Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Jeg synes det er noget forbandet møg! Havde sådan håbet at teste positiv 4 eller 5 december, da det er 3 mdrs dagene for Benjamins fødsel og død men næ nej, jeg kan få en lorteåndsvag mens som oven i købet gør lige så ondt som før graviditeten :klap

:kram2 :kram2 :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens til mig!

 

Øv med mens :kram2 Krydser fingre for at I rammer plet næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har jeg lige læst mig til i din tråd. Jøsses, en skod-læge! :prik Tænk, at hun vil moralisere overfor en 19-årig i fast forhold - det skal hun da overhovedet ikke blande sig i! <_<

Jeg kan godt forstå du er frustreret. Har I ikke allerede prøvet i 6 mdr, så der reelt kun er 6 mdr til I må 'få' hjælp?

:kram2

(P.S. jeg er normalvægtig, men har PCO. Ca. 20% af pco-piger er normalvægtige)

Nej, eller officielt er vi kun på 4. måned -men jeg vil da indrømme at der har været et par smuttere hen over sommeren -og så er det pludselig 8. måneder vi ikke er blevet gravide ... Jeg er så såret over at hendes egne fordomme for unge mødre skinnede igennem hendes valg.. Hun spurgte også flere gange om min kæreste kun var min faste sexpartner og hentydede til om jeg kunne have en sexsygdom! Hvis hun bare kiggede ordenligt igennem min journal kunne hun jo se at da jeg sidst var single (og der var jeg jo kun 15 år) blev testet for sexsygdomme - OG da jeg fandt sammen med min nuværende kæreste gik vi begge til tjek da jeg skulle have p-piller. Og selvfølgelig har jeg kun været sammen med ham!

 

Hvis man må spørger - har du så nogen symptomer på pco? Jeg tænker om jeg evt kunne se og jeg havde nogle der matchede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk efter at jeg er begyndt på det massage-healing, så kan jeg tydeligt mærke at der sker noget i mit underliv! Det murre og spænder og så synes jeg at jeg har haft krampe :-D (på trods af at jeg kun har prøvet det i 2 dage!)

 

Jeg håber håber håber at det er mens som er ved at melde sin ankomst -eller endnu bedre en lille spire som sætter sig fast!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ægløsning enten i går eller forgårs, er ikke helt sikker. Så jeg har vist tidligst officiel testdag d. 19-20 december, men tror jeg venter med at teste d. 22 december, så er jeg sikker på at jeg er gået over tid. Så må vi se om jeg kan komme til at teste, da vi skal være hos svigerfamilien den uge ;) men jeg vil i hvert fald gerne på d. 22 :)

Stort tillykke til jer med de to streger :loveshower

Øv til jer med mens :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ægløsning enten i går eller forgårs, er ikke helt sikker. Så jeg har vist tidligst officiel testdag d. 19-20 december, men tror jeg venter med at teste d. 22 december, så er jeg sikker på at jeg er gået over tid. Så må vi se om jeg kan komme til at teste, da vi skal være hos svigerfamilien den uge ;) men jeg vil i hvert fald gerne på d. 22 :)

Stort tillykke til jer med de to streger :loveshower

Øv til jer med mens :kram

Jeg krydser fingre for at den er der denne gang.. Sikke en julegave at kunne få ! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at den er der denne gang.. Sikke en julegave at kunne få ! :-D

Tak :kram2

Jah, det ville i hvert fald være en svær julegave at slå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ægløsning enten i går eller forgårs, er ikke helt sikker. Så jeg har vist tidligst officiel testdag d. 19-20 december, men tror jeg venter med at teste d. 22 december, så er jeg sikker på at jeg er gået over tid. Så må vi se om jeg kan komme til at teste, da vi skal være hos svigerfamilien den uge ;) men jeg vil i hvert fald gerne på d. 22 :)

Stort tillykke til jer med de to streger :loveshower

Øv til jer med mens :kram

 

Du er sat på den 22. :) Krydser fingre for at julen må blive ekstra god for jer i år :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karin S:

 

Rigtig meget held og lykke i dag. Håber sådan på en fin positiv test til dig :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for krammere :kiss Det er ikke spor morsomt at gå og vente på blive gravid igen, når vi allerhelst bare ville ha haft Benjamin blivende inde i maven og først komme ud til os omkring nytår (havde termin nytårsaften) :boo Og når det nu skulle gå galt, hvorfor kan jeg så ikke bare blive gravid igen nu - allerhelst igår!??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for krammere :kiss Det er ikke spor morsomt at gå og vente på blive gravid igen, når vi allerhelst bare ville ha haft Benjamin blivende inde i maven og først komme ud til os omkring nytår (havde termin nytårsaften) :boo Og når det nu skulle gå galt, hvorfor kan jeg så ikke bare blive gravid igen nu - allerhelst igår!??

 

Det er bare heller ikke fair, noget af det :( Jeg håber at I inden længe må finde lidt lys i mørket igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karin S:

 

Rigtig meget held og lykke i dag. Håber sådan på en fin positiv test til dig :bd :goodluck

Tusinde tak for du spørger :kram2

 

Ingen blodprøve da det er IUIH, men fik besked på at teste selv i dag.

 

Tog en test her til morgen, og jeg troede først den var negativ, men M var med og ventede på de 3 min skulle gå. Efter jeg havde sagt øv, så sagde han at han kunne godt ane en streg, og det kunne jeg også godt efter han sagde det. Men den er meget svag, så vil tage en ny på mandag, hvis ikke jeg har fået mens. Der er stadig håb endnu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor spændende Karin S :)

 

Jeg håber, den er der, og at du får to tydelige streger på mandag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor spændende Karin S :)

 

Jeg håber, den er der, og at du får to tydelige streger på mandag :bd

tusinde tak. Ja det håber jeg også :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg vil gerne på som test dag den 15/12.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for du spørger :kram2

 

Ingen blodprøve da det er IUIH, men fik besked på at teste selv i dag.

 

Tog en test her til morgen, og jeg troede først den var negativ, men M var med og ventede på de 3 min skulle gå. Efter jeg havde sagt øv, så sagde han at han kunne godt ane en streg, og det kunne jeg også godt efter han sagde det. Men den er meget svag, så vil tage en ny på mandag, hvis ikke jeg har fået mens. Der er stadig håb endnu :wub

 

Ej hvor fantastisk altså :yay :loveshower  Altså, hvis der er en streg, så er du da gravid! Hold op hvor jeg håber for jer at den udvikler sig fint over de næste par dage. Jeg håber selvfølgelig for alle, men I er blandt nogle af dem jeg har håbet endnu mere for, alene fordi I er lidt mere udfordret på tid end mange af os andre. Så det er bare så fortjent hvis det er jeres tur :kram2 :bd

 

Føler du dig sikker nok til at få en :stork  i oversigten (jeg har jo ikke set testen), eller vil du lige vente og se udviklingen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg vil gerne på som test dag den 15/12.. :-)

 

Det skal du fluks komme :) Krydser fingre for en lillebrøster til pelsbabyen :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Desværre jo også mens hos mig men hvis kroppen arter sig som de sidste par måneder, hedder ny test dag 30/31 december. Jeg opdatere lige nærmere når ægløsning har været der. Så ved jeg præcis hvornår det er.

Stort tillykke til jer med positive test, og held og lykke til jer andre.

Og stort kram til dig mammie, hvor har jeg ondt af jer og jeres triste historie.

 

Jeg har jo allerede fået råbt røv i din egen tråd, men skal gerne gøre det igen! Det er fedt at du er så forholdsvis okay med det, men den mens er bare aldrig rigtig velkommen jo :( Jeg håber på at I kan nå en testdag mere i december og at I har heldet med jer i næste omgang. Du råber bare højt hvis du gerne vil på igen senere på måneden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ny herinde, men jeg vil gerne være med på listen med testdag den 20. december.
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dem med to streger og julegave i maven. Øv til jer med mens

Jeg har testdag d. 20. December på min nevøs 1 års fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ny herinde, men jeg vil gerne være med på listen med testdag den 20. december.

 

 

Rigtig hjerteligt velkommen til :) Du er på og jeg krydser fingre for at dit ophold i denne del af forummet bliver kort :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dem med to streger og julegave i maven. Øv til jer med mens

Jeg har testdag d. 20. December på min nevøs 1 års fødselsdag

 

Du er sat på listen. Hvor kunne det være fint hvis du kunne teste positiv på hans fødselsdag :wub Jeg krydser fingre for dig :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk altså :yay :loveshower  Altså, hvis der er en streg, så er du da gravid! Hold op hvor jeg håber for jer at den udvikler sig fint over de næste par dage. Jeg håber selvfølgelig for alle, men I er blandt nogle af dem jeg har håbet endnu mere for, alene fordi I er lidt mere udfordret på tid end mange af os andre. Så det er bare så fortjent hvis det er jeres tur :kram2 :bd

 

Føler du dig sikker nok til at få en :stork  i oversigten (jeg har jo ikke set testen), eller vil du lige vente og se udviklingen? :)

Hvor er det sødt af dig :kiss  Ja jeg føler netop tidspresset, og det er den vi har imod os, men kunne ikke gå i gang før..Jeg vil gerne vente til mandag af to årsager. At jeg kommer forbi søndagen, hvor jeg ifølge tidligere cyklus ville få mens, hvilket jeg ikke håber sker denne gang. Samt den får lige et par dage mere til forhåbentlig at blive mere tydelig og et ok fra lægen.

 

Sender en masse :bd og :goodluck til dig og alle I andre herinde. Har ikke været så meget på med at skrive, men det er en fantastisk side med skønne kvinder. At komme herind og "slappe af" og se man ikke er alene med sine tanker. Velkommen til nye herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER