Klenz

Abortus Habitualis....

9 indlæg i dette emne

Nogen her inde, der lider af det efter fødsel af dreng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

men var det ikke blot en biokemisk graviditet du fangede denne gang? (Har kigget lidt i jeres augusttråd). Det har vel ikke noget med spontane aborter at gøre?

 

Men hvor er det træls det ikke vil blive siddende? Hvor mange gange har du fået en positiv test uden det er blevet til noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er 8.-9. Gang med bio og SA, så er det ikke sjovt længere... Der er ikke længere noget der hedder "bare en bio" i min verden.... :( De sætter sig simpelthen ikke ordentligt fast.... :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder ikke sjovt :( Afhængigt af hvem man spørger så tæller de biokemiske graviditer med eller ikke med, når man definerer abortus habitualis. Har du haft kontakt med Abortus Habitualis Enheden på Rigshospitalet? Du kan fx kontakte Ole Bjarne Christiansen. Han har lige publiceret et forsøg med immunoglobuliner til kvinder med gentagne spontane aborter (han fandt desværre ikke nogen effekt), men han ved ret meget om emnet.

 

Håber for dig, at du snart opnår en blivende graviditet :kram2 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det er 8.-9. Gang med bio og SA, så er det ikke sjovt længere... Der er ikke længere noget der hedder "bare en bio" i min verden.... :( De sætter sig simpelthen ikke ordentligt fast.... :'(

Puha det var også mange gange :kram

 

Håber snart du får en fastsiddende spire :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ikke umiddelbart, men jeg er positiv for anti-SSA/SSB, som ofte ses ved habituelle aborter. Men der er generelt større risiko for at abortere med de autoimmune sygdomme jeg har.

Men jeg døjer som sagt ikke med aborter.

Har du en autoimmun sygdom eller er der nogen I din familie, der har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde der virkelig ikke være... Nu har jeg selv lige fået 12 i biologi på A niveau, så har da en del kendskab til dette... Jeg må granske i familieblodet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Autoimmune sygdomme kan hvertfald godt være skyld i abortus habitualis.

Med mit kendskab (som dog er sparsomt) til udredningsprocedurer omkring AH, vil jeg da mene, at du med så mange spontane aborter, bør udredes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde der virkelig ikke være... Nu har jeg selv lige fået 12 i biologi på A niveau, så har da en del kendskab til dette... Jeg må granske i familieblodet!

Fandt du nogensinde ud af noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER