LiKa

flyverdragt til baby?

9 indlæg i dette emne

jeg overvejer at købe noget overtøj til min dreng, så han kan komme med ud i babyjoggeren når min mand løber. MEN hvad er varmt nok? Vil ikke have han kommer til at fryse, og babyjoggeren er jo slet ikke isoleret. Han er 2,5måned og i str 62 tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg overvejer at købe noget overtøj til min dreng, så han kan komme med ud i babyjoggeren når min mand løber. MEN hvad er varmt nok? Vil ikke have han kommer til at fryse, og babyjoggeren er jo slet ikke isoleret. Han er 2,5måned og i str 62 tøj.

En voksi/duniDuo ville være optimal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En voksi/duniDuo ville være optimal :)

jeg har en duniduo, men sådan en er der ikke rigtig plads til da han skal være spændt fast i hængekøjen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en duniduo, men sådan en er der ikke rigtig plads til da han skal være spændt fast i hængekøjen

Hængekøjen? DuniDuo har i hvert fald to huller til en barnevognssele. Kan han flyve nogen steder hen, hvis han ligger I en DuniDuo? Er der noget for, der skærmer ham mod vinden? Hvis ikke, så vil jeg sige han er for lille - uanset årstid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hængekøjen? DuniDuo har i hvert fald to huller til en barnevognssele. Kan han flyve nogen steder hen, hvis han ligger I en DuniDuo? Er der noget for, der skærmer ham mod vinden? Hvis ikke, så vil jeg sige han er for lille - uanset årstid :unsure

der er sådan en hængekøje i som han kan sidde i til han er stabil nok til at sidde ordentligt. Det er lidt ala en skråstol, og tror simpelthen han vil kure ud af den i dunien fordi den fylder så meget, men måske jeg skulle prøve at klippe hullerne i dunien op og se om det kan lade sig gøre :). Ja, der er afskærmning for regn og vind. Det er en thule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han have en dyne over? Tror ikke noget tøj er varmt nok til de helt små hvis de skal være spændt fast uden noget uden over.

Jeg er super glad for min Joha ulddragt, men synes ikke den er varm nok til hun kun skal have den på ud i vinter.

Kan de ligge ned i joggeren som i en barnevogn? Altså så han ikke skal være spændt fast?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også Joha soft wool dragten er lækker og varm med en god dyne over. Problemet som jeg ser det, er mere det, at der jo ikke rigtigt er noget isolering i køjen og dermed under barnet (gætter på, at det er samme slags køjer som dem, vi har i vores Croozer kid). Så jeg tror altså, jeg ville vente til foråret med at tage ham med ud at løbe. Alternativt, så løb vores nabo med barnevognen i starten, det er hårdere - men nok noget bedre for den lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kia: nej, ikke ligge helt ned.

AnnikaF: ja, det er sådan en hængekøje der hænger i et par stropper. Og ja, det er isoleringen der er problemet.

Må jo nok bare sige til manden at han må vente til foråret med vognen. Vores barnevogn er ret stiv i det, så tror ikke den er optimal for vores dreng til en løbetur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en varm dragt, og så købe et skind som I klipper huller I til selerne? Og så en dyne over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER