My-Moren

Cravings.....!

40 indlæg i dette emne

Igår vidste jeg bare at græsk yoghurt toppet med syltetøj var et musthave. :blush

Idag har jeg mega lyst til syrlige grønne æbler :sandie

Jeg har lige været ude og handle grønne æbler idag. Og jeg elsker normalt de røde, søde æbler :P men måtte bare have de grønne, der var intet at gøre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Igår vidste jeg bare at græsk yoghurt toppet med syltetøj var et musthave. :blush

Idag har jeg mega lyst til syrlige grønne æbler :sandie

 

 

Jeg har lige været ude og handle grønne æbler idag. Og jeg elsker normalt de røde, søde æbler :P men måtte bare have de grønne, der var intet at gøre :rolleyes

 

 

Ret sjovt, min helt store craving i denne her graviditet er grønne vindruer, altså dem der er skriggrønne!! Jeg sværger normalt til de lille, men det SKAL bare være de grønne pt.  :blink  :P  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ret sjovt, min helt store craving i denne her graviditet er grønne vindruer, altså dem der er skriggrønne!! Jeg sværger normalt til de lille, men det SKAL bare være de grønne pt. :blink :P :D

Vi må konkludere grønt er godt :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må konkludere grønt er godt :LOL

Ja den hopper jeg med på. Æbler, vindruer og appelsiner. Kan slet ikke få nok.

Også selv om min mave ikke altid er enige med mig om morgnen. :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har super lyst til vafler... Men vi har intet vaffeljern og min mand vil ikke købe et fordi vi så sjældent vil bruge det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har super lyst til vafler... Men vi har intet vaffeljern og min mand vil ikke købe et fordi vi så sjældent vil bruge det <_<

Så køb da et selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har super lyst til vafler... Men vi har intet vaffeljern og min mand vil ikke købe et fordi vi så sjældent vil bruge det <_<

Åh vafler har jeg haft lyst til hele weekend og i dag kunne jeg ikke stå tilbage mere måtte bare lave dem og hold nu op hvor var de bare gode :-)

Jeg havde det slet ikke sådan med vores søn hvor jeg bare måtte have noget, men er nu også sikker på det bliver en pige denne gang, sidste gang vidste vi heller ikke hvad det blev og der var jeg rimelig sikker på en dreng, meget mærkeligt, vi må se om jeg får ret :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mælk og agurk :rolleyes Altså ikke sammen, dog ikke. Men alligevel. Det er bare to ting, jeg normalt er så ligeglad med, men nu er det bare mega godt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mælk og agurk :rolleyes Altså ikke sammen, dog ikke. Men alligevel. Det er bare to ting, jeg normalt er så ligeglad med, men nu er det bare mega godt :P

I min sidste graviditet drak jeg ca en liter mælk om dagen til den dag jeg skulle føde, det var bare det bedste :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kører den grønne stil her til aften ;)

post-2718-0-91716500-1422123333_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay nu er jeg nød til at spørger jer om noget og om det kun er mig der har det sådan :-).

Er det en cravings at man har lyst til sex nærmest konstant?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay nu er jeg nød til at spørger jer om noget og om det kun er mig der har det sådan :-).

Er det en cravings at man har lyst til sex nærmest konstant?

Det kaldes 2.trimester :D

Nyd det, mens der varer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kaldes 2.trimester :D

Nyd det, mens der varer

Jep og bedre sex er bare en go bivirkning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, så kom de første jordbær der ikke kostede en bondegård.

Og kan nu tilføje en ny cravings. JORDBÆR!!!

Det er endnu en genganger fra sidst. Jordbær med mælk er bare et hit her.

Og mange mange jordbær gjorde også at jeg sidst ikke behøvede jern. Håber på det igen. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, så kom de første jordbær der ikke kostede en bondegård.

Og kan nu tilføje en ny cravings. JORDBÆR!!!

Det er endnu en genganger fra sidst. Jordbær med mælk er bare et hit her.

Og mange mange jordbær gjorde også at jeg sidst ikke behøvede jern. Håber på det igen. ;)

Åhhh - det husker jeg også fra sidste gang.. Jordbær dog med fløde ;) Bare fordi en lagde et billede ud på FB - så MÅTTE jeg bare have jordbær.. Vi måtte cykle hele Amager rundt for at finde nogen - heldigvis havde en grønthandler, der var ved at lukke, nogen stående :yay ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER