jullemulle84

vandrejournal?

29 indlæg i dette emne

har andre fået tid til at få lavet vandrejournal og blodprøver osv? jeg har fået en tid, først d. 23/12 :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal den 8.dec, men det er mere fordi vi ikke er enige om hvor langt jeg er henne. Så jeg forventer at blodprøverne skal tages igen senere, for at de dur til nf

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pga, blødningerne og at vi ikke anede helt hvor langt jeg var henne, er jeg først overgået som 'normal gravid' i går, og har så fået tid til blodprøve og vandrejournal hos egen læge d. 11 & 12 december. Så glæder mig bare til at komme igang hos lægen og få papirer på det, sådan at man kan vente på nf indkaldelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have lavet vandrejournal d. 9/12, min læge hat efter hun har scannet mig to gange og efter hjerteblink regnet sig frem til en foreløbig terminsdato også skal nf vise den nødaktige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind til den jordemoder der er tilkoblet mit lægehus d.18.12 og så mener jeg at jeg skal ind til lægen d.22.12 :) Håber bare mest på at få en hurtig tid til NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået lavet vandre journal og taget blodprøve! Skal tip NF den 2.1.15! Der er 100000 år til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror altså jeg ringer til min læge og bér om en hurtigere tid, jeg vil meget meget gerne have nf overstået inden uge 12, da vi hverken manden eller jeg ønsker at beholde barnet hvis det viser sig der er noget alvorligt galt :-/ og desuden, fik jeg rigtig dårlige tal/risiko ved den sidste og endte med en moderkage prøve.. heldigvis var alt ok.. men jeg vil bare så gerne have svar på alt inden uge 12.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet VJ 8+4 (25/11) , og skal til nakkefold 11+5 (17/12)... Det var lægen selv der sagde det skulle være mellem uge 8 og 9, så lyder mærkeligt hvis din læge først vil have dig ind når du er tæt på uge 12...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror altså jeg ringer til min læge og bér om en hurtigere tid, jeg vil meget meget gerne have nf overstået inden uge 12, da vi hverken manden eller jeg ønsker at beholde barnet hvis det viser sig der er noget alvorligt galt :-/ og desuden, fik jeg rigtig dårlige tal/risiko ved den sidste og endte med en moderkage prøve.. heldigvis var alt ok.. men jeg vil bare så gerne have svar på alt inden uge 12.. :-)

Er lige på besøg fra Marts termingruppen.

Hvis der er noget alvorligt galt med barnet kan man søge om at få en abort, selvom det er efter uge 12. Det kan man også, hvis det først viser sig til MD scanningen. :) bare et lille pip.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra Marts termingruppen.

Hvis der er noget alvorligt galt med barnet kan man søge om at få en abort, selvom det er efter uge 12. Det kan man også, hvis det først viser sig til MD scanningen. :) bare et lille pip.

tak for dit lille pip :-) så må jeg håbe det så kan blive godkendt, hvis altså der er noget alvorligt galt :-) jeg satser selvfølgelig på en frisk lille spire, og herregud om der mangler en tå eller noget hehe, jeg tænker sådan mere alvorligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for dit lille pip :-) så må jeg håbe det så kan blive godkendt, hvis altså der er noget alvorligt galt :-) jeg satser selvfølgelig på en frisk lille spire, og herregud om der mangler en tå eller noget hehe, jeg tænker sådan mere alvorligt :-)

Ja det er jo så spørgsmålet, hvad de betragter som alvorligt.. men det er meget rar viden at have i baghovedet :)

Jeg og min mand havde det på nøjagtig samme måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik taget de første to blodprøver d.6/11. Den tredje blodprøve fik jeg taget sammen med at vi lavede vandrejournalen d.26/11 8+1. Og jeg har fået tid til nakkefoldsscanning d 22/12. Så hvis alt går godt kan vi fortælle det til jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har jeg faktisk også allerede fået indkaldelse/tid ved en jordemoder. Synes måske det er lidt tidligt, hvis nu der skulle være noget galt ved NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så har jeg faktisk også allerede fået indkaldelse/tid ved en jordemoder. Synes måske det er lidt tidligt, hvis nu der skulle være noget galt ved NF?

 

hold da op, det er godt nok hurtigt du får det hele, gid det var mig, jeg tror bare jeg er utålmodig anlagt hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan jeg godt forstå. Men det kommer jo ;) Og så synes jeg det er rart at det er gået automatisk. Jeg har ikke selv skulle bestille tid til det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået taget blodprøver osv i dag til mit første lægebesøg. Senere var vi til selvbetalt tidlig scanning og så det fineste hjerteblink hos spunken:-) NF kommer nok til at ligge først i det nye år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii skal til lægen i morgen og have lavet vandrejournal færdig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii skal til lægen i morgen og have lavet vandrejournal færdig.

ih kan godt forstå din glæde, det er jo lige før det kribler i maven efter at komme igang med det hele :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag fået tid til blodprøve og opstart af vandrejournal d. 18/12. Der vil jeg være ca. 9+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih kan godt forstå din glæde, det er jo lige før det kribler i maven efter at komme igang med det hele :-)

Ja det er fedt. Og nu virker det officielt. Har et stykke papir på, at jeg er gravid. Jubii. Og det var en fantastisk oplevelse denne gang. En læge der tog sig go tid, og spurte og lyttede hvad jeg sagde. (Ikke fortravlede som sidst)

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til første undersøgelse i morgen og have oprettet vandrejournal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det i dag jeg skal have taget blodprøve og lavet min vandrejournal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lov at cykle 16 km op af bakke, for at få taget blodprøver til duppeltest.

Først ned til lægen, der ikke kunne finde ud af at tage blodprøven. Der efter op på sygehuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået en tid til blodprøver den 29.dec.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var forbi jodermoderen i dag, som begyndte med vandrejournalen.. Men tror først at jeg får den på Mandag når jeg skal ind til lægen. Jeg fik taget blodprøver til Doubletesten.. :) alt i alt et fint besøg og en sød jordemoder! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER