Dorthealund

"Hjælpemidler"?

13 indlæg i dette emne

Det kunne tyde på at der ikke er gevinst denne gang heller..

I næste cyklus kunne jeg godt tænke mig at gøre lidt ekstra, for at øge chancen.. (i det mindste i troen)

 

Jeg har læst om Gele Royal og babyklister?

Er der andre ting der kan gøre noget godt?

 

og hvordan skal man tage de forskellige ting, og på hvilket tidspunkt i cyklus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har taget Gele Royal - Bidro i de sidste i hvert fald tre måneder uden det har hjulpet. Min mand tager dem også :)

Vi har dog kun taget en hver pr. dag. Jeg ahr også læst om en kur, hvor man skal tage flere om dagen i en periode og så trappe ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at være en del herinde der er blevet gravide i første hug med Bidro Ren/Gele Royale, hvor æggene får et boost :) Dvs. Man starter med 3 tabl. Dagl. I 10 dage, 2 tabl. I 10 dage også derefter 1 tabl. Dagl. :)

Personligt har jeg også brugt hhv. Zoneterapi og akupunktur til den første graviditet også akupunktur til nr. 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår stater man så op på gele royalen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt en urtekur fra Caroline Fibæk og så et forskelligt mix af chakraer. Sammen med d vitamin, multivitamin, fiske vitamin og zink.

Nå ja og så on off hormoner i 1 1/2 år og fem IUI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår stater man så op på gele royalen?

Jeg startede op ved mens start, det var der min zoneterapeut spurgte om hun havde fortalt mig om kuren, så der købte jeg dem. Ved andre er startet nogle dage efter, også med succes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at være en del herinde der er blevet gravide i første hug med Bidro Ren/Gele Royale, hvor æggene får et boost :) Dvs. Man starter med 3 tabl. Dagl. I 10 dage, 2 tabl. I 10 dage også derefter 1 tabl. Dagl. :)

Personligt har jeg også brugt hhv. Zoneterapi og akupunktur til den første graviditet også akupunktur til nr. 2 :)

Jeg tilslutter mig lige her og kan sige, at jeg startede på Bidro sidste cyklus og er nu gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig lige her og kan sige, at jeg startede på Bidro sidste cyklus og er nu gravid :)

:yay

Kæmpe stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig lige her og kan sige, at jeg startede på Bidro sidste cyklus og er nu gravid :)

:ditto Og tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:superTillykke (kan ikke citere af en eller anden grund)

 

Tænker om der er stor forskel på de "rigtige" og de billigere fra Føtex? Ved I det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:superTillykke (kan ikke citere af en eller anden grund)

Tænker om der er stor forskel på de "rigtige" og de billigere fra Føtex? Ved I det?

Jeg ved det ikke- jeg købte "de rigtige" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager gravitamin + fiskeolie+ kalk + Zink (som skulle være gode for fertiliteten).

Så tager jeg Gele royal og er netop blevet færdig med at booste æggene og jeg tager nu "kun" 1 hver dag :-D

 

Og så er der i dag blevet hentet på posthuset Chakra-dråber, som skal tages 4 gange om dagen (15 dråber) + massage af æggestokke samt lænd = healing :-)

 

Så jeg er vidst med på det hele :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ved at være en del herinde der er blevet gravide i første hug med Bidro Ren/Gele Royale, hvor æggene får et boost :) Dvs. Man starter med 3 tabl. Dagl. I 10 dage, 2 tabl. I 10 dage også derefter 1 tabl. Dagl. :)

Personligt har jeg også brugt hhv. Zoneterapi og akupunktur til den første graviditet også akupunktur til nr. 2 :)

 

Det kan jeg lide at høre, er nemlig startet på den kur i denne cyklus sammen med Pergotimen. Og må nok sige at jeg kan mærke underlivet knokle selvom jeg kun har taget gele royal i 6 dage! I aftes havde jeg simpelthen så meget niven og rumsteren i højre side af underlivet og jeg er kun på cyklusdag 7 idag!

 

Havde også megen niven og rumsteren før æl da jeg blev gravid med Benjamin så håber det er gode tegn - og da var jeg også på Pergotime + gele royal sammen, dog kun én gele royal dagligt. Ih nu må de æl-tests gerne komme med posten så jeg kan begynde at teste  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER