My-Moren

Smalltalk Juli 2015

349 indlæg i dette emne

Tak for svar piger :) ja, en tur på Google siger også at begge dele er helt normalt - det var nu egentlig ikke fordi jeg var som sådan nervøs for det modsatte. Bare lidt undrende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for svar piger :) ja, en tur på Google siger også at begge dele er helt normalt - det var nu egentlig ikke fordi jeg var som sådan nervøs for det modsatte. Bare lidt undrende :P

Hehe, opfattede heller ikke dig som nervøs over det :) Det er altid rart at få vendt sådanne oplevelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay skal virkelig lige af med lidt gravid brok ;-). Jeg føler mig efter hånden som en kæmpe, jeg har hævede føder og hænder, baby sparker konstant op under mit ene riben og svupper så fod en ud af, så det gør mega nas, går med krykker pga bæknet, har så også noget i den ene side af lysken som er låst fast, jeg klør over alt så skal have taget blodprøve i dag ved lægen, også har jeg et dejligt baby hovede som køre rundt i bækkenet og det gør at jeg har rigtig mange pluk veer og skal tisse nærmest konstant også har jeg så en mor som tager på ferie i 14 dage fire dage efter min termin og jeg har fået af vide jeg nok skal regne med at gå over lige som sidst også har hun ikke selv fortalt mig det så jeg har selv spurgt hende om det og hvorfor hun ikke har sagt noget, men hendes svar var bare at hun regnede med jeg fødte før tid og at hun jo kun hun havde sommer ferie en gang om året og hun ville ikke gøre mig ked af det ved at fortælle mig det, omg hun kunne så ikke regne ud at jeg blev endnu mere tosset ved at skulle høre det fra min søster, engang i mellem er min mor virkelig fat dum. Puha nu prøver jeg lige at trække vejret igen, tak fordi man bare kan læse af :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay skal virkelig lige af med lidt gravid brok ;-). Jeg føler mig efter hånden som en kæmpe, jeg har hævede føder og hænder, baby sparker konstant op under mit ene riben og svupper så fod en ud af, så det gør mega nas, går med krykker pga bæknet, har så også noget i den ene side af lysken som er låst fast, jeg klør over alt så skal have taget blodprøve i dag ved lægen, også har jeg et dejligt baby hovede som køre rundt i bækkenet og det gør at jeg har rigtig mange pluk veer og skal tisse nærmest konstant også har jeg så en mor som tager på ferie i 14 dage fire dage efter min termin og jeg har fået af vide jeg nok skal regne med at gå over lige som sidst også har hun ikke selv fortalt mig det så jeg har selv spurgt hende om det og hvorfor hun ikke har sagt noget, men hendes svar var bare at hun regnede med jeg fødte før tid og at hun jo kun hun havde sommer ferie en gang om året og hun ville ikke gøre mig ked af det ved at fortælle mig det, omg hun kunne så ikke regne ud at jeg blev endnu mere tosset ved at skulle høre det fra min søster, engang i mellem er min mor virkelig fat dum. Puha nu prøver jeg lige at trække vejret igen, tak fordi man bare kan læse af :-)

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay skal virkelig lige af med lidt gravid brok ;-). Jeg føler mig efter hånden som en kæmpe, jeg har hævede føder og hænder, baby sparker konstant op under mit ene riben og svupper så fod en ud af, så det gør mega nas, går med krykker pga bæknet, har så også noget i den ene side af lysken som er låst fast, jeg klør over alt så skal have taget blodprøve i dag ved lægen, også har jeg et dejligt baby hovede som køre rundt i bækkenet og det gør at jeg har rigtig mange pluk veer og skal tisse nærmest konstant også har jeg så en mor som tager på ferie i 14 dage fire dage efter min termin og jeg har fået af vide jeg nok skal regne med at gå over lige som sidst også har hun ikke selv fortalt mig det så jeg har selv spurgt hende om det og hvorfor hun ikke har sagt noget, men hendes svar var bare at hun regnede med jeg fødte før tid og at hun jo kun hun havde sommer ferie en gang om året og hun ville ikke gøre mig ked af det ved at fortælle mig det, omg hun kunne så ikke regne ud at jeg blev endnu mere tosset ved at skulle høre det fra min søster, engang i mellem er min mor virkelig fat dum. Puha nu prøver jeg lige at trække vejret igen, tak fordi man bare kan læse af :-)

Du får li et :kram

Der sker da også lidt for meget omkring dig.

Spændende hvad blodprøven i dag viser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay skal virkelig lige af med lidt gravid brok ;-). Jeg føler mig efter hånden som en kæmpe, jeg har hævede føder og hænder, baby sparker konstant op under mit ene riben og svupper så fod en ud af, så det gør mega nas, går med krykker pga bæknet, har så også noget i den ene side af lysken som er låst fast, jeg klør over alt så skal have taget blodprøve i dag ved lægen, også har jeg et dejligt baby hovede som køre rundt i bækkenet og det gør at jeg har rigtig mange pluk veer og skal tisse nærmest konstant også har jeg så en mor som tager på ferie i 14 dage fire dage efter min termin og jeg har fået af vide jeg nok skal regne med at gå over lige som sidst også har hun ikke selv fortalt mig det så jeg har selv spurgt hende om det og hvorfor hun ikke har sagt noget, men hendes svar var bare at hun regnede med jeg fødte før tid og at hun jo kun hun havde sommer ferie en gang om året og hun ville ikke gøre mig ked af det ved at fortælle mig det, omg hun kunne så ikke regne ud at jeg blev endnu mere tosset ved at skulle høre det fra min søster, engang i mellem er min mor virkelig fat dum. Puha nu prøver jeg lige at trække vejret igen, tak fordi man bare kan læse af :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blodprøverne var som de skulle være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blodprøverne var som de skulle være . Humøret er lidt bedre efter som min kære mand er god til at få mit humør til top form :-)

Dejligt at blodprøverne var som de skulle være!!! :) Jeg har selv fået blodprøver taget i fredags grundet kløe.. Får forhåbentlig svar i morgen.. 

Skønt at din mand er god til at få dit humør i topform igen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at blodprøverne var som de skulle være!!! :) Jeg har selv fået blodprøver taget i fredags grundet kløe.. Får forhåbentlig svar i morgen..

Skønt at din mand er god til at få dit humør i topform igen :yay

Hvad sagde blodprøverne? Jeg håber alt er okay :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde blodprøverne? Jeg håber alt er okay :-)

Har desværre ikke fået svar i dag. Så ved det endnu ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er jeg træt af kommentarer som, "er i nu sikker på der ikke er to derinde" eller "uuhh han bliver vist en ordentlig basse", eller fra kassedamerne "det er vist lige oppe over hva".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er jeg træt af kommentarer som, "er i nu sikker på der ikke er to derinde" eller "uuhh han bliver vist en ordentlig basse", eller fra kassedamerne "det er vist lige oppe over hva". ja om 5,5 uge hvis jeg er heldig.

Ved godt folk ikke mener det ondt, men det er som om folk generelt har glemt alt om hvor stor en baby egentlig er. Folk må da syntes jeg ligner en kæmpe hval om en måneds tid når terminen nærmer sig. Argh

Lige lidt let brok herfra. Ha ha ☀☀

Det er SÅ træls!

Og tænker også, at det er lidt sjovt at så mange gravide får disse kommentarer, fordi så må det jo betyde at vi er mange der ser sådan ud ergo må folk da efterhånden være vant til at se de her maver... Men altså - lad nu være med at komme de kommentarer! Mange af dem der kommer med de kommentarer har jo også selv været gravide..... Geez!

Forstår godt du havde brug for at brokke dig ;) Der kom vidst også lidt brok fra mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ træls!

Og tænker også, at det er lidt sjovt at så mange gravide får disse kommentarer, fordi så må det jo betyde at vi er mange der ser sådan ud ergo må folk da efterhånden være vant til at se de her maver... Men altså - lad nu være med at komme de kommentarer! Mange af dem der kommer med de kommentarer har jo også selv været gravide..... Geez!

Forstår godt du havde brug for at brokke dig ;) Der kom vidst også lidt brok fra mig ;)

Det er altså lidt sjovt, for der findes nok bare ikke en "rigtig" str mave når man er gravid... Jeg hører godt nok tit om ikke maven er lille, og om baby vokser som den skal eller om jeg er sikker på at jeg er så langt som jeg tror... Så enten er man for lille eller også er man for stor... Jeg har lært mig selv at ignorere det, for jeg ved at det hele er som det skal være, det siger jm og læge selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille pip fra mig, fra den anden side. Er så lykkelig for at kunne side og se på min lille prinsesse. Og selv om det er hårdt at være vågen (og hele rutinen med amning, sonde og malke ud = ca 1 1/2 time) hver 3 time, kan jeg glemme hvor hårdt det lige nu er, når hun smiler. :kuller (Bare for 1 min senere at side ret op og ned og falde i søvn :blink )

Og har her til aften konstateret at selv om jeg stadig har vand i føderne, så er jeg nu tilbage på min før graviditets vægt. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille pip fra mig, fra den anden side. Er så lykkelig for at kunne side og se på min lille prinsesse. Og selv om det er hårdt at være vågen (og hele rutinen med amning, sonde og malke ud = ca 1 1/2 time) hver 3 time, kan jeg glemme hvor hårdt det lige nu er, når hun smiler. :kuller (Bare for 1 min senere at side ret op og ned og falde i søvn :blink )

Og har her til aften konstateret at selv om jeg stadig har vand i føderne, så er jeg nu tilbage på min før graviditets vægt. :p

Hvor er det bare skønt at høre fra jer :-). Dejligt i har det godt og så skønt med smil, jeg er slet ikke misundelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at høre fra jer :-). Dejligt i har det godt og så skønt med smil, jeg er slet ikke misundelig .

Vil så gerne snart føde og se min guldklump og have min krop tilbage, alle siger, sådan er det til sidst og sådan skal det være og tænker bare rend mig et vidst sted og smiler. for at sige det meget pænt så gider jeg ikke være gravid mere har så ondt og jeg synes faktisk det er fantastisk at være gravid, men jeg hader de her smerter så heller en fødsel

præcis sådan jeg har det også, og er bare så træt af jordemoderens og lægens kommentarer om at sådan skal det være, det hjælper jo ikke på det hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg... Hvorfor skal det der med navn være så svært her anden gang !

Vi har endelig lagt os fast på et drengenavn, men ved pigenavn sidder vi fast på 2 valg som vi ikke er helt enige om.

De er næsten identiske, den ene er Helena Christine og den anden Christine Helene.

Mellemnavnet vil ikke blive brugt i daglig tale... Jeg håber vi bliver enige hvis det viser sig at være en pige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide Helena Christine ☺

Men det er ikke nemt. Vi har heller ikke lagt os 100% fast på noget endnu. Tror dog Hjalte er favoritten indtil videre. ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide Helena Christine ☺

Men det er ikke nemt. Vi har heller ikke lagt os 100% fast på noget endnu. Tror dog Hjalte er favoritten indtil videre. ❤

Helena Christine er også mit valg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes begge kombinationer er fine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der ikke snart nogle flere babyer ud? :D ;) :D ;) :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der ikke snart nogle flere babyer ud? :D ;) :D ;) :stork

Altså jeg vil gerne stå for tur ;) Men med termin D.27 juli så er det nok ikke mig der er den næste ;) Selvom jeg rammer 37 uger på mandag og det var den uge, at storebror kom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det juli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke Bebs har travlt med at komme... selvom den er mere end velkommen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i hvert fald ved at nå til det punkt, hvor veer og smerte er velkommen :D Men baby er muligvis ikke helt så klar som mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER