Mogsen

Stakkels stakkels bryster..!

7 indlæg i dette emne

Død og pine!

 

Man skulle tro, at der var fordele ved at have ammet to børn før, men det er der tilsyneladende overhovedet ikke. :blink

 

 

 

Jeg har simpelthen så ondt, at jeg er LIGE.VED.AT.DØ. når jeg lægger ham til. Og resten af ammetiden også sådan set...

 

Fåååårk, hvor jeg hader ammebryster - det kan bare kun gå for langsomt med at blive hærdet!

 

:gal  :sm  :wacko

 

Hvordan går det med jeres stakkels bryster? ( :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Død og pine!

 

Man skulle tro, at der var fordele ved at have ammet to børn før, men det er der tilsyneladende overhovedet ikke. :blink

 

 

 

Jeg har simpelthen så ondt, at jeg er LIGE.VED.AT.DØ. når jeg lægger ham til. Og resten af ammetiden også sådan set...

 

Fåååårk, hvor jeg hader ammebryster - det kan bare kun gå for langsomt med at blive hærdet!

 

:gal  :sm  :wacko

 

Hvordan går det med jeres stakkels bryster? ( :D )

efterhånden går det godt. Men det har også været drøjt. Har så også været igennem både brystbetændelse OG svamp i højre bryst. Især svampen var sindssygt smertefuld, puha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kører det endelig, men puha hvor har det også gjort ondt. Jeg fik så mange spændinger i der ene bryst, at jeg græd mens jeg ammede hende, men jeg blev jo nødt til at blive ved for at få løsnet op. Lige nu har hun taget et appetit ryk, så jeg danner ikke mælk nok, så vi supplerer med erstatning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine nipples er nogenlunde hærdede nu. Til gengæld bliver brysterne mega hårde og ømme, når pigebarnet sover lidt for længe :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mine godt hærdede efter snart 4 uger med malkemaskine + lidt rigtig amning af guldet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes faktisk at jeg er sluppet ret billigt. Har ikke haft de store smerter forbundet med amningen denne her gang. Kun lige når hun sover for længe og ikke får tømt mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er mega hårdt med en sulten baby. Mine bryster kan simpelthen ikke følge med produktions mæssigt i forhold til hvad hun spiser. Jeg når ikke at gendanne mælken før hun vil spise igen, så hos os får hun både bryst og erstatning ellers bliver hun ikke mæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER