Marianne1983

Badetemperatur

12 indlæg i dette emne

Vil lige høre hvad I gør ift. badetemperatur? Bruger I badetermometer eller bare albuen? Og hvis I bruger badetermometer lade I det så ligge i vandet hele badetiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi mærker bare med hånden. Hvis det ikke føles for varmt eller koldt, tænker jeg at det heller ikke er det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger badetermometer. Omkring de 38 grader. Men jeg mærker selvfølgelig også lige på det for en sikkerheds skyld. Og jeg plejer at tage det op, når jeg er sikker på at jeg har fundet den rette temp (og termometeret viser det rigtige). Da Lise blev lidt større ville hun dog ofte gerne lege med det, da det ligner en fisk, så det fik hun lov til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærker bare med min hånd at det ikke føles koldt eller varmt...og indtil videre har det fungeret fint :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores bruser er indstillet til 37 grader så det er fint. Men ellers mærker jeg også efter med hånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da N var lille brugte vi badetermometer. Nu har vi "lært" hvor varmt det skal være, så nu mærker vi bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte det, da han var helt lille - men nu, hvor han er ældre, synes jeg faktisk at det er for koldt. Så vi laver det "normal" badevandstemperatur - altså samme temperatur som vi selv ville bade i. Så græder han heller ikke så let når han skal op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare stukket hånden i, og mærket om det føltes rigtigt. I starten brugte jeg albuen, men det var lidt bøvlet, og det fungerer fint med hånden.

Nu bor vi er sted, hvor der er termostat på, så det er sjældent et problem. Men mærker altid efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte i starten og jeg var temmelig hysterisk omkring det :blush Men så gik det i stykker efter nogle måneder eller 3, og siden da har vi bare mærket os frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger badetermometer. Omkring de 38 grader. Men jeg mærker selvfølgelig også lige på det for en sikkerheds skyld. Og jeg plejer at tage det op, når jeg er sikker på at jeg har fundet den rette temp (og termometeret viser det rigtige). Da Lise blev lidt større ville hun dog ofte gerne lege med det, da det ligner en fisk, så det fik hun lov til.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte albuen men synes så det virkede koldt på hånden, så fandt et alm termometer der egentlig er beregnet til at hænge ude som har ligget i køleskabet, og fandt ud af det faktisk var for koldt, så albuetrikket synes jeg ikke virker!

Nu stiller vi termometeret i, den svinger mellem 37-39 grader, og tager den op når hun kommer ned i badet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER