M.I.N.S

Sjov måde at "breake" nyheden til familien :)

10 indlæg i dette emne

Det bli'r SÅ godt :lol

 

Vi har planer om at fortælle nyheden til familien juleaften :jul5: Resten får det først at vide efter NF...

 

M og jeg har begge tænkt på at fortælle det på en sjov måde, og derfor har vi købt denne T-shirt.  Planen er af M tager den på indenunder en sweatshirt og under maden tager den af... :glad Hi hi.... Ihhhh er bare så spændt på om der er nogen der opdager det.... Hvis ikke, har jeg som back-up købt bogen - Mormor fortæl - til min mor i julegave :)

 

Hvad synes I? Andre der har "sjove" planer for at fortælle det?

post-10842-0-69724400-1417773311_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde jul hos min mands familie i år desværre. Så det bliver ikke juleaften jeg fortæller min mor det.

Til gengæld planlægger jeg lidt at få en tidlig scanning, og så fortælle hende og min far det d. 23.

Planen er at komme billedet i en ramme, og så pakke rammen ind som en gave. Glæder mig til at se min mors ansigtsudtryk :)

Jeg tror vi venter med at fortælle det til mine brødre og min mands familie til efter nf, da jeg ikke kan overskue at skulle sige, hvis der er noget galt. Ville sige det til min mor uanset. Har snakket med min mand om det, og han er heldigvis okay med at gøre det på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre er ikke så gode til engelsk, så de ville slet ikke forstå den...... Men sjov ide ellers :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde jul hos min mands familie i år desværre. Så det bliver ikke juleaften jeg fortæller min mor det.

Til gengæld planlægger jeg lidt at få en tidlig scanning, og så fortælle hende og min far det d. 23.

Planen er at komme billedet i en ramme, og så pakke rammen ind som en gave. Glæder mig til at se min mors ansigtsudtryk :)

Jeg tror vi venter med at fortælle det til mine brødre og min mands familie til efter nf, da jeg ikke kan overskue at skulle sige, hvis der er noget galt. Ville sige det til min mor uanset. Har snakket med min mand om det, og han er heldigvis okay med at gøre det på den måde :)

 

Det er også en god måde at fortælle det på :) Glæder mig også helt vildt til deres reaktioner... Især fordi de ikke har nogen anelse det, da vi altid har sagt vi ikke skulle have børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre er ikke så gode til engelsk, så de ville slet ikke forstå den...... Men sjov ide ellers :yay

 

He he... Ja så er det selvfølgelig ikke så smart. Min bror og svigerinde er der også juleaften, så tænker at bare én forstår det, så er det ligesom ude :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en god måde at fortælle det på :) Glæder mig også helt vildt til deres reaktioner... Især fordi de ikke har nogen anelse det, da vi altid har sagt vi ikke skulle have børn...

Hehe, sådan var det også da vi skulle fortælle det med den første.... Vi fik godt nok mange forsigtige "var det planlagt" kommentarer i starten, fordi vi jo ikke skulle have børn :D

Må man spørge hvad der gjorde at i ændrede mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, sådan var det også da vi skulle fortælle det med den første.... Vi fik godt nok mange forsigtige "var det planlagt" kommentarer i starten, fordi vi jo ikke skulle have børn :D

Må man spørge hvad der gjorde at i ændrede mening?

 

 

Jamen vi har nok hele tiden vidst, at vi skulle have børn på et tidspunkt, men er bare blevet trætte af at folk blev ved med at presse på... Min mand er 30 og jeg er 29. Vi har egentligt ikke rigtig haft lysten til det før nu (skal stadig lige vænne mig til tanken :rolleyes ). Derfor var det bare nemmere at sige, at vi slet ikke ville have børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også en god måde at fortælle det på :) Glæder mig også helt vildt til deres reaktioner... Især fordi de ikke har nogen anelse det, da vi altid har sagt vi ikke skulle have børn...

 

Det bedste bliver reaktionerne! Det kommer desværre nok ikke bag på nogen, at vi gerne vil have børn :P Så den helt store overraskelse bliver det nok ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bli'r SÅ godt :lol

 

Vi har planer om at fortælle nyheden til familien juleaften :jul5: Resten får det først at vide efter NF...

 

M og jeg har begge tænkt på at fortælle det på en sjov måde, og derfor har vi købt denne T-shirt.  Planen er af M tager den på indenunder en sweatshirt og under maden tager den af... :glad Hi hi.... Ihhhh er bare så spændt på om der er nogen der opdager det.... Hvis ikke, har jeg som back-up købt bogen - Mormor fortæl - til min mor i julegave :)

 

Hvad synes I? Andre der har "sjove" planer for at fortælle det?

Det er da en super ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fortalte det juleaften, der var pakket sutter og et scanningsbillede fra terminsscan ind i gave til dem!

Synes den der mormor fortæl kunne være en rigtig fin måde at gøre det på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER