Guldpigen

Til de 1.gangsgravide - er maven vokset?

8 indlæg i dette emne

Hej piger:-)

Jeg er bare nysgerrig, om maverne er vokset ved I andre førstegangsgravide i gruppen?

Jeg er selv 9+3 i dag og synes da, at nogen af mine bukser er begyndt at stramme lidt, men om det er fordi jeg stadig har lidt væske i maven fra min overstimulering, er oppustet eller om det virkelig kan være spunken, som skaffer sig mere plads, tjah...?!?

Hvad oplever I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes jeg begynder at kunne se det en smule, når jeg er uden tøj. Jeg er 10 + 4 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, jeg er 11+3 i dag, og det er efterhånden ved at være længe siden at jeg måtte begynde at knappe bukserne op om aftenen (altså som i omkring 6+2-4 stykker aller første gang), og efterhånden bliver det så tidligere og tidligere på dagen, og nu er jeg mere eller mindre stoppet helt med at bruge mine alm bukser, men er hoppet i mine leggins som ellers egentlig har været for store (altså jeg skal stadig bruge livrem i dem, så så slemt er det ikke endnu) men det gør det jo så lidt sværere at følge med i hvor meget den vokser... men tror egentlig godt man kan se det, hvis man sammenligner med før, men samtidig er der ingen der kan se noget endnu...

Men 9+3... det er langt fra udelukket at det kunne være maven der vokser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om aftenen ligner jeg en der har spist en fodbold! Men der er kun helt lidt at se om morgenen :) jeg er 11+2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at være vokset ud af bukserne og de er knappet op med det samme jeg kommer hjem fra arbejde.

Buler faktisk allerede lidt og er kun 9+3. Det er tydeligt at se på de ugentlige mavebilleder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om aftenen ligner jeg en der har spist en fodbold! Men der er kun helt lidt at se om morgenen :) jeg er 11+2.

Det lyder som mig, hi hi:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare spændende med de maver altså:-) Jeg glæder mig sådan til jeg ser rigtig gravid ud og ikke bare småtyk:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så lige købt de første ventebukser i dag, fordi jeg ikke rigtig kan være i mere end et af mine gamle par (som i øvrigt var temmelig store til mig før), men synes generelt bare jeg ser små-tyk ud...

Et godt fif til at se lidt mere gravid ud end bare tyk, er gamacher eller graviditetsbukser, dem med rib op over maven, for det er lidt som om de giver lidt mere facon til dellerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER