Guest Felixmor

Stilhed

4 indlæg i dette emne

Synes her er blevet meget stille herinde. Nogle der vil dele hvordan det går ude i de små hjem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Herhjemme går det stille og roligt.

Asger stortrives. Er udviklingsmæssigt foran hvilket er rigtig flot med hans bagage. Han snakker på livet løs, dasker ivrigt til legetøjet og er en stærk dreng. Han vokser rigtig godt. Den 3/12 var han 63,5 cm og 6,6 kg.

Vi er jo blevet en lille smule klogere på hans nyrer men det er opdateret i hans tråd.

Jeg får i næste uge besøg af en sp der skal fortælle om de her grupper kommunen har for mødre med depressioner. Jeg er ikke depressiv synes jeg selv men scorede alligevel mange point i testen. Og det skader jo ikke at høre hvad hun har at sige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det går rigtig godt, han er en glad lille dreng generelt, men lidt pylret for tiden pga. Tigerspring :). Han vokser godt og vi fik endelig i går lært hvordan vi får ham til at sove for sig selv, så nu har vi to dage i træk begge to haft armene fri på samme tid om dagen :o.. Han sover fint om natten og jeg er kommet i en rigtig god mødregruppe med nogen søde mennesker :). Og så nyder jeg at være mor! Elsker min baby og min kæreste endnu mere fordi han har været med til at producere mit lille vidunder <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også overordnet set rigtig fint.

Marius vokser, tager på og pludrer en masse når han en gang imellem er vågen. Han er en rigtig sove-baby, der de sidste 3 uger har sovet igennem hver nat og tager en masse lange lure i løbet af dagen. Det er dog lykkedes mødregruppen nu at se ham i vågen tilstand (efter 3 møder) :p Dåbsgæsterne måtte også kigge langt efter en vågen baby. Han sov gennem dåben og vågnede først da gæsterne var gået.

Tigerspring har vi ikke mærket til endnu.

Det er rigtig dejligt at han er så nem når vi har det hårdt pga. Kommunen. Jeg er startet i et forløb på gaia-instituttet.

Vi har også talt om at min mand skulle finde nogen at tale med, men det er lidt svært at finde ud af hvor man skal henvende sig om mand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER