Marianne1983

Syg ingen appetit

6 indlæg i dette emne

Er det normalt at baby ikke vil spise fast føde når de er syge? Min baby er uden feber i dag men vil kun drikke. Har haft feber mandag og tirsdag. Hun er 10 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det normalt at baby ikke vil spise fast føde når de er syge? Min baby er uden feber i dag men vil kun drikke. Har haft feber mandag og tirsdag. Hun er 10 mdr.

Så længe hun får væske, er det så vidt jeg ved ok. Appetitten skal nok komme igen, når hun er på toppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener også Felix fik flere flasker når han var syg i den alder.

Er ellers enig med Anja :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt at baby ikke vil spise, når han/hun er syg :) Når en baby - eller tumling er syg, så er det ultra vigtigt at de får rigeligt væske. Vi har altid givet rigtig meget sutteflaske ved sygdom, for vores datter nægter både mad og væske fra glas når hun er syg :) så selvom hun er snart 2 år, så siger både læger og sundhedsplejerske at vi bare skal give hende alt det væske fra sutteflaske som hun har lyst til :)

Så du skal ikke være bekymret for maden, appetitten skal nok komme igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oftest er Noah uden appetit eller med selektiv appetit under sygdom og ret appetitloes efter sygdom. Han drikke rrigeligt og jeg giver saa gerne lidt juice med en mikro-knivspids salt i, gerne hjemmepresset, men ellers koebe. Kiks, banan, rosiner... whatever. Og masser af kaerlighed.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak piger. Så er det nok normalt. Hun er stadig uden feber men spiser ikke. Vil kun ammes. Tænker også på om der kan være tænder på vej. Om det er derfor hun vægrer sig ved at spise / blive madet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER