My-Moren

Cravings.....!

40 indlæg i dette emne

Jeg oplever i den grad at have vilde cravings i denne her graviditet!!

Pommes frites, lakrids, toast med smør, cola, de der minut nudler ting.... Jeg er ved at få lidt spat over ikke selv at have kontrol. Jeg har altid været et ret lystbetonet mennesker, men det er helt vildt nu!

Er der andre i samme båd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja jeg kan godt få nogle pludselige cravings, altså i går eftermiddag var det makral på rugbrød jeg bare måtte have. Her til morgen er det surt, altså en mandarin eller sådan noget. Så syntes jeg har lidt hver dag jeg bare må have, men det svinger meget hvad det er. Men igen, får det bare bedre af at småspise hele tiden, da det kan holde min kvalme i nogenlunde ro. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg får ofte lyst til rugbrød med leverpostej og agurkeskiver på... ;) Og nu får jeg da helt lyst til en mad med makrelsalat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, ja så er det bare med at få hentet noget makralle  :shop 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu du siger det, så har jeg faktisk også haft trang til markrelsalat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jamen det smager virkelige også godt. Men jeg skal ikke bare have dåse makral, det skal være de vamle fra supermarkedet, som allerede er blandet i forvejen. Selvom jeg piller alt mayo af, så smager det altså bare anderledes alligevel. Glæder mig til frokostpausen, for der skal jeg da have makralle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis HEJ makrel medsøstre! Jeg spise makrelsalat og røget makrel i stride strømme i 2 uger i træk! NO MORE MAKREL nu tak!

Det er stadig en kamp at spise, er drøn sulten men kan ikke engang børste tænder uden at være ved at brække mig. Sry kom lige offtopic der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spøgelses Chips til frokost (godt vi ikke har flere nu :oops )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh jeg har slet ikke løst til mad heller ikke det usunde kun frugt, men det ryger lige retur, prøver at spise tit og heller ikke så besværligt da jeg jo tuller rundt hjemme, men alt ryger retur igen, men læge sagde i dag at jeg skulle ta en te ske også drikke vand på den måde hvert kvarter. Jeg håber snart det her stopper så jeg kan nyde at være gravid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt skør med Ribena saft. og det hjælper faktisk lidt på min kvalme.

 

Rjs, stakkels dig. Jeg håber det snart vender

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt skør med Ribena saft. og det hjælper faktisk lidt på min kvalme.

Rjs, stakkels dig. Jeg håber det snart vender

Har osse Ribena stående i køleskabet, det er det der med det sure og søde.... Tror jeg :) blander det op med danskvand.. UHMMMMM kulsure gør godt og gir skønne bøvser der letter kvalmen lidt :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har osse Ribena stående i køleskabet, det er det der med det sure og søde.... Tror jeg :) blander det op med danskvand.. UHMMMMM kulsure gør godt og gir skønne bøvser der letter kvalmen lidt :p

Go ide. Er også vild med Ribena, for tiden. Og sodavand siger mig ikke noget mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmm... Sun Lolly er stadig formidabel mod kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sun lolly er jeg oss helt med på! :) og FRUGT!! Og helst skal det være is koldt og skåret i stykker :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en ny craving.

Is kolde gulderods boller med smør. ;)

(Elsker normalt varme boller, men nu skal de være kolde. )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en ny craving.

Is kolde gulderods boller med smør. ;)

(Elsker normalt varme boller, men nu skal de være kolde. )

Det lyder da også bare mega lækkert!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... Stod og tankede bilen ned ved siden af McD og lugten fløj lige over i min næsebor... Jeg kunne have tømt den McD. Men heldigvis vandt viljestyrken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver lakseruller med flødeost, rejsesalat, hjemmepanerede rødspætter, den får bare ik for lidt med fiskene. Det har jeg ALDRIG lavet før. Har desuden genoptaget min barndomsmorgenmad, havrefras og Rice crispies! Ribena med citrus danskvand er MUMS! Grapefrugt og pomelo er osse lige sagen! Spiser normalt aldrig nogen af ovenstående! Hmmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt fra start - nærmest før jeg vidste at jeg var gravid - haft cravings for mozzarella ost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok, nu overgiver jeg mig, jeg mente ikke det var cravings før manden gjorde mig opmærksom på hvor dybt afhængig jeg er.. den sidste måned har jeg i gennemsnit drukket 2 liter cacaomælk om dagen.. i går aftes gik det op for mig jeg havde glemt og købe cacaomælk, og jeg panikkede fuldstændig.. manden fik ikke fred, før han havde kørt 7 km til den nærmeste butik og fik købt min cacaomælk ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok, nu overgiver jeg mig, jeg mente ikke det var cravings før manden gjorde mig opmærksom på hvor dybt afhængig jeg er.. den sidste måned har jeg i gennemsnit drukket 2 liter cacaomælk om dagen.. i går aftes gik det op for mig jeg havde glemt og købe cacaomælk, og jeg panikkede fuldstændig.. manden fik ikke fred, før han havde kørt 7 km til den nærmeste butik og fik købt min cacaomælk ;-)

 

Hahah ;) Nogen gange skal andre bare gøre en opmærksom på det, før man selv ser det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mørk chokolade, m m m:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg overgiver mig jeg har helt sikkert fået en cravings marinerede hvidløg er bare mega guf. Da jeg havde spist et halvt glas måtte jeg over give mig og sige til manden at han fik ret :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg overgiver mig jeg har helt sikkert fået en cravings marinerede hvidløg er bare mega guf. Da jeg havde spist et halvt glas måtte jeg over give mig og sige til manden at han fik ret :-)

Haha - det var en af de mere sære cravings ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår vidste jeg bare at græsk yoghurt toppet med syltetøj var et musthave. :blush

Idag har jeg mega lyst til syrlige grønne æbler :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER