jullemulle84

dreng eller pige?

13 indlæg i dette emne

hvad med en gætte køn tråd? og eller gamle "husmoder forsøg på at afsløre kønnet", såsom f.eks natron testen? jeg går jo og kan næsten ikke holde ud at vente på at finde ud af hvad der gemmer sig der inde :-) Det skal lige siges at begge køn er meget velkomne her, så længe den bare er sund og rask, når det så er sagt, så er min mavefornemmelse slet slet ikke i tvivl, jeg er bare så overbevist om det bliver endnu en prinsesse, jeg drømmer kun det bliver en pige, jeg tænker kun pigenavne, og det skal så også siges min mormor havde kun pige søskende, min mor har kun pige søskende, og jeg har kun pige søskende, mine søstre og jeg selv har kun fået piger hehe, ikke en eneste dreng i vores slægt :-)

jeg har kigget på den kinesiske kalender, og den siger en pige :-) jeg har også prøvet natron testen (lidt ulækkert) og kæresten skraldgrinede at jeg dog var så nysgerrig at jeg ligefrem ville "lege med mit eget urin" men det brusede altså ikke, så det betød også en pige :-)

 

vi kan jo evt lave en tråd med hvad vi gætter på, og senere opdatere (dem der har lyst, ingen tvang) med hvad scanning osv viser om man gættede rigtigt?

 

knus og ha en god dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ikke vide det inden fødslen.

Sidst vidste i det heller ikke - alle havde dog gættet på en dreng, men både min mand og jeg havde gættet på en pige og det blev det :kuller

Lige nu har jeg ingen fornemmelse eller den skifter i hvert fald hver dag imellem dreng og pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, hvor er du sød jullemulle :) nu er det jo bare sådan at det er manden der bestemmer kønnet, så din teori om ingen piger i slægten holder ikke så meget :kiss men kan godt forstå du føler dig fristet til at tolke i den retning...

 

Vi skal ikke vide det, selvom jeg nok godt kunne se lidt fordele ved at vide det på forhånd... Men jeg har lovet manden ikke at ombestemme mig, vi er enige og har altid været det, så må hellere holde fast :bunny fornemmelsen skifter hele tiden, men på trods af at det eneste navn vi kan blive enige om er et drengenavn, så er det vist pigefornemmelsen der er stærkest... manden tror på en dreng, men kun fordi så skal den have recerbane osv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, hvor er du sød jullemulle :) nu er det jo bare sådan at det er manden der bestemmer kønnet, så din teori om ingen piger i slægten holder ikke så meget :kiss men kan godt forstå du føler dig fristet til at tolke i den retning...

 

Vi skal ikke vide det, selvom jeg nok godt kunne se lidt fordele ved at vide det på forhånd... Men jeg har lovet manden ikke at ombestemme mig, vi er enige og har altid været det, så må hellere holde fast :bunny fornemmelsen skifter hele tiden, men på trods af at det eneste navn vi kan blive enige om er et drengenavn, så er det vist pigefornemmelsen der er stærkest... manden tror på en dreng, men kun fordi så skal den have recerbane osv :P

åh, hehe ja her er manden også ved at få nok af lyserødt, med de to tøser vi har i forvejen, og ja du har jo helt ret i det er manden der bestemmer kønnet ;-) så lad os se :-) jeg har simpelthen dyb respekt for jer der tålmodigt kan vente til fødslen :-) jeg er simpelthen født så nysgerrig det halve kunne være nok, tænk hvis man kunne kigge ind i babyhulen hver dag hehe ih den lille ville slet ikke få fred altså :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen anelse. Men håber på en pige selv om en sund og rask dreng vil være nemmer.

Min søn tror det er en pige og bliver ved at kalde maven lillesøster.

Den kinesiske kalender (afhængi af hvilken man bruger) siger enten dreng eller pige. Så det ingen hjælp.

Natron testen siger pige.

Men har ingen anelse, og baby har jo heller ikke bestemt sig endnu om den vil være en dreng eller pige. Og jeg vil ikke vide om det er en dreng eller pige før fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe dejligt det ikke kun er mig der har prøvet natron testen ;-) manden synes jeg var tosset ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg heller ikke nogen fornemmelse, men kommer til at tænke/sige lillebror.

Farmand siger lillesøster, så det kan pege begge veje.

 

Vi snakker også lidt om ikke at kende kønnet, men vi er ikke besluttede endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he jeg er ligesom dig, jeg vil gerne vide kønnet så snart det kan lade sig gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne vente til fødslen med at vide, hvad kønnet er.. Ved Charlie fik vi et at vide inden, så denne her gang kunne jeg godt tænke mig ikke at vide det :)
Om det bliver en dreng eller pige.... Jeg tror det bliver en dreng, selvom denne her graviditet er ret anderledes end min forrige.
I følge den kineske kalender skulle det blive en pige og ved graviditeten med Charlie stod der dreng og det passede... Men, ja det bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil virkelig også gerne vide det! Er så nysgerrig på det hele!! :o jeg kender ikke så mange husmødre råd/ tests. Er der nogen der er på forkant med det, så må i da gerne skrive et par. Hihi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil virkelig også gerne vide det! Er så nysgerrig på det hele!! :o jeg kender ikke så mange husmødre råd/ tests. Er der nogen der er på forkant med det, så må i da gerne skrive et par. Hihi :)

Der er den kinesiske kalender. (Prøv at google :) )

Så er der natrontesten. Hvor man putter en ske fuld natron i en urinprøve. Hvis den bruser er det en dreng, hvis den ikke bruser er det en pige.

Og så er der en test med en ring i en snor hvis den svinger frem og tilbage over maven er det en dereng og i cirkler/ fra side til side er det en pige.

Det er dem jeg lige kan komme i tanke om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er den kinesiske kalender. (Prøv at google :) )

Så er der natrontesten. Hvor man putter en ske fuld natron i en urinprøve. Hvis den bruser er det en dreng, hvis den ikke bruser er det en pige.

Og så er der en test med en ring i en snor hvis den svinger frem og tilbage over maven er det en dereng og i cirkler/ fra side til side er det en pige.

Det er dem jeg lige kan komme i tanke om ;)

det er også lige dem jeg kan komme i tanker om :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi.! Takker de damer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER