MariaPiesen

August smalltalk

95 indlæg i dette emne

Synes vi mangler sådan en tråd herinde, vi er selvfølgelig heller ikke så mange endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der bestilt til VJ den 8 januar, hvor jeg vil være 9+0 lige ud :) :glad
Glæder mig helt vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa!!! Det var en god idé :yay

Håber også vi bliver lidt flere herinde med tiden, synes her er lidt stille, og det er lidt synd :(

Jeg har fået tid hos sygeplejersken mellem jul og nytår, hvor jeg er 8+0 d. 28/12, og så en tid hos lægen d. 7/1, hvor jeg er 9+3. Synes der er laaang tid til, så jeg er kommet til at bestille en tryghedsskanning d 21/12 :blush Glæder mig så meget til at se, hvad der sker derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa!!! Det var en god idé :yay

Håber også vi bliver lidt flere herinde med tiden, synes her er lidt stille, og det er lidt synd :(

Jeg har fået tid hos sygeplejersken mellem jul og nytår, hvor jeg er 8+0 d. 28/12, og så en tid hos lægen d. 7/1, hvor jeg er 9+3. Synes der er laaang tid til, så jeg er kommet til at bestille en tryghedsskanning d 21/12 :blush Glæder mig så meget til at se, hvad der sker derinde :)

Kan jeg godt forstå.

Herhjemme skal vi ikke have nogen tryghedsskanning er vi blevet enige om, da det alligevel ikke kan blive før i januar på grund af alle juledagene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå.

Herhjemme skal vi ikke have nogen tryghedsskanning er vi blevet enige om, da det alligevel ikke kan blive før i januar på grund af alle juledagene.

 

Kan jeg godt forstå. Vi får den også lidt, så jeg med god samvittighed kan fortælle min mor, at jeg er gravid inden jul :P Nu håber jeg bare alt er i orden, ellers kunne jeg godt forestille mig, at det blev en lidt trist jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt til VJ den 8 januar, hvor jeg vil være 8+0 lige ud :) :glad

Glæder mig helt vildt

Kan jeg godt forstå! Har lige fået en tid den 2. januar.

Måtte lige google hvad VJ var - lidt for længe siden, at jeg sidst var gravid  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til tidlig scanning idag - der var det fineste lille hjerteblink og en bittelille baby på 1 cm - hun rykkede min termin med 2 dage så den nu er d. 3. august. Men som hun sagde så er vi jo nede og arbejde i mm de her dage, så vi stoler mest på den termin NF giver :) men hold kæft det var dejligt med kig til den lille bitte prut :yay

 

Orv - og VJ imorgen. Det bliver stort :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til tidlig scanning idag - der var det fineste lille hjerteblink og en bittelille baby på 1 cm - hun rykkede min termin med 2 dage så den nu er d. 3. august. Men som hun sagde så er vi jo nede og arbejde i mm de her dage, så vi stoler mest på den termin NF giver :) men hold kæft det var dejligt med kig til den lille bitte prut :yay

 

Orv - og VJ imorgen. Det bliver stort :D

Glæder mig mere og mere til Januar, så jeg kan få lavet min VJ, men når den er lavet, så er der heller ikke så lang tid til NF for mig :D Da min først bliver lavet når jeg er 9+0 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig mere og mere til Januar, så jeg kan få lavet min VJ, men når den er lavet, så er der heller ikke så lang tid til NF for mig :D Da min først bliver lavet når jeg er 9+0 :P

I mit lægehus laver de gerne faktisk gerne vj så hurtigt som muligt efter graviditet er bekræftet - jeg først kommer her i uge 8, er kun fordi det lige sku passe m job og tid ved lægen :) det er sjovt som de er forskellige :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mit lægehus laver de gerne faktisk gerne vj så hurtigt som muligt efter graviditet er bekræftet - jeg først kommer her i uge 8, er kun fordi det lige sku passe m job og tid ved lægen :) det er sjovt som de er forskellige :rolleyes

Vores lægehus laver dem også før, men det render bare sammen med alle helligdagene mellem jul og nytår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lægehus laver dem også før, men det render bare sammen med alle helligdagene mellem jul og nytår.

 

jamen selvfølgelig - det tænkte jeg ikke lige på ;) jeg skal faktisk lige et smut ind forbi i mellemdagene, og have taget blodprøve til double-test.. Det er trods alt for tidligt imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen selvfølgelig - det tænkte jeg ikke lige på ;) jeg skal faktisk lige et smut ind forbi i mellemdagene, og have taget blodprøve til double-test.. Det er trods alt for tidligt imorgen :)

Alt mit bliver gjort samme dag ;) :P 

Ville nu gerne have haft en tidligere tid, men det kunne ikke lade sig gøre.. Så må jeg jo bare vente :P men det er heldigvis ikke så slemt at vente her i december, dagene flyver afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad betyder VJ?

 

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad betyder VJ?

:-)

Vandrejournal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. tænkt det vidste jeg ikke :p  eller også har jeg glemt det, (min søn bliver 7 om 2 mrd :D

 

Taaaak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe. tænkt det vidste jeg ikke :p eller også har jeg glemt det, (min søn bliver 7 om 2 mrd :D

Taaaak

Jeg ved ikke om få altid har heddet det, men det er bare nemmere at skrive VJ end hele ordet :p plus den ordblinde her, er ikke sikker på hvordan det staves :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om få altid har heddet det, men det er bare nemmere at skrive VJ end hele ordet :p plus den ordblinde her, er ikke sikker på hvordan det staves :blush

Ved heller ikke om det er en "officiel" forkortelse men det er bare nemmere med forkortelser. Specielt når man skriver fra telefonen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg kigge over skulderen herinde? Jeg har tester positiv I dag og forventer termin 1 september men jeg kan jo rykke begge veje og vil være tættere på nogle af jeres terminer end mange i min termins gruppe. + septembee gruppen er ret ensom endnu :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg kigge over skulderen herinde? Jeg har tester positiv I dag og forventer termin 1 september men jeg kan jo rykke begge veje og vil være tættere på nogle af jeres terminer end mange i min termins gruppe. + septembee gruppen er ret ensom endnu :p

Selvfølgelig må du det skønne Maja :loveshower

Glæder mig så meget til at følges med dig det meste af vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig må du det skønne Maja :loveshower

Glæder mig så meget til at følges med dig det meste af vejen.

Ja vi kan jo ende med at føde samme dag hvis du går over tid og jeg føder før!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi kan jo ende med at føde samme dag hvis du går over tid og jeg føder før!!!

Ja kan vi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg kigge over skulderen herinde? Jeg har tester positiv I dag og forventer termin 1 september men jeg kan jo rykke begge veje og vil være tættere på nogle af jeres terminer end mange i min termins gruppe. + septembee gruppen er ret ensom endnu :p

Yay :glad

Du sksl være mere end hjertelig velkommen :) sikke en julegave :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :glad

Du sksl være mere end hjertelig velkommen :) sikke en julegave :wub

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg kigge over skulderen herinde? Jeg har tester positiv I dag og forventer termin 1 september men jeg kan jo rykke begge veje og vil være tættere på nogle af jeres terminer end mange i min termins gruppe. + septembee gruppen er ret ensom endnu :p

Du skal være så hjertelig velkommen søde Majs :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal være så hjertelig velkommen søde Majs :wee

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER