærmer os jo d. 24. :-/. Men ak det må gå som det går. Uanset hvad er det jo en velsignelse. Krydser fingre for os, og for at vores babyer snart kommer ud..gerne inden d. 24....og d. 23..og helst lidt før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår dig :) Jeg er også godt utålmodig - og har 6 dage til termin endnu. Men nok mest af alt utålmodig fordi jeg synes de sidste uger her er meget hårde for kroppen ...!

Og træt af, at hovedet endnu ikke står fart ...

Vi kan ikke gøre andet end at vente :)

Masser af :bd til os ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde - hep hep.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Næsten kun)1 dag til termin

Noget nyt hos jer ? :)

Jeg har været ude og gå langt og på trapper i dag - har ikke hjulpet ( endnu ... )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her. Termin idag. Har gjort rent, købt ind, vasket tøj, slæbt, gået ture og gjort ved, den sidste uge hver dag, og intet er sket. Kunne lige passe, at baby får fødselsdag i julen :-(!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel til jer der venter. Håber heres babyer kommer snart eller venter til efter den 24.

Og rigtig god jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god fødsel til jer der venter. Håber heres babyer kommer snart eller venter til efter den 24.

Og rigtig god jul

:ditto

God jul!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER