Sunspirit

kvalmen pludseligt aftagende

4 indlæg i dette emne

Vågnede op i går og kunne ikke fatte at jeg ikke med det samme skulle ud og kaste op. Hele dagen virkede det som om hele min krop var lidt lettere at kvalmen ikke lå så tungt. Det er det samme idag. Men synes det virker meget pludseligt.. I forgårs lå jeg bare og var ynkelig og kastede op flere gange. Ved godt det er tidligt at tro at kvalmen måske aftager efter kun 2 dage, men når man har haft det skidt døgnet rundt i 2 måneder så er det virkeligt mærkeligt lige pludseligt at være.. okay. 

 

Blev helt nervøs for om der var sket noget med bebs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

på besøg - det er helt normalt at kvalmen aftager i 2. trimester. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede op i går og kunne ikke fatte at jeg ikke med det samme skulle ud og kaste op. Hele dagen virkede det som om hele min krop var lidt lettere at kvalmen ikke lå så tungt. Det er det samme idag. Men synes det virker meget pludseligt.. I forgårs lå jeg bare og var ynkelig og kastede op flere gange. Ved godt det er tidligt at tro at kvalmen måske aftager efter kun 2 dage, men når man har haft det skidt døgnet rundt i 2 måneder så er det virkeligt mærkeligt lige pludseligt at være.. okay. 

 

Blev helt nervøs for om der var sket noget med bebs.

Jeg har haft det præcis på samme måde, det var som at slukke for en knap. Jeg kastede alt op 10-12 gange dagligt, og så en morgen vågende jeg ikke med opkast, meget mærkeligt. Jeg røg fluks til scanning for var sikker på den også var død. Men det levede og hun sagde det var helt normalt det aftog på det tidspunkt. Det var uge 11+ noget. Nu er opkasten kommet igen, men det er mest stress betinget tror jeg.

Du skal ikke være nervøs, jeg spurgte også herinde, og det er meget normalt heromkring 11-13 uge, som du også er i, NYD det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kvalme er også blevet meget bedre, og jeg har ikke kastet op i næsten en uge - selvom jeg var nervøs de første dage, har jeg nu besluttet at alt er i orden og at det "bare" skyldes at jeg rundede de famøse 12+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER