Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Jubiii...2.søndag i advent tog jeg en positiv test og i dag er den endnu bedre :glad

December er simpelthen min lykkemåned :)

 

Tillykke! :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiii...2.søndag i advent tog jeg en positiv test og i dag er den endnu bedre :glad

December er simpelthen min lykkemåned :)

Ej hvor fedt, det ultimative bedste advendtsgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På 4. døgn ikke lyst til kaffe :unsure

Hvis mit kvalmetilfælde og efterfølgende madlede var kommet lidt senere end 2+1 om aftenen (i fredags), så ville jeg helt sikkert tolke alt muligt, men nu tror jeg bare det er noget sygdom, der driller <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii...2.søndag i advent tog jeg en positiv test og i dag er den endnu bedre :glad

December er simpelthen min lykkemåned :)

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower:

  

Ej hvor fedt, det ultimative bedste advendtsgave

  

Tillykke :loveshower

Tak :) Det er bare den bedste gave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede i morges.. :gal  Bravende negativ :boo

 

Lærer aldrig at vente... :( Kan håbe det bare er for tidligt at teste...

 

Nogen der ved hvilket niveau HCG skal ligge på for at den bliver positiv med tests fra Lidl (testdig)?

 

Stort tillykke til jer der har fået et positivt resultat.. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow! Stort tillykke til alle de positive testere! :loveshower

håber selv på at gøre samme kunst efter

 

:kram til jer der har fået mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii...2.søndag i advent tog jeg en positiv test og i dag er den endnu bedre :glad

December er simpelthen min lykkemåned :)

Ej hvor skønt.. Tillykke med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv og atter øv, mens idag. Så slut på drømmen for denne måned. Håber næste måned giver et andet resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv og atter øv, mens idag. Så slut på drømmen for denne måned. Håber næste måned giver et andet resultat.

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte mig på til d 11/12. Jeg er pt anonym herinde, men har været/er aktiv bruger herinde, ved andet navn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dortathealund:

Kender det alt for godt, gjorde det samme idag. Så negativ som den kan blive. Håber at vi 2x2 streger på torsdag. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuuh spændende! Håber der er gevinst og at vi snart finder ud af hvem du er :lol :lol

Du må have en ide når du melder dig ind anonymt så tæt på testsag :-)

Haha jeg det er spændende når man sådan gør sig anonym :-)

 

Jeg har meget en ide :-) sidste uge troede jeg min menstruation kom, men det var kun 3 dage med brunligt udflåd (sorry) og en lille bitte smule blod. Men mere blev det ikke til. Søndag tog jeg en test som var negativ men efter 20 min kom en lille streg (og der er der aldrig før kommet ved mig) i morges kom den utydelige streg efter 6 min. Meget utydelig og egentlig også efter de 3-5 min. Men nu er jeg løbet tør for test!!!!! så må vente til torsdag morgen med fortsættelsen på denne spændende "historie" :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg det er spændende når man sådan gør sig anonym :-)

 

Jeg har meget en ide :-) sidste uge troede jeg min menstruation kom, men det var kun 3 dage med brunligt udflåd (sorry) og en lille bitte smule blod. Men mere blev det ikke til. Søndag tog jeg en test som var negativ men efter 20 min kom en lille streg (og der er der aldrig før kommet ved mig) i morges kom den utydelige streg efter 6 min. Meget utydelig og egentlig også efter de 3-5 min. Men nu er jeg løbet tør for test!!!!! så må vente til torsdag morgen med fortsættelsen på denne spændende "historie" :-)

Uhhh spændende med test og spændende hvem du mon er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii...2.søndag i advent tog jeg en positiv test og i dag er den endnu bedre :glad

December er simpelthen min lykkemåned :)

 

Skønt med en test der har udviklet sig. Hvor er det bare dejligt for jer; endnu en gang kæmpe stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede i morges.. :gal  Bravende negativ :boo

 

Lærer aldrig at vente... :( Kan håbe det bare er for tidligt at teste...

 

Nogen der ved hvilket niveau HCG skal ligge på for at den bliver positiv med tests fra Lidl (testdig)?

 

Stort tillykke til jer der har fået et positivt resultat.. :)

 

Øv med negativ test, men det kan jo være for tidligt endnu. Og kan godt forstå at det er svært at vente, jeg kan heller aldrig :kram2

 

Kender ikke lige de tests fra Lidl. Står der ikke på dem hvilken sensitivitet de har? Altså XXm ui/ml?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv og atter øv, mens idag. Så slut på drømmen for denne måned. Håber næste måned giver et andet resultat.

 

Øv med mens og træls at det ikke skulle være denne måned :( Er du ok, sådan efter omstændighederne? Jeg krydser fingre for at I har heldet med jer næste måned i stedet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må gerne sætte mig på til d 11/12. Jeg er pt anonym herinde, men har været/er aktiv bruger herinde, ved andet navn :-)

 

Du er på :) Krydser fingre for to streger på torsdag :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med negativ test, men det kan jo være for tidligt endnu. Og kan godt forstå at det er svært at vente, jeg kan heller aldrig :kram2

 

Kender ikke lige de tests fra Lidl. Står der ikke på dem hvilken sensitivitet de har? Altså XXm ui/ml?

Nej det gør der nemlig ikke.. Har læst brugsforviringen fra ende til anden:(

Må bare vente til torsdsg/fredag med at teste, eller til mens viser sig..

Tak for kram..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør der nemlig ikke.. Har læst brugsforviringen fra ende til anden:(

Må bare vente til torsdsg/fredag med at teste, eller til mens viser sig..

Tak for kram..

 

Øv hvor træls. Jeg har da aldrig oplevet at det ikke stod et sted, synes jeg. Må lige kigge på tests næste gang jeg er forbi Lidl og se om det kan opklares :) Jeg krydser fingre for at mens bliver væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det skønt med alle de graviditeter. Tillykke til jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg gerne på listen :) Har i dag fået sat en fin ICSI-blastocyst op, og jeg skal have taget blodprøve 23. dec :) :)

Baby-jule-mirakel-dust til alle :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med mens og træls at det ikke skulle være denne måned :( Er du ok, sådan efter omstændighederne? Jeg krydser fingre for at I har heldet med jer næste måned i stedet :kram2

 

Tak for de søde ord, det er så rart at kunne dele lidt tanker med jer :) Min mand er skøn, men han forstår ikke alle de der op og nedture man er igennem med ventetiden, og håbet på en positiv test, og så skuffelsen når det ikke lykkes. Der er i tøser altså guld værd <3

 

Jeg er ok, bare slemt skuffet, for havde virkelig mange symptomer og var meget overbevist denne gang. I bagklogskabens klare lys har det nok nærmere været stress-symptomer fremfor graviditet jeg har mærket ;) Men man kan overbevise sig selv på det spinkleste grundlag!

 

Men nu satser jeg til gengæld på at få ÆL juleaften  :7himmel Ifølge kalender og tællen dage kunne det godt passe det lige blev den 24. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg gerne på listen :) Har i dag fået sat en fin ICSI-blastocyst op, og jeg skal have taget blodprøve 23. dec :) :)

Baby-jule-mirakel-dust til alle :bd :bd :bd :bd :bd

 

Ej hvor spændende! Krydser fingre for at den lille kugle sætter sig fast  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg gerne på listen :) Har i dag fået sat en fin ICSI-blastocyst op, og jeg skal have taget blodprøve 23. dec :) :)

Baby-jule-mirakel-dust til alle :bd :bd :bd :bd :bd

 

Du er på :) Uha, hvor er det spændende søde! Jeg krydser så meget fingre for dig den 23. og håber at du får den bedste julegave nogensinde :bd :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER