Guest

Symptomer i sidste trimester

252 indlæg i dette emne

Så havde jeg lige sådan en forbigående svimmelhed igen, da jeg stod i køkkenet. :/ åh.. Jeg bliver så nervøs hver gang.

Det er bare så ubehageligt... Men sku jo heldigvis ikke være noget alvorligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så træt og ødelagt.

Hver aften begynder jeg at svede helt vildt, så gør det meget koldt og kan stadig ikke holde ud at sove med dybe, så nu er jeg blevet dejlig forkølet. Næsen løber, svimmel, træt, øm over alt(mere end i forvejen hvis muligt)....

Er jo egentlig ikke så slemt som det kunne være, men er okay at være ynkelig når man er syg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så ubehageligt... Men sku jo heldigvis ikke være noget alvorligt :-)

Nej heldigvis .. Skyndte mig at lægge mig på sofaen lidt, det hjalp. Er egentlig heller ikke bange for svimmelhedsøjeblikke, mere det at være alene når det sker. :( det er utrygt synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt og ødelagt.

Hver aften begynder jeg at svede helt vildt, så gør det meget koldt og kan stadig ikke holde ud at sove med dybe, så nu er jeg blevet dejlig forkølet. Næsen løber, svimmel, træt, øm over alt(mere end i forvejen hvis muligt)....

Er jo egentlig ikke så slemt som det kunne være, men er okay at være ynkelig når man er syg :-)

Øv en kedelig affære :( rigtig god bedring med dig! Vågner også om natten (med dyne) og sveder så det løber af mig, for så at tage dynen af og komme til at fryse og blive kold henover lænden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fryser ikke en gang uden dynen.... Først om morgenen... Og min mand siger at jeg er møgkold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har trætheden faktisk ikke ramt så slemt.

Men jeg kan godt mærke jeg meget lettere bliver udmattet nu. Skal ikke lave så meget før jeg bliver udmattet og må slappe af...

Har også svært ved at finde ordentlig hvile. Har fået ondt i lænden og jeg synes det er svært at finde en ordentlig stilling hvor man slapper af der, så den kan få lidt ro....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Avav, det gør nas i underlivet som mens smerter i dag... :( nogle gevaldige jag. Helt ned i... Av!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Avav, det gør nas i underlivet som mens smerter i dag... :( nogle gevaldige jag. Helt ned i... Av!

Det er hovedet der borer sig ned i bækkenet. Min jm spurgte hvert fald sidst, om jeg fik jag ned i skeden, fordi han er ret langt nede allerede. Og samtidig har jeg også haft mens smerter sådan ned i lårene.. Det lyder umiddelbart meget ens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hovedet der borer sig ned i bækkenet. Min jm spurgte hvert fald sidst, om jeg fik jag ned i skeden, fordi han er ret langt nede allerede. Og samtidig har jeg også haft mens smerter sådan ned i lårene.. Det lyder umiddelbart meget ens :)

Ja det er præcis sådan . :). Føles faktisk som at få en kniv jaget lige op i skeden. Eller faktisk indefra og ud i virkeligheden. Stopper det igen når han så sætter sig helt fast? Eller det bliver ved til fødslen måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er præcis sådan . :). Føles faktisk som at få en kniv jaget lige op i skeden. Eller faktisk indefra og ud i virkeligheden. Stopper det igen når han så sætter sig helt fast? Eller det bliver ved til fødslen måske?

Ka ik huske det fra sidst. Men altså, mit er der langt fra konstant. Tror mest det er når de decideret presser på og skuer lidt rundt dernede/derinde.

Er dit konstant? Eller har det kun været i dag indtil videre?

Mit kommer bare sådan ind imellem som nogle jag og mens smerterne kan varer lidt længere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ka ik huske det fra sidst. Men altså, mit er der langt fra konstant. Tror mest det er når de decideret presser på og skuer lidt rundt dernede/derinde.

Er dit konstant? Eller har det kun været i dag indtil videre?

Mit kommer bare sådan ind imellem som nogle jag og mens smerterne kan varer lidt længere..

Har haft det nogle dage, men ikke konstant. Også spontant indimellem .. Altså nogle gange i løbet af dagen.. Sådan lige pludselig. Tror også det er når han lige møver sig lidt længere ned.. Han ligger i forvejen ret langt nede i mit bækken nemlig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av. Her ligger hun ikke fast endnu, men med jeres beskrivelser er det da ikke ligefrem noget jeg ser frem til....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av. Her ligger hun ikke fast endnu, men med jeres beskrivelser er det da ikke ligefrem noget jeg ser frem til....

Vil nu lige sige at der ikke er "garanti" for at opleve det på den måde ;)

Jeg har da 2 børn, og har ikke oplevet "kniv i skeden" på noget tidspunkt.... måske en meget mild udgave, men ikke noget sådan AV :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil nu lige sige at der ikke er "garanti" for at opleve det på den måde ;)

Jeg har da 2 børn, og har ikke oplevet "kniv i skeden" på noget tidspunkt.... måske en meget mild udgave, men ikke noget sådan AV :)

Okay. Godt at høre at det kan være mindre smertefuldt også. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hovedet der borer sig ned i bækkenet. Min jm spurgte hvert fald sidst, om jeg fik jag ned i skeden, fordi han er ret langt nede allerede. Og samtidig har jeg også haft mens smerter sådan ned i lårene.. Det lyder umiddelbart meget ens :)

Hvornår begynder bebsen at borer sig ned i bæknet. Jeg er i 32+1, kan hun allerede være begyndt at gøre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også de der jag ned i skeden indimellem (er dog i tvivl om det er bebs, for det er også der smerten fra bækkenløsningen i symfyseleddet viser sig). Og så får jeg jævnligt menstruationssmerter, som indimellem også går ned i lårene.

Er desuden begyndt at have en tung fornemmelse nedadtil, som om han presser mere på bækkenbunden end før.

Elisamus: Jeg ved ikke, hvor tidligt de kan finde på det, men jeg har hørt om nogle hvor det er sket allerede omkring uge 32 :) det behøver dog ikke betyde at fødslen er lige rundt om hjørnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår begynder bebsen at borer sig ned i bæknet. Jeg er i 32+1, kan hun allerede være begyndt at gøre det?

Ja, det kan hun vel i princippet godt, men det betyder ikke, at der er en fødsel lige om hjørnet. De kan ligge klar læææænge inden fødslen starter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan hun vel i princippet godt, men det betyder ikke, at der er en fødsel lige om hjørnet. De kan ligge klar læææænge inden fødslen starter :)

Har enkelte gange oplevet korte meget skærene smerte i missen, lidt som en kniv som der en der formulerede. Men som sagt har jeg kun oplevet det en 2-3 gange og det varer ca 30 sek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår begynder bebsen at borer sig ned i bæknet. Jeg er i 32+1, kan hun allerede være begyndt at gøre det?

 

Vores datter stod fast meget tidligt, allerede engang i uge 26 el. 27. Men blev først født 41+6 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng har sat sig fast nu. Er du GAL, hvor har jeg ondt i det nederste af bækkenet nu!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj mit underliv kan mærkes i dag. Det rumsterer godt nok meget. Og lænden kan dælme også mærkes. Samtidig har jeg fået lidt dårlig mave. Øv altså :( dumt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aav, er gået hen og blevet mega forstoppet.. Er oppustet og har kamp ondt.. Og det bliver ikke bedre når bebs rumsterer rundt..

Oven i har han vist placeret sin r*v lige under mine ribben.. Nui, det er ubehageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng har sat sig fast nu. Er du GAL, hvor har jeg ondt i det nederste af bækkenet nu!!!

 

BSB, er du gået i fødsel eller noget?:) Du har ikke skrevet noget i nogle dage så man tænker da lige over det:). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kvalme Big time...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mærkeligt. Har flere gange i dag haft sådan en følelse af noget "løb". Men hver gang jeg går på toilet er der intet at se eller mærke. Mystisk.

Og så de det stik ned igennem det hele er rigtig aktive i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER